středa

RECENZE Douglas laky na nehty


Na první pohled, alespoň co se obalu týče, se může zdát, že se jedná o fórové laky, které chtějí působit mnohem lépe, než-li jaké ve skutečnosti jsou, ale opak je pravdou! Sice budete muset nejprve sundat vršky laku, abyste mohli vyšroubovat štěteček, ale výsledný efekt i bez podkladového laku a nadlaku dopadl velice hezky. Tyto Douglas laky bych označila za lepší průměr, který jsem zatím měla možnost vyzkoušet. Na nehtech mi netknutý vydrží dva dny, poté se začne jemně odloupávat. (Jak už jsem zmínila, na nehtech mi nevydržel déle jak dva dny ani OPI lak, ani žádná jiná značka. Třeba essence mi na nehtech vydrží netknutě polovinu dne. Píšu to proto, abyste měli porovnání.) Co se ceny týče, tak na jejich velikost se mi zdá opravdu přívětivá.

V poslední době jsem začala nosit krátké nehty, protože nejenom že se snadno upravují, ale také nemusím řešit špínu za nehty... A tím největším plusem je také to, že mohu konečně nosit výrazné barvy, které na delších nehtech nevypadají nejlépe. A tak pokud máte delší nehty, je lepší používat jemné neutrální barvy, na příklad jemnou růžovou, která působí elegantně. :)
CENA za 1lak: 119korun


Na fotce si můžete všimnout, že lak obsahuje třpytky, přesto není ani trochu hrubý, právě naopak :).
SHARE THIS POST

30 komentářů:

  1. Ty barvy mě nějak nenadchly, myslím že mají větší výběr mnohem hezčích odstínu. Ale chápu že každý má jiný vkus:), říkáš že vydrží dva dny a začne se loupat? Tak to není nic pro mě, koupím si lak za 30Kč od Essence a udělá mi mnohem lepší službu. Dokonce i China Glaze je pěkně na Bzzz, vydržel 2 dny a šel dolu, člověk by řekl že uvidí u laků za 120 a laku za 30 Kč rozdíl, ano vyděla jsem jsem ho a to takový že nemá smysl do nich investovat že ty levnější mi udělají mnohonásobně lepší službu. Asi to bude tím že od nich člověk nic neočekává.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní25/7/12 13:29

      Čteš si po sobě příspěvky? Možná bys to někdy měla zkusit.

      Vymazat
    2. Anonymní25/7/12 15:21

      já bych si hlavně nikdy tak drahý lak nekoupila, miluju laky a kosmetiku, ale snažím se kupovat ve slevách, ale i kvalitně .. a zatím se mi to moooc daří :-)

      Vymazat
    3. Spíš ne, to je fakt. :D

      Vymazat
  2. Když léto, tak jedině s barevnými nehty z Douglasu! ;-) Vypadají výborně a to, že se neoprýskají do dvou hodin (jak to často u levnějších laků bývá) je další důvod, proč si pro ně poběžím!
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  3. Náhodou, vypadají luxusně !

    OdpovědětVymazat
  4. suhlasim, kratne nechty su naj..ziadna spina za nechtami, ziadne pilnikovanie kazdy den, ani riesenie lamavosti a stiepenia :) inak ten fialovy lak je dokonaly!!!

    OdpovědětVymazat
  5. A zkoušela jsi od Rimmelu ty Lycra PRO laky? Ten mi krásně vydrží i při práci 4 dny a to je co říct. Doporučuji zkusit. Viz. http://imiiska.blogspot.cz/2012/07/oda-na-fialovou.html

    OdpovědětVymazat
  6. tak ja som asi riadny škrob.. mne príde dať za lak 4e fest veľa :D Mám za 1,5 a vydrží ma aj týždeň vkuse (a to robím manuálnu prácu :D)

    OdpovědětVymazat
  7. A hodíš sem fotku i toho oranžového na nehtech?

    OdpovědětVymazat
  8. Těším se na tu fotku oranžového laku, ale ta fialová je taky moc pěkná!! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ta fialová vypadá krásně :-) Cena mi přijde trošku vyšší, ale proč ne.... Já osobně preferuji laky z Avonu. S nebarevným lakem na závěr vydrží klidně 5 dnů :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Vybrala si dokonalé farby!

    OdpovědětVymazat
  11. ten fialový je nádherný,ale vlastne oba sa mi páčia :)

    OdpovědětVymazat
  12. Já nosím výrazné barvy i na dlouhých nehtech a ještě jsem se nesetkala s názorem, že to nevypadá nejlépe. :) Každému se ale líbí něco jiného, takže chápu tvůj názor. Jinak ty laky, co sis vybrala se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  13. Škoda, že sa niečo takéto nedá kúpiť aj na Slovensku...Rada by som vyskúšala.

    http://stoker-dewy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  14. Douglas je dobrá drogerie a thle laky rovněž vypadají na úrovni. Jen mi ta fialová připadá spíš růžovou nebo takovou bordo :)

    Prosím mrkni na můj blog, začínám, takže se tam ještě moc článků nenajde, ale jsem ráda za každou reakci, připomínku, komentář...

    A jen tak dál, moc pěkný blog :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, jsem trochu barvoslepá :)

      Vymazat
  15. nesouhlasím, že výrazné barvy nevypadají pěkně na dlouhých nehtech....mě se to líbí a i od okolí slýchám kladné ohlasy, než když mám nehty krátké :) takže za mě jakékoliv barvy na dlouhé nehty :)

    OdpovědětVymazat
  16. Anonymní26/7/12 21:14

    nie kazda zena ma pekny tvar nechtov, cize mozno tvoje ked su dlhsie, tak nevyzneju pekne s vyraznym lakom.
    ja mam dlhe nechty a vzdy pocuvam len chvaly. navyse spinu za nechtami neriesim vobec, umyvam si ruky mydlom, ono to ta spina nejak sama zide ;)
    inak laky su pekne, palec hore za vyber farieb.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nerada bych, aby to vyznělo jako urážka, ale už mi to řeklo více manikérek :).
      A děkuju.

      Vymazat
  17. Na mě moc drahé, já radši nakupuju ve slevách :) a osvědčili se mi laky od Miss Sporty - levná ale na mě kvalitní značka, laky mi vydrží klidně i týden :)

    OdpovědětVymazat
  18. mě se naopak výrazné barvy na dlouhých nehtech moc líbí :)
    a co s těma rukama děláš ty bláho? :D já si s OPI lakem nalakuju v pondělí nehty a lak mi drží ještě v pátek, a to se v práci denně máchám v jaru, kafi, čajích, bramborovejch kaších a bůhví v čem ještě! :D kvalitnější lak jsem zatím nevyčmuchala :))

    OdpovědětVymazat
  19. Tenhle lak mě oslovil v obchodě. Však tam stál mám ponětí více..Vypadá pěkně ...:) Však design je krásný..:)

    OdpovědětVymazat
  20. mam doma jeden a je naprosto hrozny, takze za me Douglas laky ne.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©