čtvrtek

U TATÍNKA


U tatínka si jím vždy jako královna :). Královna, která má denně dva chody masa na nespočet způsobů. :P A to doma jím maso jen jednou týdně :D. Takže opravdu jako královna.
SHARE THIS POST

29 komentářů:

  1. Dali jste mi s tatínkem inspiraci na dnešní oběd pro mého tatínka! :D děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  2. Miluju, když mi někdo uvaří krásně vypadající a dobře chutnající jídlo:) a tohle tedy krásně vypadá:)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to krásně a hlavně chutně. Já když jsem u tatínka na oběd tak si dycky pošmáknu, vaří úžasně!

    OdpovědětVymazat
  4. to vypadá naprosto úžasně! :))

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní26/7/12 10:04

    Smekám před tvým tatínkem, chlapi co umí vařit jsou super. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oni chlapi mnohdy vaří lépe nežli ženy, což táta dokazuje :).

      Vymazat
    2. Souhlas, můj táta také vaří skvěle :) Chlapi fakt umí, když chtějí. A snažím se nějakou radost a aspoň malé nadšení pro vaření vzbudit i v příteli, ale zatím marně... je na to moc pohodlnej :D
      Verunka

      Vymazat
  6. Mňam! To vypadá moc dobře...máš šikovného tatínka :))
    saras-island.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Na tom talíři to vypadá přenádherně.

    OdpovědětVymazat
  8. ó mňam to se teda fakt máš jako královna :-)Děláš mi chutě :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Jé to jsou moc krásné fotky :-) Můj táta dělal šéfkuchaře, heč :D

    OdpovědětVymazat
  10. Už aby byl oběd :) Máš to moc hezky nafocené!

    http://michelleandherneverendingstory.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Mmmm, to vypadá skvěle :) Tatínek taky vaří strašně dobrá jídla!

    OdpovědětVymazat
  12. Vypadá to skvělé, miluju kuře:)

    OdpovědětVymazat
  13. Tatínek se evidentně vyznamenal;)

    OdpovědětVymazat
  14. Mňam, to vypadá luxusně!:-) Tatínek je šikula:-)
    Mila de Illusoire

    OdpovědětVymazat
  15. mmm.. vypadá to.. spíš JE to neodolatelnééé

    OdpovědětVymazat
  16. Ten muj umi jedno jidlo a ohrat pizzu, boze, jak ti zavidim :D

    OdpovědětVymazat
  17. U nás když vaří tatínek tak si taky žijeme jak královny :)

    OdpovědětVymazat
  18. Chlapi to mají v tomhle dobré. Ženy vaří, protože musí, zatímco když vaří chlapi, tak proto, že chtějí. Proto to taky vypadá tak, že chlapi vaří lépe :D kdyby se to porovnalo, tak je pořád více chlapů co by nic neuvařilo, než co vařit umějí :D
    šikovnej tatínek :D ale bála bych se, že bych odjela o 3 kila těžší :D

    http://bornto-shop.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  19. Anonymní27/7/12 07:04

    nejlepší je když vaří chlap :-) ... teda jak kdy :-)) Peťula

    OdpovědětVymazat
  20. Anonymní30/7/12 12:18

    A copak jsi mu uvařila ze svého jídelníčku ty?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vařím jen v domácím prostředí, když mi nikdo nestojí za zády. :)

      Vymazat
  21. Anonymní8/8/12 18:27

    Proč by Ti měl někdo stát za zády? U nás doma si každý řekne,že bude vařit a má kuchyni jen pro sebe.Nikdo tam nechodí a každý čeká,co dostane.Myslíš,že Tvůj tatínek by Ti stál za zády? Když vaříš tak dlouho,tak opravdu nevím,co by Ti mělo vadit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu dělat, že v tom necítím jedovatost Vlasti :).

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©