středa

RECENZE lesky na rty Douglas


Dnes mám tady slibovaný článek o lescích na rty z parfumerie Douglas, které jsem si pořídila v polovině května.
Na první pohled mě zaujala barevnost lesků a hlavně poutavý obal. Později jsem přišla na to, že nanášení pomocí tyčinkovitého aplikátoru není nejvhodnější a nejjednodušší, ale efekt splňuje. Mám totiž radši nanášení mocí štětečku, které je mnohem snazší a nemusím se při malování tolik snažit, abych neměla lesk mimo oblast rtů.
Co se barevnosti týče, tak záleží pouze na Vás, jestli zvolíte jemný nános nebo nanesete lesku více pro výraznější rty. Ale jakmile přetřete rty ve větším množství, začnou se Vám lepit jako u každé druhého lesku. Ale co se srovnání s jinými lesky týče, tak bych řekla, že je to lepší průměr... něco jako lesky v M.A.C., jen trochu levnější. A proto obsahují třpytky, tak se Vám rty nebudou pouze lesknou, ale i třpytit. :)

CENA: 149korun

Mně se osobně nejvíce zamlouvá odstín hnědé a červené a za nimi jasně zaostává odstín růžové.
SHARE THIS POST

35 komentářů:

  1. No mě přijde že ti ten růžovej teda sluší nejvíc :D promiň. ale všechny jsou krásný!! .)

    OdpovědětVymazat
  2. Na mě jsou ty barvičky moc výrazné...já mám raději takové nenápadné lesky :))
    saras-island.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Mne sa tiež ten ružový veľmi nepáči. Ja lesky nepoužívam, zatiaľ všetky, čo som vyskúšala mi prišli také "mazľavé" a veľmi trblietavé :) Ale tebe veľmi pristanú ;)

    OdpovědětVymazat
  4. ten růžovej se mi na Tobě líbí :)
    a písnička mi připomíná vánoce :DD

    OdpovědětVymazat
  5. Nejvíc se mi líbí ten růžový a přijde mi, že tobě nejvíc sedne:)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jsi jako porcelánová panenka :)
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Na lesky moc nejsem, spíš mám radši nějaké méně výrazné rtěnky :)
    Líbí se mi všechny tři barvy, ale ta červená asi nejvíc.

    Jinak jak jsi mě prosila o smazání jistých komentářů u mě na blogu, tak jsem je samozřejmě smazala :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ten hnědý je úžasný, ale podle videa vypadá aplikace na hodně dlouho ...

    OdpovědětVymazat
  9. Pro sebe bych zvolila asi ten červený, ale tobě nejvíc sluší ten růžový. Ale nemám ráda třpytky, takže pro mě by tohle nebylo=)

    OdpovědětVymazat
  10. Jé tak tyhle lesky přesně moc nemusim, ale recenze se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  11. boží ukolíbavka, hned bych šla zase spát :))
    lesky ti sluší všechny tři, ale mně se na tobě asi nejvíc líbí č. 1 ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Skvělá recenze..Kolik že stojí??? :)

    OdpovědětVymazat
  13. Skvělá recenze :) Nejhezčí je asi ten hnědý a ten červený :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ceady, docela jsi mě nalákala! Ten první se mi líbí nejvíc! A navíc se mi moc líbí tvoje krátká videa i hudba, kterou jsi zvolila:-)
    Mila de Illusoire

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S hudbou jsem si nechala obzvláště záležet :-). Takže jsem moc ráda, že se video líbí. Moc děkuju!

      Vymazat
  15. Tan hnedý sa ti najviac hodí. (: Krásne video.

    OdpovědětVymazat
  16. vypadají skvěle!! vzala bych si všechny 3 :D

    OdpovědětVymazat
  17. Ty jo, teď mám strašnou chuť upalovat na nákup. :) Kolik prosím jeden lesk stojí? :)
    http://fashiondiarybytereza.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. Krásné odstíny,ale já lesky moc nemusím ani nevím proč.Radši mám rtěnky...:-)

    http://fashionorlife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  19. Ty jsi nehorázně krásná, máš takový krásný drobný nosánek a nádherné vlasy...........jako porcelánová panenka
    Podle mě ti sluší i ten růžověj, ale nejvíc se mi líbí asi ten první.....

    OdpovědětVymazat
  20. na mě trochu moc třpytivé, ale sluší Ti všechny :)

    OdpovědětVymazat
  21. Tohle video se ti moc povedlo. Chci se zeptat nepřemýšlela jsi o rovnátkách ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní6/7/12 14:19

      A co ty? Nepřemýšlela jsi o domalování obočí? Až příště budeš narážet na nedostatky ostatních, udělej nejdřív něco s těma svýma ;)

      Vymazat
    2. Kass.enka Bows: Nemám pěkné zuby, to vím. Takže jsem nad rovnátky přemýšlela, ale na tohle téma, proč jsem nenosila a ani nebudu rovnátka nosit, jsem tady odpovídala už mnohokrát. A omílat se mi to pořád dokola nechce.

      Vymazat
  22. Červený je nádherný ♥

    OdpovědětVymazat
  23. První odstín se mi na tobe líbí nejvic :)

    OdpovědětVymazat
  24. Jé, ty jsi ve videu jako porcelánová panenka <3 :). V lahvičce bych jim nedůvěřovala, ale na rtech vypadají moc pěkně. Líbí se mi i zpracování a kvalita videa - super!

    OdpovědětVymazat
  25. vyzeraju super, ale najviac sa mi asi paci ten ruzovy :)

    OdpovědětVymazat
  26. tak ta hneda by pro me byla tabu, ale k tobe se krasne hodi! zavidim pihy, vzdycky jsem takove chtela mit :)

    OdpovědětVymazat
  27. ten první se mi líbí nejvíc :). a máš krásnej obličej :)

    OdpovědětVymazat
  28. Ten hnědý lesk je opravdu krásný:) tobě sluší všechno:), máš krásnou pleť!:)

    OdpovědětVymazat
  29. Ten první ti podle mě sedne nejvíc ze všech :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©