úterý

OUTFIT: Bobbi Brown


 Páteční pražský slejvák se značně podepsal na mém vzezření... A tak z mých původně vyžehlených ublíznutých vlasů vzniklo tohle šílenství zvané chemlon. FUJ :D... Myslím, že je na čase, aby byly na veřejných záchodech fény a žehličky na vlasy :D. A pokud ne, tak si v Praze otevřu kavárničku, kde budete mít možnost jít se na záchody upravit podle vaší libosti :D.


V Praze jsem se byla podívat na novou kolekci Bobbi Brown, která probíhala v Douglas na Příkopě. Od Bobbi Brown na nás čekali dvě moc milé vizážistky, které se nás ihned ujaly a nalíčily nás podle toho, jak jsme chtěly a hlavně podle toho, jaké novinky jsme měly chuť vyzkoušet.  Foto výsledného nalíčení bohužel nemám, protože jsem ještě před samotným vyfocením zjistila, že mi za 20minut odjíždí autobus z Prahy domů, takže jsem měla co dělat, abych jej vůbec stihla. A tak mám tady pro Vás pár fotek kolekce, která se nesla převážně v přírodních odstínech.  

Nejvíce jsem byla nadšená z dárečku, kterým byla čokoládová tvářenka :).


jacket - Sheinside
shirt - H&M
trousers - Orsay
creepers - RedRaven
handbag - Kabelkový slon
SHARE THIS POST

30 komentářů:

  1. sluší, sluší, sluší ;) a skvělé fotky z BB :)

    OdpovědětVymazat
  2. A koukám, že máme stejnou bundu ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc Ti to slušelo! Jak se jmenuje odstín té pout rouge? :)

    OdpovědětVymazat
  4. S těmi záchodky je to skvělý nápad :D Také bych něco takového uvítala...
    saras-island.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělé fotky a tobě to moc sluší, když se usmíváš :)

    OdpovědětVymazat
  6. Počkej, to s tou tvářenkou vůbec nechápu :-D To jsi dostala jako dárek k nákupu? :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Super , ta tvářenka vypadá dobře ,akorát je na tebe trošku tmavá ne? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trochu více, ale už jsem ji věnovala mamince, která mi málem začala líbat ruce :D.

      Vymazat
  8. úžasné fotka ako vždy. (: a tá kabelka je fakt super.

    OdpovědětVymazat
  9. Moc ti to slší :-) a ty vlasy nevypadají špatně :-) mě se stejně víc líbíš když je máš vlnitý :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Úžasné fotky, nádhera. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní24/7/12 12:33

    Promiň, ale tvoje vlasy jsou šííííleně zničené. A s vlhkým počasím mám taky kříž, moc doporučuju sprej Dehumidifier (snad to píšu dobře) od Lee Stafforda, to je poklad, proti vlhku je zatím jediný účinný z toho co jsem zkusila (a že toho bylo dost). :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to jsem je měla takhle šíííleně zničené už od dětství, protože tahle vypadají vždy, když jsou vlnité. Ale je pravda, že na první pohled to vypadá hrozně, proto si je taky žehlím.

      Vymazat
    2. Mám stejný problém, vlasy v délce je těžké udržet perfektně zdravé ;-)

      Vymazat
    3. Anonymní25/7/12 10:43

      Aha, to se omlouvám, myslela jsem, že jsou ,,jen" suché, roztřepené. Nemyslela jsem to zle. :)

      Vymazat
    4. Ale, já taky ne :). Používám na vlasy oleje, ale když si je vyžehlím a pak zmoknu, tak bohužel olej po ruce nemívám :).

      Vymazat
  12. s těma žehličkama na wc je to dost dobrý nápad :D :D ráda se někdy v tvé kavárničce zastavím :) :D

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Ceady :) Ty jsi mi poradila jak dát doprostřed obsah menu a tak tady: http://www.betatemplates.com/2010/11/blogspot-how-to-center-post-title.html
    nalezneš návod jak dát doprostřed název článku :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ceady moc moc Ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  15. Jéé já jen nemám ráda ty boty :( jinak jsi kouzelná jako vždy! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Anonymní24/7/12 18:41

    Ježíši, ty vypadáš tak komicky s těma creepers :D

    OdpovědětVymazat
  17. tak to poznam...ja ked si vyzehlim vlasy, tak na just zacne prsat a skoncim kucerava ako ovca...ked je dlho sucho, uz mi oco hovori, nech si idem vyzehlit vlasy, aby trochu sprchlo :D

    OdpovědětVymazat
  18. I s chemlonem jsi kočka. A ten nápad podporuji :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Anonymní25/7/12 09:31

    Budeš v Praze,tak si tu kavárničku otevři.V různých lázních máš fény,mléka a nevím co ještě,ale můžeš si přece nosit všechno cestovní.Nevidím v tom problém,všude je zásuvka.

    OdpovědětVymazat
  20. Anonymní25/7/12 09:38

    Teď uvádíš úplně jinou značku na svoji bundu,kdysi jsi psala, že ji máš H&M?Tak odkud?Možná,že už máš jinou.Koupila sis tolik pěkných botů,proč pořád nosíš jen ty jedny?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem snad nikdy nikde nenapsala. Ale když dohledáš onen článek, tak to ráda opravím, protože nemám ponětí, proč bych jednou psala, že je z hmka a poté odjinud, protože celou dobu dobře vím značku této kožené bundy. :D
      Ale díky za upozornění

      Vymazat
  21. Anonymní25/7/12 19:17

    Mas krasne vlasy :)) ale ty botyyy ti to vse kazi...

    OdpovědětVymazat
  22. Máš moc pěkný blog:) A nevím proč, připomínáš mi nějakou herečku, ale zrovna si nevzpomenu na jméno. A hrozně se mi líbí tvá barva vlasů, hned bych měnila za svou hnědou!

    A souhlasím s ostatními, moc ti to sekne, ale ty boty...takové neženské!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©