pondělí

Šílenství zvané kabinkové focení


Myslím, že tohle kabinkové šílenství a zkoušení všemožného oblečení mě jen tak neomrzí :D. A taky mě je dost smutné (možná myšleno i trapné), že mě neomrzí po dvou hodinách ustavičného zkoušení udělat dvě fotky a zavzpomínat na to, jak jsem ve 15ti fotila v kabinkách jednu fotku za druhou :D.
SHARE THIS POST

29 komentářů:

  1. můj maličký mozeček nechápe jak v tomhle vedru můžeš nosit kalhoty :D já do půl jedenácté večer jsem v šortkách a je mi stejně vedro :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně je zase stále zima :D.

      Vymazat
    2. Anonymní30/7/12 10:05

      mě taky nepřijde že je vedro :) asi to má každej nastavený jinak...
      Mila

      Vymazat
    3. U nas je 20°C a neni vubec vedro, takze kalhoty uplne v pohode ... :)

      Vymazat
  2. ten svetr je moc pěkný :) a taky ráda všechno odzkouším! :)

    OdpovědětVymazat
  3. ooo ten zemity hnedy sveter je kraaaaaaasny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní30/7/12 11:22

      Taky si myslím, hrozně Ti to Ceady sluší :)
      A taky nosím kalhoty, ať je zima nebo léto :D. Takže nic tak neobvyklého na tom nevidím.

      Vymazat
  4. To vzkutku neomrzí

    Na mém blogu právě probíhá giveaway o kabelku GUESS, třeba se budeš chtít ty a tvoje čtenářky zúčastnit :)
    http://marketatrpisovska.blogspot.cz/2012/07/soutez.html

    OdpovědětVymazat
  5. Já bych ze dvouhodinovýho zkoušení věcí v kabikách zešílela :D zvlášť, když něco nutně potřebuju a nic mi nesedí :D

    OdpovědětVymazat
  6. blázne, nakupuj radši tílka! :D že vidím vzadu neonovou košili? máš jí? :))))

    OdpovědětVymazat
  7. Ty jsi byla v H&M?Hned bych tam šla,už se nemůžu dočkat až zase pojedu do Brna,vždycky tam v nákupním centru strávím celé odpoledne.A jasně i v kabinkách a občas i fotím :-D

    OdpovědětVymazat
  8. :D Jak tak koukám tak vybíráš už svetříky.. Mě zas nebaví zkoušet věci když nemusím tak to nezkouším. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak :). Nemohu se totiž dočkat podzimu :).

      Vymazat
    2. Anonymní30/7/12 20:56

      je to moje oblibene obdobi:) to chodim nakupovat nejradsi:)

      Vymazat
  9. Mě nikdy kabinkové focení moc nebralo. :-D P.S. Taky už jsem se dívala v obchodě na nějaké svetříky. ...Už se těším, jak se schovám pod huňatý svetr a nebudu muset řešit, co a kdy všechno sním! :-D

    OdpovědětVymazat
  10. já se v tom zrovna nevyžívám :D ale znám váhání v kabinkách, to je se mnou na dlouho.)

    OdpovědětVymazat
  11. fu...kabinkove fotenie nie je nic pre mna, pretoze ja skusanie oblecenia uplne neznasam :D najradsej mam, ked si mozem nieco kupit uplne bez skusania, ako tricko, alebo sveter napr :)

    OdpovědětVymazat
  12. v devatenácti letech je tohle už poněkud ... trapné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní30/7/12 13:59

      taky si myslím, hlavně když máš tak super čupr foták a taky je tohle tak trošku tvůj byznys...
      A.

      Vymazat
    2. Holky, ale o tom ten článek je.

      Vymazat
    3. háá, jsem trapná i ve 22 letech :D a ráda

      Vymazat
    4. Nejdřív si přečti text a pak suď ;)

      Vymazat
  13. Aaaaa tady někdo už nakupuje v HM na podzim ;)

    OdpovědětVymazat
  14. ten svetřík se mi moc líbí :) taky budu muset začít nakupovat věci na podzim :D

    OdpovědětVymazat
  15. trapné netrapné, pruhatý svetřík je skvělý!=)

    OdpovědětVymazat
  16. zkoušet si svetry je pro mě utrpení - tedy bylo, minulý týden jsme si vybrala na nákupy ty největší pařáky. :D ale svetrů bych mohla mít milion a fotek z kabinky taky, prostě to neomrzí.. :)

    OdpovědětVymazat
  17. Jaký máš foták? :)) Jinak šíleně ráda nakupuju :DD

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©