pondělí

RECENZE evolve pleťový krém a čistící gel


Předešlý měsíc jsem měla možnost testovat přírodní (bio) značku Evolve, která pochází z Velké Británie. Musím říct, že jsem se na tyto produkty těšila už jen proto, že mojí mamince bio šampon této značky vyhovoval :). A jak jsem byla spokojená já s těmito produkty? Zklamaná jsem určitě nebyla! :) Měla jsem možnost vyzkoušet už řadu bio produktů, které mi nevyhovovaly a měla jsem alergickou reakci, což se při testování těchto produktů nestalo. Jediné, co mi překáželo, byla na mě až příliš sladká vůně. A druhým (a poměrně i velkým mínusem) je cena.
!! Evolve má BIO certifikát francouzské organice ECORECT, což znamená, že obsahují minimálně 99,5% přírodních látek.  


Tento krém je určen pro normální až suchou pleť. Má antiaging složku, takže jeho cílem je pleť zpevnit a zjemnit drobné vrásky. Obsahuje přírodní peptidy a směs z aminokyselin, které zvyšují až o 60% vlhkost pleti. Podle testů má snížit o 18% výskyt vrásek. Musím říct, že tohle se mi  na značce zamlouvá, protože si na nic nehraje jako ostatní společnosti, které slibují ve 40ti pleť dvacetileté slečny.
POUŽÍVÁ se ráno i večer, já jej používala zejména na oblast očí a krku, přestože je zejména určen na "ošetření" pleti.


Jemný čistící gel voní neuvěřitelně sladce po vanilce, na mě až moc! A ani není divu, že je tak sladký, když jsou jeho hlavní složkou přírodní cukry, namísto mýdla, které bývá obsaženo u většiny čistících gelů. Přírodní cukry zbavují pleť makeupu a nečistot, které se Vám během dne nahromadí na pleti.
  Gel je určen zejména pro normální až sušší pleť. Zpočátku jsem se bála, protože po některých přírodních produktech mívám podrážděnou pleť, ale u tohoto produktu jsem žádnou vyrážku ani začervenání nezaznamenala, takže mohu potvrdit, že bude vyhovovat i citlivější pleti.
Gel není určen ke každodennímu POUŽITÍ, ale má se používat pouze jednou až dvakrát týdně. Nejdříve si vždy opláchnu pleť, nanesu gel krouživými pohyby a teplou vodou jej zase smyji.

Používáte přírodní kosmetiku?
SHARE THIS POST

21 komentářů:

  1. O této značce jsem zatím neslyšela, každopádně mě láká už jen svým vzhledem :)

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní23/7/12 09:05

    přírodní kosmetiku rozhodně :-) ale spíše tu pro mě cenově dostupnější ... nejraději mám Alverde :-) Peťula

    OdpovědětVymazat
  3. je to zajímavé, jen je to teda podle mě dost drahý

    OdpovědětVymazat
  4. Nice blog and thank you for your lovely comment!

    do we follow each other yet? :)

    oxoxo
    Marie
    INTO THE GROOVE

    OdpovědětVymazat
  5. Přírodní kosmetiku používám, ale ne vždy jsem s ní měla dobrou zkušenost (alergie). Tohle ale vypadá moc pěkně, musím hned mrknout na jejich stránky:-)
    Mila de Illusoire

    OdpovědětVymazat
  6. Měla jsem již pár přírodních - bio produktů, ale od koupi mě často odradí cena, navíc některé balení mi připadají trošku jako vzorky(nejspíše záleží na značce)... Musím se však říci že, když chci někomu pořídit dárek a nechci již kupovat klasickou kosmetiku zamířím do obchodů s přírodní kosmetikou... :) A dárek zatím vždy potěšil, ale ja jsem si již dlouho nekoupila žádnou přírodní kosmetiku, jsem klasik a nerada měním věci, které již mají u mě oblibu... :) Nedávno mi zrovna přestali prodávat můj oblíbený šampon(i balzám)... takže jsem se musela vrátit k šamponu, který jsem používala předtím ovšem než jsem nalezla balzám a šampon chvilku to trvalo, vlastně ja sama jsem jej ani nenalezla, ale můj přítel byl velmi pozorný a udělal mi k svátku radost, objel spoustu obchodů s kosmetikou a nakonec mi pořídil jak šampon tak i balzám, navíc prozradil, kde mohu příště pořídit další dávku, protože prý v Albertu mají dostatečné množství. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) To je pěkné :-).
      To přítel mi kosmetiku nekupuje :D, protože je schopný vzít mi pánský sprchový gel, abych si jím myla vlasy :D

      Vymazat
  7. vypadá pěkně, ale nevím, nevím :)

    OdpovědětVymazat
  8. o této značce jsem taky zatím neslyšela :)
    a co se týče těch matující papírků...myslím, že z korres budou určitě kvalitnější, ale mně ty z e.l.f. bohatě stačí, takže je můžu jen a jen doporučit:))

    OdpovědětVymazat
  9. o této značce slyším poprvé....

    OdpovědětVymazat
  10. To vypadá skvěle! Uplně cítím tu vanilku.. ♥

    OdpovědětVymazat
  11. ten gel vypadá dobře, už dlouho něco takovýho sháním... v jakém obchodě se dají sehnat? tuhle kosmetiku jsem snad ještě nikde neviděla :)
    a krém na vrásky je taky tvůj a nebo mamky? :)

    OdpovědětVymazat
  12. o této značce jsem ještě neslyšela, ale vypadá to lákavě :))

    OdpovědětVymazat
  13. Jéé ty růžové obaly jsou kouzelné! Zní to zajímavě!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní26/7/12 08:30

      Taky se mi to zamlouvá. Jen škoda, že nemají v obchůdku nějakou akci.

      Vymazat
    2. Zrovna tady mají 20% slevu :) http://www.biopece.cz/cisteni/jemne-cistici-gel/

      Vymazat
  14. Zase něco nového,co vyzkoušet!!;)

    OdpovědětVymazat
  15. Já používám přírodní kosmetiku oriflame a jsem maximálně spokojená

    Na mém blogu právě probíhá giveaway o kableku Guess, třeba se budeš chtít ty a tvé čtenářky zúčastnit :-)
    http://marketatrpisovska.blogspot.cz/2012/07/soutez.html

    OdpovědětVymazat
  16. To balení se mi hrozně líbí

    OdpovědětVymazat
  17. Anonymní5/10/12 13:33

    No ten pleťový krém mi dal zabrat ti povím :-) jsem si nedávno nechala udělat permanentní make-up tady www.turtakova.cz a i když bylo už měsíc po aplikaci, tak mě tak nehorázně štípala tvář na těch místech s PM. No děs běs. Všude jinde pohoda a funguje, jak by měl.. mimoto, krásně voní :-)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©