pátek

Podle čeho vybíráte spodní prádlo?


Myslím si, že není ženy, která by se nechtěla líbit a nepotrpěla si na to, aby jí to slušelo ve spodním prádle. Některé ženy (slečny) holdují krajkám, jiné výrazným zvířecím vzorům, další rády nosí stahovací spodní prádlo, aby navenek působily hubeněji, a tak i více sexy pro okolí. Tím okolím mám samozřejmě na mysli muže.

Kdybych měla mluvit za svého přítele, ten by byl nejradši, kdyby všechny ženy nosily tanga a push-up podprsenky, aby poukázaly na své vnady :D. Já osobně si na push-up podprsenky nepotrpím. Je to hlavně tím, že nerada šálím okolí a to ať už jde o to, jakou mám velikost prsou nebo o cokoliv jiného. Co kdybych se pak náhodou převlékla do plavek bez košíčků a byla bych všem pro smích :D. Což mi připomenulo jednu mou bývalou spolužačku, která střídala klasické podprsenky s typem, který byl nejenom push-up, ale i zvětšovací o jednu až dvě velikosti. A tak jeden den kluci zírali s pusou dokořán, div nezačali slintat :D... Na druhý den koukali ještě udiveněji, protože kamarádka měla náhle prsa zase malá nebo spíše měla přirozeně plochý hrudník. Proto si myslím, že je lepší držet se stále stejného typu prádla. A tak doporučuji nosit buď jenom zvětšovací podprsenky nebo pouze stahovací spodní prádlo, protože kdo by chtěl jednou vypadat skvěle a napodruhé zase ne. Je to stejné, jako bych si do podprsenky na rande nacpala gelové vycpávky a pak je při svlékání v posteli odhazovala :D. To by bylo hned po erotice. Ale naštěstí mě netrápí plochý hrudník, a tak tohle vybírání zvětšovacích podprsenek neřeším. Navíc si myslím, že je nesmysl tvrdit, že velká prsa jsou hezká, zatímco malá nikoli. Podle mě záleží na tvaru a taky na tom, jak drobná je slečna, protože každému sluší něco jiného a tak je nesmysl se s někým porovnávat (Což ženy dělají od rána do večera.)... A hlavně pamatujte na to, že každý muž má jiný vkus! :) Takže není třeba mít nějaké komplexy.
Já se na příklad u prádla zaměřuji na barvu, také na to jestli je prádlo krajkové nebo hladké a hlavně na to, jestli se bude prádlo líbit příteli.

A co vy? Jaké prádlo je vaše oblíbené?


A abych neporušovala autorská práva, fotografie jsem čerpala z Dianka.cz a Dessue.com
SHARE THIS POST

26 komentářů:

  1. Pro přítele asi krajkové, ale jinak mám ráda hladké, protože mám spoustu jednobarevných vršků a nemám ráda, když jde vidět krajka.

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní21/7/12 18:42

    Jak píše Eva.H, taky nejradši hladké, protože pod oblečením nejde tolik znát a nikde neleze.
    A když už pro přítele do postele, tak miluju zvířecí vzory. AWWR :D

    OdpovědětVymazat
  3. 28D moc podprsenek není (alespoň tedy v ČR), takže spíš jen čekám, kdy se něco objeví. :D Ale asi stejně budu zkoušet přes brastop.
    A když už mi nějaká padne, mám ráda retro podprsenky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme na tom stejně:-) ROzhodně v normálním krámě člověk 28D/28DD nepotká ani omylem...

      Vymazat
  4. pradlo je pre mna len a len pradlo :) zistila som, ze krajkove a cervene, alebo oranzove podprdy nikam nevynosim, takze si kupujem len nudne telove, biele, alebo cierne a hladke a mam po problemoch :D

    OdpovědětVymazat
  5. hlavně aby bylo pohodlné, takže co nejvíce bavlny a žádné krajky. a nejraději tělové odstíny a nemusím řešit, jestli někde něco prosvítá.

    OdpovědětVymazat
  6. Najradšej čierne a krajkové :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já moc na krajkové prádlo nejsem, nejraději mám hladké černé/tělové/bílé prádlo. Jinak co se týče podprsenek tak mě poslední dobou hrozně točí, že plno podprsenek má takové vycpávky, že to už není ani možný ... fakt mě může vytočit, když se mi líbí nějaká podprsenka a já do ní šáhnu a tam taková velká vycpávka! :-/// Tohle se mi stává třeba v H&M pořád. Výrobci by si měli uvědomit, že né všechny ženy touží mít velká prsa ... jak nevim co :D
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Mně stačí, když bude správně sedět. Krajky moc nemusím. Takže u mě vede hladké, nejlépe bavlněné :)

    OdpovědětVymazat
  9. mám ráda hladké pod oblečení - je to mnohem praktičtější, ale pro přítele kraječky, mašličky a další romantické vzory a detaily. :)

    push-up jsem jednu dobu hodně vyhledávala, hlavně když jsem ještě nebyla smířená se svým malým hrudníkem, teď už se spíš poohlížím po klasických bez vycpávek, ale je to někdy děsné pátrání.

    OdpovědětVymazat
  10. Taky preferuji hladké :) Nedávno jsem se příteli ukázala ve 4 kompletech- bílá, černá, žlutá a červená. A jaká barva zvítězila? Překvapivě černá, divila jsem.. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Na běžné nošení hladké, bez čehokoliv zbytečného :D Pro přítele krajku a nějakou hezkou barvu, nejraději má asi červenou :)
    A já hlavně vybírám podle toho, co je dostupné, protože moje velikost se nedá jen tak sehnat :)

    OdpovědětVymazat
  12. Nejradši mám spodní prádlo krajkové nebo hladké, zvířecí vzory moc nemusím. Jinak sama nosím push-up podprsenky, takže proti tomu nic nemám:). Též se mi ale nelíbí když má holka podprsenku push-up, která prsa zvětší třeba o dvě velikosti..

    OdpovědětVymazat
  13. Ja mam nejradeji kombinaci cerne barvy s nejakou dalsi barvickou. Nejlepe krajka a saten. Miluju znacku Etam :-). Vycpavky mam rada jedine vsite, vyndavaci vyndavam.

    OdpovědětVymazat
  14. Já se snažím při nákupu myslet na přítele, ale pojďme si říct, pohodlí je pohodlí :D takže občas nějaké ty kraječky aby se neřeklo:D

    OdpovědětVymazat
  15. Já mám určitě nejraději prádlo černé nebo černé v kombinaci s jinou barvou, krajkové i hladké...baví mě i všelijaké vzoy, mašličky a další věci ;). Jen je problém k pěkné podprsence doladit dostatek kalhotek, protože ty do setu bývají většinou pěkně drahé ;). Ale i tak se snažím většinou ladit spodek s vrškem, obzvlášť pokud mířím za přítelem :). Ten má stejně jako já nejradši černou barvu. Ale vlastním i kousky třeba v šedém saténu, fialové...a tak. Bavlněné prádlo, hlavně podprsenky, mě prostě nebaví. P.S. A v tangách vypadá můj almarozadek fakt legračně, takže kalhotky nejradši klasické ;).

    OdpovědětVymazat
  16. mám ráda krajkové,hladké se mi nelíbí,barva černá,fialová a červená,ale příteli se nejvíc líbím nahá,takže prádýlko na mě dlouho nezůstane,že já si ho vůbec kupuju :D

    OdpovědětVymazat
  17. mám ráda krajkové,hladké se mi nelíbí,barva černá,fialová a červená,ale příteli se nejvíc líbím nahá,takže prádýlko na mě dlouho nezůstane,že já si ho vůbec kupuju :D

    OdpovědětVymazat
  18. Jakkoliv vycpávané a pomáhající podprsenky já nerada. Jednak to moc nepotřebuju, jednak bych se cítila blbě sama před sebou, kdybych jednou měla přebujelý hrudník a jednou normální hrudník. To je prostě divné.
    A jinak se snažím mít od každého kousek. Tu krajku, tu čistě bavlněné, tu hladké; jednou ryze funkční kousek (jako třeba bezramínkovou wonderbru v tělové barvě - má neskutečně široké využití!) a jednou spíše něco echt fešákovského a hm, řekněme svůdného. Krajka se mi líbí moc, ale musím pak podle ní trochu řídit oblečení - vadí mi, když se vzor rýsuje pod tričkem. Takže ač ji zbožňuju, inklinuju spíše k hladkému prádlu. Barevně taky od každého něco - rudá, fialová, královská modř, černá, bílá, pastelově žlutá... co mě zrovna zaujme :) Spodek moc neřeším, tam preference nemám. Ale ráda nosím podvazky, navedla mě na ně Verča ;-)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  19. já mám ráda obyčejné,nejlépe hladké a černé nebo bílé barvy....

    OdpovědětVymazat
  20. Tedy to prádlo je vážně pěkné :). Taky mám ráda krajky a nejlépe klasickou černou nebo červenou

    OdpovědětVymazat
  21. Já mám ráda prádlo v tělové barvě, podprsenku nejlépe hladkou a kalhotky krajkové. Zjistila jsem, že příteli je úplně jedno, co mám na sobě, většinou se ani nepodívá a už mi ho svléká, takže kupuji všechno tak, aby se to líbilo hlavně mě :D

    OdpovědětVymazat
  22. máš pravdu, taky moc nejsem na pušapky. prostě když to tam nemám, tak na to budu hrdá ne? :D

    OdpovědětVymazat
  23. Mám pár luxusních kousků v té opravdu správné velikosti z brastop.com (všechny značky Curvy Kate)
    Jinak můj přítel si naopak na tanga nepotrpí, kvůli němu jsem je prakticky přestala nosit, takže spoustu obyčejných kalhotek (ve velikosti S si docela můžu vybírat:)) a ideálně kraťásky.

    OdpovědětVymazat
  24. Jsem ráda, že "nešálíš" :) přirozenost je krásná, ne plnění ideálů ostatních, nemám šálení ráda... momentálně jsem přestoupila na lehké bavlněné prádlo, podprsenky co drží, ale nezpevňují, bez kostic, jsou totálně volné a příjemné a navíc k tílku se hodí, protože to nemá žádná podivně vypadající ramínka a některá tílka to i hezky doplní.

    OdpovědětVymazat
  25. Já miluju krajkové kalhotky, přijdou mi strašně sexy a mám ráda ten pocit, kdy se za mnou muži otáčejí a já si říkám, jak jim teď pracuje mozek, když tipují jak asi vypadají :)

    Ale když jsem doma používám hladké, jsou podle mě pohodlnější...

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©