středa

OUTFIT: v lese jo v lese...


Kalhoty mám po celém dni trochu více zmuchlané :D...A to jsem si je ráno žehlila (Tedy ne, že bych si na tom dávala záležet.)... Takže už vím, proč nosívám nejčastěji jeany :D. Ty se nemačkají a drží stále skvěle, žádné vytáhávání ani mačkání. :)


A fotky nejsou foceny v lese, ale u nás v parku. :-)
Jo a ještě jedna věc... už mám pocit, že se přítel ve focení zlepšuje, co říkáte?

t-shirt - H&M
trousers - Tezenis
 shoes - Graceland
 handbag - Jost
SHARE THIS POST

34 komentářů:

  1. I přes to, že jsou kalhoty zmačkané, vypadají hrozně hezky a pohodlně :)

    OdpovědětVymazat
  2. ...na jehličí, koná se svatba - trpaslíčí :D
    Moooc pěknej outfit! Tmavý barvy Ti sluší a mám podobné kalhoty akorát v béžové :)

    OdpovědětVymazat
  3. na té první fotce ti to strašně sluší :) krásný outfit ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera...Máš krásné vlasy:)

    OdpovědětVymazat
  5. jéé, ty kalhoty jsou parádní!

    OdpovědětVymazat
  6. Ty si tak hezky hubená Ceady! Závidím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neobviňuj mě, že si dělám srandu. Nedělám! :-)

      Vymazat
    2. :D Tak jo... Budu si říkat, že jen nutně potřebuješ dioptrické brýle :D

      Vymazat
  7. Veľmi ti to pristane :) a to prostredie okolo vyzerá super :)

    strayalley.blogspot.sk
    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  8. Ty kalhoty jsou naprosto perfektní , skvěle se k tobě hodí :)!

    OdpovědětVymazat
  9. ta taška, botky a kalhoty jsou super! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Požičaj mi tie tvoje krásne vlasy, aspoň na leto... :D

    OdpovědětVymazat
  11. Na té první fotce jsi nádherná. :)

    OdpovědětVymazat
  12. na prvej fotke si úplne nádherná :)
    a tie nohavice sú super,.

    OdpovědětVymazat
  13. dobrý článok:)
    PS: pomôžte nám rozbehnúť blog:)
    http://glamourroses.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  14. na té první fotce ti to hrozně mo sluší :)

    OdpovědětVymazat
  15. líbí se mi sandálky :) jsou opravdu super :)

    OdpovědětVymazat
  16. A teď si to budeme všichni zpívat :D opravdu děkuju:D Jinak tenhle typ kalhot miluju , jsou krásný :)

    OdpovědětVymazat
  17. jsi roztomilá!
    a outfit je parádní!))

    OdpovědětVymazat
  18. Fotky jsou opravdu povedené,moc ti to na nich sluší! :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Krásné sandálky! Aby ne, mám doma ty samé :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Anonymní11/7/12 21:06

    K sezení je určena spodní část lavičky, nikoliv horní. Přeju ti, aby sis ve světlém oblečení sedla tam, kam si někdo pokládal špinavé boty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby byla lavička čistá, tak bych si na ni sedla.

      Vymazat
  21. moc hezké kalhoty :-) sluší ti :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Super kalhoty náhodou, k těmto to zmačkání i patří ;)

    OdpovědětVymazat
  23. jj, přítel se zlepšuje;-)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©