úterý

TIPY NA 2LEVNÉ PRODUKTY z dekorativní kosmetiky


Dnes mám tady pro Vás dva tipy na produkty od essence. První produkt řady Pure skin natural cover moisturizer je hydratační tónovací krém. Pro někoho velké zklamání, pro mě milé překvapení. Řekla bych, že řadu uživatelek zklamal právě proto, že očekávaly klasický krémový makeup, který má střední až silné krycí schopnosti. Jenže tento produkt je tónovací krém. A co to tedy znamená? Jeho cílem není zakrýt nedostatky vaší pleti, ale jeho hlavní vlastností je výsledný přirozený efekt díky jemnému tónovaní pokožky. Na pleti je opravdu příjemný, voní svěže, (ALE) téměř nekryje, ale jak píšu...jedná se o tónovací krém, který má hlavně hydratovat.  Dokonce bych řekla, že mi jako laikovi hodně připomíná bb cream od garnier, co se jeho konzistence i výsledků po natření týče. A o to více jsem z tohoto produktu nadšena, protože na rozdíl od bb creamu od garnier nemastí pleť.


K dostání jsou pouze dva odstíny, světlý a tmavý. Ale u tohoto produktu nebudete muset tak moc řešit odstín. Díky tomu, že má velice jemnou texturu, se odstín snadno přizpůsobí Vaší pleti.
Asi bych jen zmínila, že se mi nezdá až příliš účinný v boji proti akné. Ostatně jako všechny ostatní makeupy, díky obsahu silikonů.
KOMU tedy BUDE NEJVÍCE VYHOVOVAT? Těm, kteří začínají (nebo spíše chtějí začít) s makeupem nebo těm, kteří neradi používají makeup kvůli tomu, že se jim zdá na pleti příliš těžký a přesto jim nebude vadit slabší krytí. CENA: 54korun

MOJE HODNOCENÍ: 8bodů z 10možných


Druhým produktem je řasenka "get BIG lashes", kterou jsem si na Váš popud pořídila s sebou na dovču pod stan. Pokaždé si totiž někde zapomenu polovinu produktů na líčení, a tak si často sebou beru opravdu jen to nejnutnější. A protože jsem nechtěla ztratit dražší řasenku, koupila jsem si tuhle levnou od essence. Díky svému velkému a hustému kartáčku zvětší objem řas, ale taky se Vám při několikátém nánosu může stát, že Vám je slepí... Ale to hlavní a pro mě na dovolené podstatně bylo to, že vydržela i zahradní sprchování bez rozmazání (:D), takže voděodolnost během týdne používání mohu také potvrdit.


Jenže, co může být na první pohled plusem, může být také naopak mínusem. A tím mínusem je pro mě moc velký kartáček, na který nejsem vůbec zvyklá. Takže jsem si vždy řasenku obtiskla při nanášení na spodní víčko...   Ale i přesto bych řekla, že za tu cenu je to opravdu dobrá řasenka, kterou bych Vám na cestování doporučila. CENA: 60korun


MOJE HODNOCENÍ: 6,5/10 tedy LEPŠÍ PRŮMĚR :)
SHARE THIS POST

30 komentářů:

  1. Tu řasenku si taky možná koupím a potáhnu na prázdninové dovolené a výlety, protože by mi bylo líto ztratit něco dražšího :).

    OdpovědětVymazat
  2. skvělé typy, zrovna si potřebuju koupit nějakou řasenku k moři, díky :)

    OdpovědětVymazat
  3. ten tonovací krém si chcem zaobstarať a aj kvôli tomu, že mám akné a sem tam červené fliačiky, ale keď vravíš ze moc nepomáha tak neviem.... a riasenku si musím tiež kupiť už konečne vodeodolnú, možno aj práve túto :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslím, že na akné jsou jiné produkty. Podle mě to nejlepší proti akné najdeš jak u Biodermy, tak u Clinique. Tady najdeš nějaký tip http://thelifeofceady.blogspot.cz/2012/06/best-of-may-online-magazin.html

      Vymazat
  4. takový tonovací krém bych si určitě pořídila, na léto bude super :) a ta řasenka je za tu nízkou cenu prostě bombová! :)

    OdpovědětVymazat
  5. TENTO TÓNOVACÍ KRÉM JSEM ZATÍM NIKDE NEVIDĚLA, ALE MYSLÍM, ŽE BYCH HO MĚLA ZAČÍT HLEDAT - VYPADÁ OPRAVDU DOBŘE, JÁ MÁM VELMI SUCHOU PLEŤ, TAKŽE PRO MĚ TO BUDE TO PRAVÉ :) Na řasenku už jsem viděla šíleně recenzí a zatím jen samá chvála, nemohla jsme tomu uvěřit, že se obyč. řasenka od Esence tak vynese nahoru :D

    OdpovědětVymazat
  6. Řasenka se mi líbí, nějakou voděodolnou bych potřebovala :)

    OdpovědětVymazat
  7. Řasenku jsem si zrovna včera pořídila, protože zrovna žádnou voděodolnou nemám. Ještě jsem ji nezkoušela, ale je fajn, že vím, že je dobrá... a větší kartáčky já mám ráda, přijde mi, že dělají hezčí řasy :)

    OdpovědětVymazat
  8. ten make-up nevyzerá až tak zle :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem nějak zjistila, že mám fakt strašnou pleť :D Ale fakt! Ještě tak před rokem to bylo ok, ale strašně se mi zhoršila, takže se neobejdu bez vrstvy make-upu a pudru :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenže ten nános makeupu (a navíc nános pudru) pleť samo o sobě zhoršuje, protože pleť nemůže dýchat.
      Navíc..když se dívám na video tutorialy na youtube, tak většina slečen, které přispívají pravidelně, má po obličeji červené fleky i akné.

      Vymazat
  10. řasenka na nějaký výlet nebo tak špatně nevypadá, ale ten tónující krém mě nějak neláká :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já na tu řadu Pure skin nemůžu nikde narazit :/ :D Jinak tu řasenku mám taky jenom v černém balení a jsem s ní spokojená :))

    OdpovědětVymazat
  12. Anonymní10/7/12 11:36

    Ten tón. krém vypadá super.. na léto ideální.. Opět ale budu mít asi problém jestli světlý nebo tmavý. Každý mi říká, jak jsem "snědá", přitom mám jen prostě divný odstín pleti..snad se výběr povede. Díky za tip!

    Barc !

    OdpovědětVymazat
  13. Oba produkty teď přes léto maximálně využívám.. řasenka je super díky své voděodolnosti, ale jak píšeš ten štětec! :D taky mit o ze začátku trvalo.. a krém je super, používám ho teďka přes léto místo make-upů a tak.. aspoň může pleť dýchat.. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Až mi doje BB cream, tak určitě vyzkouším. :]

    OdpovědětVymazat
  15. ten krém by pro mě asi nebyl to pravé ořechové, ale ta řasenka nevypadá špatně :)
    a co se týče toho videa, mně se líbí! :D je to takový lepší než psaný recenze ;)

    OdpovědětVymazat
  16. dobrý článok:)

    PS: pomôžte nám rozbehnúť blog:)
    www.glamourroses.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  17. Až navštívím drogerii tak to zkouknu!!:)

    OdpovědětVymazat
  18. ten tónovací krém musí být super :-)

    http://fashionorlife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  19. ten tonovací krém vypadá bezva, nikdy jsem tonovací krém nepoužívala nevím co od něj mohu čekat

    OdpovědětVymazat
  20. Nad tím krémem přemýšlím!:)

    OdpovědětVymazat
  21. to si vyriesila uplne super..drahsie veci sa neoplati brat niekam na chatu, alebo pod stan, takze vdaka za tip, urcite otestujem, ked pojdem niekam na dofcu :)

    OdpovědětVymazat
  22. Ten tónovací krém by som rada vyskúšala, ale najprv si musím dať do poriadku pleť :)

    OdpovědětVymazat
  23. Ten krém som vyskúšala a nezdá s ami, že by niečo robil. Áno zmatní pleť ale len na chvíľku. Inak nič.

    http://stoker-dewy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  24. Ten tonovací krém vubec nevypada spatne, jen se chci zeptat jestli nědělá mapičky ?

    OdpovědětVymazat
  25. Anonymní10/7/12 20:17

    O tom tónovacím krému přemýšlím už dlouho, děkuju za recenzi, hned jak se dostanu do DM tak je můj. :-*

    OdpovědětVymazat
  26. voděodolná řasenka se v létě rozhodně hodí :) už jsem nad ní přemýšlela, nepotřebuju nějaký zázrak když už jdu plavat ;)

    OdpovědětVymazat
  27. super článwk určitě se na krémy kouknu!!!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©