pátek

RECENZE: lush dekorativní kosmetika


Na novou dekorativní kolekci LUSH jsem byla opravdu natěšená a slibovala jsem si od ní opravdu hodně. Možná až moc. A právě proto mám teď takové rozčarované pocity a říkám si, jestli to za tu cenu stálo. Protože jde-li o mě, tak jsem na všechno hrrr a musím mít doma naprosto všechno. Jako malé chtivé dítě, které používá slovní spojení "Já chci...". A tak jsem si mohla pár věcí odpustit, ale taky jsou tu produkty, pro které bych se zase vrátila.
 Od začátku jsem věděla, že stíny pro mě nebudou to pravé ořechové už jen proto, že byly tekuté a nebyla jsem si zrovna dvakrát jistá s jejich aplikací. A tak jsem se hlavně zaměřila na rty. Původně jsem myslela, že se jedná o rtěnky, ale pro přiblížení bych místo tekutých linek použila označení syté lesky na rty.


 Musím říct, že nanášení aplikátory pro mě nebylo vůbec jednoduché. Tohle byla má první zkouška a rovnou na příteli (chudák malej...)...Můžete si všimnout, že se barva nenanášela zpočátku moc rovnoměrně, a tak jsem se neobešla bez závěrečného upravování pomocí vlastních prstů (foto ještě před upravováním). Ale podruhé už výsledek dopadl více než uspokojivě a prsty jsem od lesku ani neměla a rtěnku jsem nanesla rovnoměrněji nežli na příteli :D (protože to byla tragédie). Postupovala jsem tak, že jsem nejprve orámovala hrotem rty a až poté jsem se pustila do vybarvování. Co se sytosti týče, tak je vážně skvělá, takže budete opravdu k nepřehlédnutí. Jak řekla maminka, mohla bych jít vystupovat do divadla, protože i v poslední řadě by bylo jasné, že mám namalované rty. Pokud byste stáli ještě o fotografie všech rtěnek, tak napište, ráda Vám je nafotím na svých (popřípadě při velkém zájmu na přítelových) rtech.
NEVÝHODOU určitě bude jejich možná až přehnaná "olejnatost", která sice hydratuje rty, ale není zrovna příjemná. Ale rychle jsem přišla na to, že když po natření jemně přitisknete rty na papírový kapesník, mastnota se s nadbytečnou barvou vsákne a rty přesto zůstanou výrazné.  CENA: 450korun

TIP: Potom, co jsem v LUSHi zkoumala rtěnky a stíny, zjistila jsem, že se od sebe moc neliší. A tak určitě nebude problém nakonec používat rtěnky na oči a naopak :). Dokonce jsem rtěnky zkoušela i jako tvářenky.
Ale o tom Vám napíšu (a vše nafotím) více až v dalším článku.


Dále jsem sáhla po linkách, a to po černých.
Co se linek týče, štěteček byl v naprostém pořádku a tekutost linek byla také přijatelná (ani moc tekuté, aby se roztékaly na víčku, ani naopak moc hutné, aby se nedaly nanášet), takže žádná tuhost ani naopak velká tekutost se nekonala. Jen doporučuji prvně nanést linky a poté až řasenku, protože aplikátor linek je celkem krátký, a tak jsem si barvu nanášela i na řasy. Ale je to spíše mou nešikovností :D.
Takže pokud máte zálusk na linky, tak po nich určitě sáhněte. A pokud mi nevěříte, v LUSHi najdete testery, takže případně si je můžete vyzkoušet na ruku nebo rovnou na víčku :). CENA:  450korun 


A celou barevnou kolekci doplňovaly tyto tři produkty. Pudr na tvář sice neuvěřitelně práší, ale výsledný efekt zmatnění splňuje...jen si dejte pozor, abyste se po přepudrování nemuseli jít převléct, protože prášek je v kelímku jen tak. 


Co se tónovacího krému týče, tak mě příliš nenadchl. Původně jsem ho brala mamince, protože má snědší pleť (ve srovnání se mnou) a při nanesení krému jsem si nevšimla vůbec žádného rozdílu, ale opravdu žádného. Což pro mě bylo zklamání. Ale na druhou stranu, co není dobré pro maminku, může být pro mne. Protože jsem přišla na to, že tónovací krém můžu využít namísto tekuté tvářenky :). A tak jsem ráda, že mi nebude ležet na poličce u zrcadla :).
A poslední produkt je rozjasňovač Feeling Younger, který se mi z těchto tří produktů zamlouvá nejvíce. Není ho sice moc, ale stačí štětečkem nanést opravdu malé množství a výsledný efekt rozjasnění splní na jedničku. (Viz. animace výše) CENA: 375korun

Máte na lush dekorativku zálusk? Nebo už jste některé produkty vyzkoušeli? Pokud ano, co na ně říkáte?
SHARE THIS POST

32 komentářů:

  1. Lush dekorativní kosmetiku si nekoupím. Přijde mi to hrozně drahé a z recenzí nejsem přesvědčena že by se jednalo o Bůh ví jakej "boom". Když porovnám Lush s přírodní kosmetikou Alverde, tak se mi vyplatí Alverde, ale zas na druhou stranu, nevšimla jsem si že by měli u Alverde tak živé barvy jako Lush :\

    OdpovědětVymazat
  2. V Lush jsem byla zrovna včera a koukala se na to, nic mě ale příliš nenadchlo, stíny mám raději suché, rtěnky moc nenosím a linky už doma mám. Možná ten pudr nebo rozjasňovač vyzkouším :-)

    http://mamou-stylove.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. docela jsem se na jejich dekorativku těšila, ale ohlasy zatím nic moc :(...i když ty tekuté rtěnky mi pořád vrtají v hlavě :D

    OdpovědětVymazat
  4. Taky se celkem chystám něco koupit :) ,ale rozhodně ne 5rtěnek :D nejsou zrovna nejlevnější:),takže obdivuju,kde na to vemeš :D(pokud si to nedostala na zrecenzování-samozřejmě:))...Jinak co se týče bot.Tak pokud jsou opravdu z Fashiondays.cz tak si s tím nelam hlavu.Utratila jsem tak nemalé peníze,ale vše vždy v pohodě.Bohužel teď se o férovosti nedá mluvit :(.Tak snad ti to dopadne!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty rtěnky jsem opravdu dostala :-).

      Vymazat
  5. Já si v sobotu večer "pár" věcí z dekorativky objednala a teprve dneska odeslali balíček, takže si ještě přes víkend počkám... jsem na to tedy moc zvědavá. Podle tvé recenze to nevypadá až tak špatně, rozjasňovač a linky se mi velice zamlouvají!

    OdpovědětVymazat
  6. Wow, tak to je pořádný nákup :D
    Já jsem se tam na ty produkty byla podívat a časem si pořídím určitě nějakou rtěnku a asi ty černé linky.
    Ty barvy rtěnek jsou opravdu hodně výrazné, ale jak říkáš, aspoň tě nikdo nepřehlédne :D
    saras-island.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám Lush opravdu moc ráda, ale jejich dekorativka to u mě kompletně prohrává :( Mi samotné nesedí, špatně se mi s ní pracuje a asi jsme ani na ni neslyšela vyloženě pozitivní reakce :(

    http://michelleandherneverendingstory.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. už jsem myslím někde o nové dekorativní kosmetice od Lush slyšela,moc bych ji chtěla vyzkoušet :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní27/7/12 10:08

    Určitě budeme stát o další článek se rtěnkami. Hrozně by mě zajímala i ta aplikace na oči nebo tváře. :)
    Jinak super článek, je vidět, že sis na něm dala pořádně záležet. Jen tak dál.

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní27/7/12 10:08

    Prosim fotky vsech rtenek! Ta na priteli mi moc nepomohla:D

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní27/7/12 10:25

    LUSH je pro mě zbytečně drahá "sranda", takže jí zkoušet asi ani nebudu ... jinak o fotky bych stála jak na tobě, ale i na příteli, je to vtipné, ale tím nechci aby byl zesměšněn, spíše je to roztomilé :-D ... mimochodem rtěnky jako tvářenky také používám, po zafixování pudrem je to senzace :-) a olejové rtěnky ze zkušenosti doporučuji skousnout do papír. kapesníčku :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Tyjo, ty jsi koupila všechno co bylo skoro ne? :D :))) Fanj recenze, asi až pojedu do Prahy tak si koupím nějaký lak nebo podobně. Jinak k přítelovi moc rtěnky nejdou, vem si příště na focení raději nějakou kamarádku, to bude lepší pro něj i pro nás všechny :D ;))

    OdpovědětVymazat
  13. nevypadá to špatně. ;)

    OdpovědětVymazat
  14. dobrá recenzia. (: A obdivujem tvojho priatela že si to nehal. :D Musí ťa zbožnovať. (:

    OdpovědětVymazat
  15. Anonymní27/7/12 11:59

    Bude foto všech odstínů prosím? Zatím mě žádná recenze nepřesvědčila k nákupu, navíc ty ceny! To si tam nechala pár tisíc, ne? :D Nejvíc se mi takhle z fotek líbí asi "feeling younger", ale zbytek je pro mě nadbytečný a taky aplikátor linek+řasenky mi přijde velice krátký a nepraktický. Tak doufám, že nám ukážeš pak swatche i zbytku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fotky určitě budou :-). Pustím se brzy do článku!

      Vymazat
  16. za mě dekorativka od LUSHe zřejmě ne-e, jak tak na to koukám :) moc drahá sranda a efekt to neudělá větší než drogerková kosmetika si myslím :)) ale jinak co se tělový a pleťový kosmetiky týče, je bezkonkurenční :)

    OdpovědětVymazat
  17. nikde žádné extra nadšení! ach jo a já myslela, jaká to bude bomba! teď už se mi ani nechce nic kupovat... :-(

    OdpovědětVymazat
  18. Anonymní27/7/12 15:57

    Taky bych priste hlasovala pro kamaradku:) Jinak sice je fajn, ze recenzujes neustale tolik kosmetiky, ale me uplne fascinuje, ze jsi totalne nenasytna. To opravdu musis mit vse co vidis? A co na to rikaji treba tvoji rodice nebo prave pritel? Ja nevim, me tohle neprijde zrovna jako moc dobra vlastnost...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rodiče a přítel mě chtějí držet doma pod zámkem :D. Ale mám horší vlastnost a tou je upovídanost :D. Takže by mi nejraději ještě nasadili roubík na ústa :D.

      Vymazat
    2. Anonymní7/10/12 14:00

      sa nesmej ja som mala raz roubik :DDD je to fakt strasne :DDD cela som sa poslintala :DDD

      AndreaZ

      Vymazat
  19. Chtěla bych, ale nemám dostatečné finance :)

    OdpovědětVymazat
  20. jak tak koukám, tak zatím žádná sláva :)

    OdpovědětVymazat
  21. No, už jsem zde jednou psala že opravdu nesnesu vidět kosmetiku na mužích. A jinak mě Lush kosmetika moc nenadchla a nenalakala. Možná pudr a krém jinak vůbec.

    OdpovědětVymazat
  22. Páni, já jsem asi sto let za opicema, ale nějak mi ušlo, že by lush dělal dekorativku....:D No šla bych do těch linek, ale jinak mě to nijak nenadchlo, taky bych čekala tak nějak....víc...

    OdpovědětVymazat
  23. Ocenila bych, kdyby jsi u těch produktů napsala, kolik co stálo. Chápu, že si to člověk může najít na ofiko stránkách, ale to bych se sem pak ani nemusela koukat (nemyslím to nijak špatně, ale určitě nejsem jediná, koho cena zajímá).

    Zaujaly mě ty linky, samotnou by mě teda nenapadlo je aplikovat až po rtěnce, ale škoda, že ta jediná vyfocená rtěnka (nebo lest či co to je) je na příteli vyfocená v takové kvalitě, že mě naprosto odradila od jejího pořízení, přestože s tou barvou by se dalo kouzlit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doplněno :-).
      Musím říct, že po tom nánosu na příteli jsem si jen řekla:"Co jsem si to sakra pořídila?"
      Ale nechala jsem vychladnou hlavu a druhý den už to bylo o poznání lepší. Uvidíš v dalším článku, ve kterém se zaměřím zejména na rty :).

      Vymazat
  24. Co jsem tak pročítala recenze, tak bych řekla že to není žádná bomba a najdou se i lepší výrobky za mnohem lepší cenu. Navíc nebydlím v Praze, takže i tak je pro mě Lush dost drahý i s tím poštovným :-/ První fotka je bezva :D A určitě nafoť ty jednotlivé rtěnky, třeba nakonec změním názor :-) http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní4/8/12 22:33

      pokud se zaregistruješ na Lush.cz tak občas posílají do schránek kouzelné kódy, které když zadáš tak to máš bez poštovného ;o) teď třeba je to kód 0485 a je platný do 19. 8. Winnie

      Vymazat
  25. Anonymní30/7/12 13:55

    ahoj, stále zkoušíš a kupuješ různé blbůstky, ale kup si taky něco na kůžičku kolem nehtů nebo to nefot... opravdu to vypadá nehezky ty tvé prstíky ;) jinak jsou výrobky jsou na ho*no.. moc se jim to nepovedlo, škoda
    A.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©