pátek

Souboj řasenek VOLUME EXPRESS


Tento týden jsem se pustila do testování řasenek od Maybelline, abych posoudila, která z těchto tří je nejlepší nebo jestli jsou všechny stejné bez ohledu na to, že má každý jiný kartáček. Jenže barva není všechno a mohla jsem se přesvědčit, že každý kartáček vytvoří jiný vzhled a také s každým kartáčkem se i jinak pracuje, s některým lépe s jiným naopak hůře. A který řasenka podle mě všechny převyšovala? Pokud se to chcete dozvědět, čtěte dál.


animace ŽLUTÉ ŘASENKY


Já bych, co se aplikace i výsledného efektu natočených řas týče, označila za ten top žlutou řasenku s názvem the Colossal Volum Express, která zbylé dvě jednoznačně převyšovala. Neřekla bych, že se jedná o tu nejlepší řasenku, kterou jsem měla možnost v životě vyzkoušet, ale určitě to je nejlepší z těchto tří. Řasy neslepuje, ale rozčesává. Pro přirozený neslepený vzhled stačí opravdu jen dva nánosy, protože se snadno nanese od kořínků až ke konečkům řas, což se mi u mnohých řasenek nepovede, ale díky drobnému kartáčku je to opravdu snadné. A obešla jsem se i bez obtisknutí řasenky a používání tyčinek do uší.


A proč se mi zbylé dvě řasenky tolik nezamlouvaly?



ČERVENÁ mě svým kartáčkem moc neohromila, neříkám, že by to byl takový propadák, ale aplikace nebyla až tak snadná a při nanášení řasenky na řasy dolního víčka se mi vždy obtiskne, takže se neobjedu bez tyčinky do uší. Navíc i dost slepuje řasy... a tak bych řekla, že je nejhorší ze všech tří, přesto je to průměr mezi řasenkami.



FIALOVÁ má pro mě dosud neobjevený kartáček, který je prohnutý, ale přitom poměrně široký. Zvláštní kartáček jsem používala klasicky jako řasenku na natočení řas a zase tak oslnivého efektu jsem nedocílila. Ale asi to bude tím, že jsem si od ní toho slibovala až příliš. Přesto bych ji umístila na druhé místo. Z animace si můžete všimnout, že trochu slepuje řasy, ale zase až taková hrůza to není. Takže i když to není pro mě ta nejlepší z těchto tří, tak se nebudu divit, že řada z Vás s ní bude spokojená. Což je znát i z vašich reakcí.

CELÁ RECENZE JE JEN O MÝCH POCITECH, PROTOŽE KDYŽ SE KOUKNETE NA NAMALOVANÉ ŘASY, TAK ANI JEDNA Z ŘASENEK PODLE MĚ NENÍ NA ODPIS :).
POZNÁMKA: Někdo tady zmiňoval, že se mu řasenky rozmazávaly. Já jsem je nosila v horkém letním počasí a ani jedna se mi nerozmazala. Ale třeba ve srovnání s Clinique řasenkou, která jsem označila za ideální na party, protože ráno vypadám stále jako právě namalovaná...tak tyto řasenky při večerním neodlíčení vypadají opravdu šíleně. Takže to nebudou ty pravé párty řasenky. :D. 

Máte zkušenosti s těmito řasenkami od MAYBELLINE?
SHARE THIS POST

51 komentářů:

  1. nejraději mám FALSIES, ten kartáček mi právě přijde dost super a ani neslepuje řasy ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Kdysi jsem měla tu žlutou a můj názor na ni je tedy zcela opačný. Vůbec mi nevyhovovala, hrozně mi slepovala řasy a velice špatně se mi s ní pracovalo =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní29/7/12 11:17

      Podle mě záleží na tom, jak se kdo umí malovat. Protože na očích se mi zdají u Ceady všechny řasenky rovnocenné a super.

      Vymazat
    2. Mě se taky zdá, že s tím Ceady umí pracovat.....

      Vymazat
  3. najviac sa mi asi páči tá žltá :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ono je to dosť subjektívne podľa mňa.. ja mám od prírody už husté a dlhé mihalnice a napríklad s červenou ich mám ako umelé - až po obočie proste dĺžkou :D . Proste ako z reklamy :) ..ale možno len ja som výnimka,že môžem použiť hociakú maskaru a b ude to dobré ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Súhlasím s tebou, som na tom rovnako :) One by one je podľa mňa určite najlepšia :)

      Vymazat
  5. Presne túto žltú používam už dlho a som s ňou úplne spokojná :) Mala som aj tie ďalšie dve, ale najviac mi vyhovovala práve tá prvá ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Měla jsem žlutou a červenou, obě dělaly pěkné řasy (žlutá lepší), ale obě se mi mazaly :(

    OdpovědětVymazat
  7. Zkousela jsem jen tu zlutou, bylo to poprvy a naposledy ... Nepresvedcila me. Po nejake kratke dobe pouzivani jakoby vyschla, delala hrudky a opadavala.

    OdpovědětVymazat
  8. mám zkušenost z tou červenou. chtěla jsem kdysi zkusit nějakou z levnějších značek a sáhla jsem po téhle, tehdá novince. karktáček se mi líbil, má takový má oblíbená řasenka od L´Oréal. ovšem byl to největší propadák, co jsem kdy zkusila. řasy mi tahle řasenka slepila do pár tenkých vlásků, nevýrazných, totálně bez objemu a prodloužení. zkusila jsem ji dvakrát a už jsem se k ní nevrátila. ale tu žlutou bych někdy zkusila, vypadá daleko důvěryhodněji. ovšem beztak jdu většinou už na jistotu, po těch několika pokusech o změnu, která se mi ale krajně nevyplatila.

    OdpovědětVymazat
  9. Souhlasím s tím, že žlutá je nejlepší :D mám i One by One, ale ta neudělá s mýma řasama naprosto nic i ve dvaceti vrstvách. Falsies jsem ani nezkoušela, protože tu proklíná snad nejvíc děvčat.

    OdpovědětVymazat
  10. mě teda nejvíce vyhovuje červená, a zkoušela jsem všechny:D to je asi na každém, s červenou jse nejvíc spokojená, a už si jí kupuji asi po třetí. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já mám one by one satin black a lepší řasenku jsem neměla. řasy jsou černočerná, prodloužené. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Premyslela jsem nad tou zlutou, ale nejak porad nejsem o ni uplne presvedcena.

    OdpovědětVymazat
  13. Mám žlutou a fialovou, a po asi dvoutýdenním testování jsem si oblíbila oboje. Je pravda, že s fialovou se to nanáší díky kartáčku, který je široký a nabírá víc barvy, hůře, ale když se vychytá ten grif tak máte řasy jako z reklamy. Se žlutou cat eyes jsem to nejdřív vzdala, ale včera jsem si s ní vytvořila tak krásné řasy, že jsem se celý den okukovala v zrcadle :D

    OdpovědětVymazat
  14. No ja jsem naopak rasenkami Clinique zklamana...mam ted tu uplne nejnovejsi s tim super novym kartackem a prijde mi to dost hrozne...

    OdpovědětVymazat
  15. Já mám úplně nejradši tu žlutou, akorát ne cat eyes, ale klasickou žluto-fialovou. Někdy bych chtěla vyzkoušet i některou z těchto tří :)

    OdpovědětVymazat
  16. A asi jsem tele, ale moc jsem nepochopila ten komentar s tema radami a odstiny :D jako ze souvislost :D

    OdpovědětVymazat
  17. Mam tu high lengths a vubec nejsem spokojena, vzdy musim po jejim pouzitim pouzit vatovou tycinku, plus se mi vzdy rozmaze, takze po ni mam bezke kruhy pod ocima.

    OdpovědětVymazat
  18. Mám doma tu červenou a spokojená s ní nejsem. Určitě vyzkouším tu žlutou, protože mám ráda prohnuté kartáčky, ale nikde jsem je už dlouho neviděla.

    OdpovědětVymazat
  19. Zvláštní a já zrovna One by One považuju za jednu z nej řasenek, co jsem kdy měla. :DD

    OdpovědětVymazat
  20. Já mám z těch tří nejradši One by One, ta mi jako jediná z těch tří nedělala hrudky a efekt byl na mých řasech nejviditelnější.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukám na to, že každá máme své oblíbence. To abych udělala hlasování a podle toho si nově příchozí mohla vybrat, která je podle nás všech nejlepší :).

      Vymazat
  21. já jsem měla žlutou a teď mám červenou a obě mi připadají super :) mám celkem dlouhé řasy od přírody, kamarádka má zase krátké řasy a říkala mi, že jí ta červená vůbec nevyhovuje...je to individuální

    OdpovědětVymazat
  22. Zrovna včera jsem si koupila opět tu žlutou :) jinou řasenku už ani nikdy nechci! :D

    OdpovědětVymazat
  23. mam len tu cervenu a som spokojna, napriek tomu, ze umele aplikatory na riasenkach nemam rada. ostatne som nemala, takze nemozem porovnavat

    OdpovědětVymazat
  24. a já tu červenou četla tak chválenou! kamarádka byla také spokojená nejvíce s tou žlutou.)

    OdpovědětVymazat
  25. O červenej som doteraz čítala len samé pozitívne veci. A žltá mi bola doteraz najmenej sympatická.

    http://stoker-dewy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  26. Já jsem taky zkoušela všechny tři a nejhorší mi přišla žlutá a nejlepší růžová. Ta u mě vede. Ono prostě každému stejně bude vyhovovat něco jiného, ale hezký článek. :)

    OdpovědětVymazat
  27. ta červená pro mě byla taky strašná, měla jsem po ní naprosto hrozný řasy! :D a žlutou mám moc ráda, kartáček je super :)

    OdpovědětVymazat
  28. máš nádherné oči! :)

    OdpovědětVymazat
  29. Anonymní29/7/12 23:33

    Já mam opačný názor,dostala jsem tu černou a byla jsem s ní moc spokojená,mám světlá a docela krátké řasy a stačili dvě vrstvy a správné nanesení a byla to bomba,nemazala se mi nic..asi jde o to jak si kdo tu řasenku umí dát :) Neuraž se Ceady,ale pokaždé když máš recenzi na řasenku máš ty řasy úplně stejné,nevýrazné...jsem kosmetička tak na to mám jiný pohled

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní30/7/12 11:24

      Jé, to je sranda. Ceady ti anonymové jsou tupí, až to není hezké. Chtěla bych vidět kosmetičku, která by tohle řekla.
      Navíc tvoje stránky jsou o tobě, obyčejné holce, která používá řasenkou jako všichni ostatní :D. Tak ať si jde tahle blbá slečna se svými narážkami ke kvítí.

      Vymazat
  30. Já tyto řasenky ještě nikdy nezkusila, naštěstí mám tak přizpůsobivé řasy, že i řasenka za padesát korun mi bohatě dosačuje, ale po tvém článku ji rozhodně zkusím ;)

    OdpovědětVymazat
  31. zkoušela jsem červenou, ale jsem věrná žluté :))

    OdpovědětVymazat
  32. Anonymní30/7/12 12:20

    Už jsi dělala recenze na tolik řasenek,že opravdu nevím,kterou si vybrat.Skoro všechny jsi vychválila do nebo.Tak která je nejlepší?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba v tomhle článku se dozvíš, která je z těchto tří podle mě nejlepší.
      Ale jak jsem nedávno napsala, nejlepší pro mě byla řasenka od Clinique.

      Vymazat
  33. Anonymní30/7/12 14:42

    nemám ráda tlusté a zatočené kartáčky, štíhlý a přiměřeně hustý je ideální ... řasenka může být supr, ale kvalita řas třeba nic moc ... také zaleží na tom, zda jsou řasy čistě odlíčené a čerstvě umyté ... rada: řasenky zkoušet každá sama dokud nenajdete tu nej :-) já svou našla a když mi dojde, Regina je po ruce :-) P.

    OdpovědětVymazat
  34. s maybelline skusenosti nemam, pre mna su favoriti riasenky z Max Factoru :)

    OdpovědětVymazat
  35. Ahoj Ceady, prosím tě, nevíš, jestli jsou řasenky dostupné i v hnědé barvě? Děkuji, Nina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud vím, tak je k dostání v hnědém odstínu žlutá řasenka od MAYBELLINE. Ale když jsem tak pátrala, tak má sice žlutý obal, ale naprosto jiný kartáček :D.
      Takže pravděpodobně tyto 3 řasenky budou jen v černém odstínu.

      Vymazat
  36. Zkusila jsem fialovou a byla jsem z ní nadšená, ale jen tak asi měsíc, nevím, jestli je to tím, že třeba začala vysychat, ale řasy se mi začaly slepovat...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě na tom něco bude. :)

      Vymazat
  37. kde bereš peníze na taková testování?
    sama mám jednu z těch řasenek doma a stojí okolo 250,-

    OdpovědětVymazat
  38. Já používám z téhle řady "tu žlutou" a jse absolutně spokojená :))

    OdpovědětVymazat
  39. Máš moc pěkný blog, chodím sem každý den a chtěla bych vědět jak se dělají ty přeblikávací fotky. Jestli by jsi mi prosím mohla poradit. :D Děkuji

    OdpovědětVymazat
  40. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©