čtvrtek

PLAVKOVÁ VÝBAVA


Dnes mám tady na ukázku mé nové plavky na letošní léto :). Volila jsem odlišný typ plavek... Jedny bikiny, které jsou ideální na opalování, druhé plavky se zvýšeným pasem, abych neměla obavy trochu se nadlábnout. :D
 Jaké plavky máte na letošní léto Vy?
SHARE THIS POST

48 komentářů:

  1. Páčia sa mi modro-ružové, tie petrolejové nohavičky si na postave neviem predstaviť...ja mám nachystané neonky a čieno-biele...

    OdpovědětVymazat
  2. ráda bych viděla, jak ty druhé vypadají na postavě :D, vždycky jsem si chtěla koupit plavky se zvýšeným pasem právě ze stejného důvodu jako ty, ale mám strach, abych v nich nevypadala jako babička :D

    OdpovědětVymazat
  3. ty zelené ti jistě budou moc slušet :)
    já si letos nový plavky nekupovala, protože loni jsem trochu zešílela a nakoupila jich strašně moc, takže mám velký výběr ještě z loňska :)

    OdpovědětVymazat
  4. tie tyrkysové sa mi páčia. Ja by som mala zásoby ešte doplniť...pre istotu (:

    http://ourpasswordis.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, oboje jsou super :) já plavky nikterak nepotřebuju takže nemám nic, do bazénu nesmim a jinam se nedostanu

    OdpovědětVymazat
  6. tie farebné sú krásne, samozrejme aj tie druhéé, ale tie nie su moj typ :D

    OdpovědětVymazat
  7. Tie prvé sú krásne!

    http://dreamaboutstyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. Tvoje plavky jsou super!;) Já mám ještě plavky z minulého roku!!!;)

    OdpovědětVymazat
  9. praktická to žena! :D já mám v podstatě všechny použitelné bikiny s bandeau topem :)

    OdpovědětVymazat
  10. DOBRÝ NÁPAD TEN ZVÝŠENÝ PAS, ale nevím jak bych v tom vypadala.. ukážeš se nám v nich někdy?

    OdpovědětVymazat
  11. oboje se mi moc libi!!! Taky jsem chtěla nějaký s vyšším pasem, ale opaluju se docela rychle, tak zase nechci být od pasu dolu bílá :D

    OdpovědětVymazat
  12. Já mám taky dvoje plavky, a ještě sem je neměla ani na sobě :D

    OdpovědětVymazat
  13. Já mám plavky troje, ale mám to špatné s močákem, tak se bojím, že je moc nevyužiju.

    OdpovědětVymazat
  14. Páni, oboje vypadají vážně hezky! Já bych potřebovala ty se zvýšeným pasem a docela nutně..! :D

    OdpovědětVymazat
  15. Ty zelené jsou úžasné, mohla bys i vyfotit jak vypadají na tobě ať máme lepší představu ;)

    OdpovědětVymazat
  16. herké plavky, všude je tolik hezkých plavek a jen já musím mít "podprsenkového typu" abych měla vůbec nějaká prsa=(=D

    OdpovědětVymazat
  17. Ty barevné jsou krásné! :) Já mám nejraději klasické bikiny a nejlepší jsou pro mě všechny možné odstíny modré a zelenkavé :)
    saras-island.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  18. ty barevné jsou krásné!

    OdpovědětVymazat
  19. Já si říkala co to má znamenat ty druhé :D Ale ty první se mi líbí více tedy! :)

    OdpovědětVymazat
  20. Na tie plavky v Calzedonii som pozerala, len skoda, ze mi nesedeli :( ale su krasne!

    OdpovědětVymazat
  21. haha, ty obavy, na ty prd:D taky bych chtěla nějaké barevné!

    OdpovědětVymazat
  22. Pěkný :-) Já nemám žádné a ani mít nebudu :D

    OdpovědětVymazat
  23. Oboje jsou krásné, ty tmavé ti musí určitě moc slušet! :)
    Já jsem si letos pořídila plavky v HMku - tyrkysový vršek a tmavomodrý spodek. Baví mě ta netypická kombinace :)

    OdpovědětVymazat
  24. Tie zelené chcem aj ja sú skvelé, teda zdá sa mi. Ako ti sedia ??? Daj foto na postave :)



    http://stoker-dewy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  25. líbí se mi oboje! já ještě nemám žádné, musím se poohlídnout :D

    OdpovědětVymazat
  26. ty zelený jsou nádherný, na Tobě budou vypadat skvěle :) já si letos ještě žádný nový plavky nekoupila, tak snad při příštích nákupech :)

    OdpovědětVymazat
  27. Ach oboje su velmi pekne! tiez mam jedny exkluzivne plavky na opalovanie a dalsia na tobogany a tak:D velmi by som bola zvedava ako tie zelene vyzeraju na postave... urcite to je prakticke, hlavne niekde na dovolenke po vydatnom obede ALL inclusive:D:)

    OdpovědětVymazat
  28. ty zelené jsou krásné!:)

    OdpovědětVymazat
  29. Zelený jsou perfektní a k tvým vlasům...........to bude teprv nádhera!

    OdpovědětVymazat
  30. ty první plavky se mi tak strašně líbí ... ty se jim z celé letošní kolekce povedly nejvíc! krásné!

    OdpovědětVymazat
  31. Líbí se mi oboje.. Já mám jedny černé z loňska a letos jsem si koupila v F&F jedny strakaté :)
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Ty barevný jsou skvělý :) Proč já si zásadně kupuju černý/šedý plavky.. Achjo :D

    OdpovědětVymazat
  33. No, vzhledem k tvému typu postavy ty zelené vpravo nebudou zrovna dvakrát to pravé ořechové ... Lidé / ženy si najivně myslí, ´že tento střih jim "pomůže", ale je to spíše naopak - zadek, bříško i stehna vypadají větší a katastrofálnější ! (pokud-li nejste štíhlá...) Jinak ty proužkaté jsou opravdu nádherné ... Ony i ty zelené, alene na tebe.

    OdpovědětVymazat
  34. pěkné plavky sis pořídila, já mám na tento rok pouze černé :)

    OdpovědětVymazat
  35. Naprosto úžasný plavky! O trochu víc se mi líbí ty barevný, ale zase ty zelený se mi zdají víc elegantní :D Každopádně skvělá volba v obou případech :))

    OdpovědětVymazat
  36. ty první jsou zajímavé a ty druhé mají krásnou barvu, hned bych je brala! a tobě budou fešácky tvořit určitou kombinaci s vlasama :) taky potřebuju plavky, ale žádné pravé nemůžu nikde objevit.

    http://cruel-and-beautiful-world.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  37. moc hezké plavky. good buy.
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovědětVymazat
  38. ty první vypadají nádherně!

    OdpovědětVymazat
  39. já jsem si koupila v Gate za 50kč a nemůžu si stěžovat :-)

    OdpovědětVymazat
  40. Ooooo, kráásne su velmi!

    OdpovědětVymazat
  41. Ceady, ty první jsou perfektní :) To já mám letos dvoje plavky se zvířecími vzory a zbytek z loňska :D

    OdpovědětVymazat
  42. Ceady, kde jsi sehnala plavky s vysokým pasem???? :))) strašně je sháním, sou nádherný :))

    OdpovědětVymazat
  43. Ceady, kde jsi sehnala plavky s vysokým pasem???? :))) strašně je sháním, sou nádherný :))

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©