sobota

OUTFIT: 21/7/2012





Dnes nemám chuť rozepisovat se... Nevím, jestli je to tím, že je má nálada na bodu mrazu z nepříliš vydařeného počasí nebo proto že mám pocit, že se mi stále nic nedaří.

  
dress - C&A
shoes- H&M
handbag - H&M
glasses - H&M
SHARE THIS POST

37 komentářů:

  1. Jak vidím, tvé brýle zůstávají tvými společníky i nadále :D Ty šaty jsou opravdu krásné a v sladění s kabelkou - dokonalé.

    http://thestylecage.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý outfit !!!!!! :)

    OdpovědětVymazat
  3. přece Tě nerozhází počasí!!!
    supr šaty :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná šaty a ta kabelka se k nim skvěle hodí.To počasí je fakt hrozný , mám taky takový blbý nálady..

    OdpovědětVymazat
  5. Ty šatičky jsou krásné ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělá kombinace! moc se mi líbí ty šaty :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc ti to sluší!
    Ty šatičky na tobě vypadají opravdu skvěle :))
    saras-island.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. šaty se mi líbí :)
    a kde jsou ty fotky focené? mám pocit, že je mi to město povědomé:)

    OdpovědětVymazat
  9. ty šatky jsou skvělé :))

    OdpovědětVymazat
  10. Ty šaty jsou opravdu moc hezký, a ty fotky jsou taky moc povedené:)

    OdpovědětVymazat
  11. parádní všecko :) a počasí se snad už spraví a budeme mít ještě chvilku léto :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tak tady tohle ti sluší hrozně moc! A ty brýle k tomu. Vážně asi tvůj nejlepší outfit! vypadáš hrozně elegantně. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Moc ti to sluší!!!Krásné šaty ;)

    OdpovědětVymazat
  14. ta taška je krásná!!!:)

    OdpovědětVymazat
  15. první fotka je dokonalá! moc ti to sluší ;)

    OdpovědětVymazat
  16. Ty šaty jsou neskutečné... velmi Ti sluší ;) Navíc kombinace modré (tmavé) a hnědé se mi velmi líbí... :)

    OdpovědětVymazat
  17. Jsi dokonalá, neskutečně sluší :)

    OdpovědětVymazat
  18. Tady máš nádherný vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  19. ty šaty jsou krásný, sluší ti to:)

    OdpovědětVymazat
  20. tak toto ti pristane uplne najviac :) hlavne na tej prostrednej fotografii :))

    OdpovědětVymazat
  21. Moc se mi líbí ty šaty. Moc!

    OdpovědětVymazat
  22. Tohle ti moc sluší! :) A bude líp, uvidíš :)

    OdpovědětVymazat
  23. moc ti to slusi!:)
    http://sienastyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  24. krásne fotky. (:
    Ale.. nebud smutná. Slnko príde aj na oblohu aj do života. (:

    OdpovědětVymazat
  25. Moc Ti to sluší, Evičko. A neboj, začne být zase hezky. Tedy, alespoň to předpovídají. :)

    OdpovědětVymazat
  26. Ty boty vypadají z dálky báječně :)

    OdpovědětVymazat
  27. Parádní šaty, to se povedlo :)

    OdpovědětVymazat
  28. Anonymní22/7/12 23:58

    tvl fotka jak se hrabeš v kabelce :D :D POMOC

    OdpovědětVymazat
  29. jeden z nejlepších outfitů v poslední době, dle mého :) ty šaty jsou na léto jako stvořený! a kombinace s hnědými doplňky se mi líbí.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©