pondělí

"sexy" průhledná županová košile


Jednou takhle odpoledne popadnu rádoby sexy košili á la župan, abych Vám ji vyfotila jako něco, co bych si pro sebe určitě nekoupila :D... A ejhle, zpětně bych si ji i možná vzala... třeba jen na nošení na doma, abych v ní mohla chodit otvírat dveře :D.

Je něco, co se Vám nelíbilo a teď byste byli ochotni si to na sebe vzít?

SHARE THIS POST

32 komentářů:

  1. jojo, po tetě jsem měla takové šílené staré džíny do pasu. Hrozně se mi nelíbily. Udělala jsem z nich kraťasy, trošku je poupravila a teď je miluju.

    OdpovědětVymazat
  2. dokážu si to představit na nějakých starší paní z německa :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych to teda nevyužila :D Ale já bych chtěla lacláče :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tuhle HMkovou košili klidně :)

    OdpovědětVymazat
  5. já bych to nosila i ven :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní16/7/12 11:37

    já ale nevím co je na tom sexy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no právě že nic :D Já myslela, že tu ironii v tom každý pochopí.

      Vymazat
  7. růžová barva!
    dřív jsem byla největší hejtr, teď aj dont kér :D.

    OdpovědětVymazat
  8. V tomto jsem na sebe přísná. Jakmile jednou řeknu že se mi to nelíbí, tak i kdyby se mi to začalo líbit, tak prostě ne :D Musela bych si nafackovat.
    Takže u mě to je jasné - změnit názor klidně, ale nechat si to pro sebe :D


    http://imiiska.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Možná kdyby to mělo jinou barvu..
    Co se mi nelíbilo a teď bych byla ochotna to nosit? Vlastně dřív to bylo všechno sportovní oblečení a sukně a šaty. Naopak dřív jsem nosila hlavně džíny a teď je nesnáším, až na jedny levisky.

    OdpovědětVymazat
  10. Na doma bych ji asi nosila, ale venku by zřejmě udělala rozruch:D. Každopádně tobě sluší:).

    OdpovědětVymazat
  11. :D tak to uplne dokonale poznam...castokrat si povzdychnem za vecami, ktore som nechala v obchode, ze by sa mi akurat teraz k niecomu sikli :)

    OdpovědětVymazat
  12. Rozhodne by som si nikdy neobliekla nič s vysokým pásom!...
    A tu, ejha, už ku mne putujú druhé kraťasy práve s ním. :D

    OdpovědětVymazat
  13. Mám osobne veľa vecí, ktoré mi "nanútil" priateľ. Pri skúšaní a kupovaní som tie veci mala chuť okamžite spáliť, ale keď som prišla domov, tak sa mi zrazu všetky kúsky začali páčiť ♥♥♥ Preto chodím nakupovať s frajerom :D

    OdpovědětVymazat
  14. hmmm momentalne si fakt neviem predstavit kombinaciu, v ktorej by ma ta "kosela" uchvatila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D v Bordelu a ještě s nějakýma erotickýma spoďárama :D

      Vymazat
  15. ... abych v ní mohla chodit otvírat dveře, haha :D:D:D:D:D:D dost dobrý! :D
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. Náhodou nevypadá vůbec zle, jen bych potřebovala jinou barvu.. Občas něco chce svůj čas, nechat to uležet..

    OdpovědětVymazat
  17. v tomto by som ja asi ani dvere nechodila otvárať :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D měl to být vtip :D, protože věřím, že by poté lidi utíkali :D, zvláště chlapi, protože by se báli, co bych jim za dveřmi nechtěla neudělat :D

      Vymazat
  18. náhodou pěkná košile!No spíše taková zajímavá

    http://fashionorlife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D a pak spíše taková doost divná :-)

      Vymazat
  19. to máš pravdu, mě se taky vubec nelíbí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D to jsem ráda, že má někdo stejný vkus jako já :-)

      Vymazat
  20. to, co se mi dříve nelíbilo a ted bych si to na sebe klidně vzala - tak toho je spoustu :D a to myslim do slova :D

    OdpovědětVymazat
  21. Kdyby měla jen trochu jiný střich, hned by vypadala líp! Barva se mi docela líbí :)

    OdpovědětVymazat
  22. Ako som zacala randit s frajerom, tak sa mi uplne zmenil vkus.. zmenila som zrazu nazor na minisukne, cipku, romanticke saty... vlastne saty vobec :D

    OdpovědětVymazat
  23. Já bych si nikdy nevzala džíny do pasu, ale teď - jsou moderní a nosím je docela ráda.. :) pěkně zakryjí špíčky na bocích :D :D takže pro mě jako stvořené..

    Jinak takovýhle župánek by nebyl špatnej.. kdyby to byla jiná barvička, tak by se mi i líbil

    http://petulabook.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  24. je to žlutý, tím bych skončila:D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©