čtvrtek

VIDEO "PRODUKT V AKCI" Hight Impact Curling Mascara by Clinique


Pokud Vám vadí vychvalování, tak přestaňte číst, protože v této recenzi budu pět přímo ódy na tuto řasenku od Clinique. Myslím si, že mezi ty nejlepší (a samozřejmě i ty nejdražší) řasenky, které jsem zatím měla možnost vyzkoušet, patřily řasenky od Clinique. Líbí se mi, že nabídka u Clinique není příliš obsáhlá... o to více za to řasenky stojí. Tedy alespoň ty, se kterými jsem měla doposud zkušenosti, ať už s malými řasenčičkami z výhodných Clinique balení nebo v klasické velikosti jako u této.

Kleštičky jsem nikdy neměla v oblibě, zvláště proto, že se mi zdá že nejsou efektní a po secvaknutí řas se podle mě nikdy nic nezmění... A tak mi ty boží kleštičky za dvě stě korun leží na výstavce, abych si připadala jako super guru. (Dělám si srandu)... Proto nedoporučuji pořizovat si kleštičky, ale spíše kvalitní řasenku. V dnešní době jich je na trhu nespočet. Na objem, na prodloužení i na zatočení řas. Právě díky tvarovanému kartáčku této řasenky natočených řas docílíte a mimo to i většího objemu. Je tedy pravda, že záleží i na Vás samotných, jak si řasenku nanášíte. Pokud nejste tak nemožní jako já a na řasenku při nanášení nemrkáte jako šílenci a jste schopni otočit jej při nanášení na druhé oko, tak výsledný efekt za to bude určitě stát :D. Věřím, že kdybych neměla v oku tik, protože se bojím, že bych si snad poškodila sítnici  rohovky, tak by byl výsledek mnohem lepší. Pro ukázku mého nanášení a výsledného efektu si pustě video "PRODUKT V AKCI".
A abych nezapomněla... Tuhle řasenku mám v oblibě také právě kvůli tomu, že vydrží opravdu celý den bez rozmazání... Dokonce i když se po párty nestihnu odlíčit a spím u kamarádky, tak ráno vypadám stále jako právě nalíčená! A to spávám většinou na břiše, takže nejsem-li odlíčená a mám na očích levnější řasenku, tak ji mám ráno po celém obličeji.


Ale abych nepěla pouze jen ódy, nezapomenu opomenout i zápor řasenky... A tím záporem (alespoň u mého kusu) je to, že mi na špičce kartáčku zůstává vždy větší nános řasenky, který musím otřít. Nevadí to ani tak při nanášení řasenky na horní víčko, jako u spodních řas, protože pak řasenku velice snadno obtisknu na kůži. (Viz. video) CENA: 620korun


 
Kdyby nestála tolik, dostala by 10bodů, ale takhle jí uděluji 9,5bodů, protože lepší řasenku jsem zatím ještě neměla.

Jaká je Vaše nejoblíbenější řasenka?
SHARE THIS POST

46 komentářů:

  1. hlavně, že jsi spokojená!))
    a prosímtě, jak se jmenuje ta písnička ve videu? díkyy.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mp3: Princess Chelsea - Ice Reign
      :)

      Vymazat
  2. tak o téhle řasence budu silně přemýšlet :)

    OdpovědětVymazat
  3. Je skvela, tiez ju mam a tiez som na pisala oslavnu recenziu :) Mne sa pod spodnym vieckom neotlaca, vadi mi ina vec, ze pomerne skoro vysycha. Ale to je problem mnohych riaseniek.

    OdpovědětVymazat
  4. jo a este nieco: nabuduce by som ti doporucila pri nanasani na horne riasy kefku otocit, aby bol obluk hore. Potom je efekt najlepsi.

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní12/7/12 08:45

    řasenka mi příjde naprosto obyčejná, žádný dech beroucí efekt se nekonal, takže na ní neshledávám nic úžasného...navíc řasy máš i tak nevýrazné s tou řasenkou jako bez ní. Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proti gustu... :)

      Vymazat
    2. mě teda přijde, že je má Ceady o 100% výraznější. Vypadají i celkem přirozeně, nejsou slepené......

      Vymazat
  6. Anonymní12/7/12 08:58

    Já tuhle řasenku mám taky a jak píše Ceady, je to bomba.
    A Petra píše nesmysly. Což je znát z poslední věty. :D
    Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Sluší ti :)bohužel na moje studentské poměry je moc drahá :D

    OdpovědětVymazat
  8. Tento styl točení videí ti pasuje nejvíc! Žádné řeči kolem, jen rychlé, kvalitně natočené a sestříhané video s příjemnou hudbou, výsledek vypadá naprosto skvěle, jen tak dál :) Jinak řasenka má pěkný kartáček, já ale používám nejraději Lancome řasenky.

    OdpovědětVymazat
  9. Ty tvoje pohledy..mám strach xD Řasenka asi dobrá, ale myslím, že to zvládnou i jiné za polovičku. Ale výsledek hezký :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já mám zahnuté kartáčky docela ráda, hezky to natočí, kleštičky jsou i můj nepřítel, nikdy mi to s nimi nešlo. Jinak co se týče konkrétně této řasenky, na videu mě tedy neohromila, zdá se mi, že tohle zvládnou i obyč levné řasenky z drogerie, ale abych mohla posoudit, je třeba vyzkoušet osobně :). Jinak video se mi moc líbilo.

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní12/7/12 10:21

    video pěkné, řasenka zajímavá, ale za 620Kč bych čekala famfáry a ohňostroj :-)) jen si myslím, že kartáček lze srovnat i s obyčejnější řasenkou ... ale ze skušenosti doporučuji Reginu (plnidlo černé barvy do řasenky)= malá tubička za 30Kč - stačí přidat kapku a máte řasenku jako novou :-) po vyplácání tuby však kvůli hygieně doporučuji nový kartáček ... Peťula

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za radu! :-)

      Vymazat
    2. Mě tedy tahle Regina zklamala, bylo to na mě jen jako černá barva bez jakéhokoli efektu, nezávisle na kartáčku, který jsem na ní použila.

      Vymazat
    3. Anonymní13/7/12 07:29

      Regina je prostě obyčejná černá barva, vlastně první barvidlo na řasy z minulého řežimu :-) je to český výrobek, toho si cením ... za 30Kč určitě stojí za vyzkoušení :-)) Peťula

      Vymazat
  12. Mě z videa taky nepřišlo že by dokázala něco více než jiné řasenky. Ale každému jeho nebe :)

    OdpovědětVymazat
  13. Anonymní12/7/12 10:24

    máš světlé a krátké řasy, ale tato super drahá řasenka ti nijak zvlášť nepomohla ... nalíčila hezky, ale nijak efektně ... čekala bych mnohem více, slepuje stejně a muselas to nanášet několika tahy ... nezvolila bych ji jako top řasenku ..

    OdpovědětVymazat
  14. hmm, vypadá fakt skvěle! ale za svou rotační od Bourjois bych jí asi nevyměnila :-D

    OdpovědětVymazat
  15. 620 Kč je za řasenku opravdu hodně.. ale pokud je tak kvalitní jak říkáš - že i druhý den vypadáš jako právě namalovaná tak to je super. Jak na oku vypadá spíš asi záleží na tom jak se člověk umí namalovat (pro anonymy). Jinak naprosto souhlasím s tvým názorem na kleštičky - totálně zbytečná věc :-D Jo a ještě jedna věc: o poškození sítnice se fakt neboj :-) maximálně tak možná rohovky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A vysledny efekt klesticek na rasy taky zalezi na tom, jak to s nimi clovek umi (a na samotnych klestickach samozrejme) ;)

      Vymazat
  16. To video je super, já si myslím, že ta řasenka má něco do sebe, opravdu Ti skvěle natočila řasy.
    Ale asi si ostatní nepustili video ve FULL HD kvalitě, protože to se nedá přehlédnout.

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoooj, no ta řasenka vypadá úúúžasně, určitě po ní kouknu. Já jsem si zrovna koupila super botky, můžeš kouknout, dala jsem je do nového článku ;) Konečně už zase začínám blogovat :-DD

    OdpovědětVymazat
  18. vyzera fajn, len skoda, ze nema iny stetcek...presne takyto mi totiz nevyhovuje :( skoda..no

    OdpovědětVymazat
  19. Moc mi takový štěteček nevyhovuje, neumím s ním :D hlavně jak je zakroucený tak mi vždy řasy slepí :/
    Celkově radši mám takové ty levné řasenky, ale mám jednu drahou od Loreal 4D effect. Je dobrá, ale hodně drahá :/ je to jediná řasenka která mi z těch dražších vyhovuje :D

    www.imperfecto.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  20. vypadá skvěle, ale nevím, jestli bych si jí za 600 Kč koupila no..

    OdpovědětVymazat
  21. Ceady, super video! Moc se mi líbilo-jednoduché, názorné a navíc skvělá volba hudby!:-)

    OdpovědětVymazat
  22. Mě se tato řasenka k tobě hodí nejvíce. Nepotřebuješ vypadat jako mrkací panenka s obrovskými nánosy černě, ale jen zvýraznit svou jemnou tvář. Je určitě kvalitní, a to tobě vyhovuje. Navíc jak říkáš, má velký plus v tom, že se jako řada "obyčejnějších" řasenek nerozmázává ani po spánku, což se mi líbí :) Jinak ti hrozně moc chválím zpracování tvého videa. Ta hudba je okouzlující :)

    OdpovědětVymazat
  23. Och ta hudba, Princess Chelsea :-)<3

    OdpovědětVymazat
  24. Vypadá to fakt dobře! S řasenkama mám celkově potíže. I když jsem třeba s nějakou spokojená, tak najdu něco, co mi na ní stejně vadí. Myslím, že tenhle kartáček by veškerý moje problémy vyřešil. Bohužel ale 620 Kč je pro mě fakt moc :/...

    OdpovědětVymazat
  25. Tak tahle je snad jediná co jsem od Clinique ještě nevyzkoušela- ty ostatní mě nenadchly, ale ani nezklamaly, prostě zlatý střed, ovšem za více peněz, tak nevím zda tuhle ještě zkusit..? Ale na tobě vypadá fakt dobře. A tvůj "styl" líčení mě dostal, chvíli jsem myslela, že je video zrychlené:-D

    OdpovědětVymazat
  26. 620 Kč bych za ni opravdu nedala, ale myslím si, že určitě není špatná =)

    OdpovědětVymazat
  27. Tvoje videa jsou super!!!;)

    OdpovědětVymazat
  28. Nebyla jsi dneska na Příkopech? Kolem 5?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš, že byla :D
      Já si říkala, jestli jsem Tě nepotkala. :)

      Vymazat
    2. Dobrý, já taky nechtěla někoho cizího oslovit a když už jsem se odhodlala, ztratila jsem Tě.

      Vymazat
  29. Řasy jsou po nanesení opravdu krásné! Ovšem já jsem se svou řasenkou spokojená a ta cena je pro mě vážně děsivá :D
    http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  30. Ááách vypadá dokonale a dělá hezký dlouhy řasy, snad si taky někdy nějakou lepší pořídim. Nedavno jsem si koupila One million lashes a jsem celkem spokojená :) Video se Ti povedlo!

    OdpovědětVymazat
  31. wow, ty teda jedeš, už jsem úplně čekala že budeš mít řasy slepený, když sto přejela tolikrá, ale vypadá ti skvěle a ty máš opravdu krásný obličej.
    jinak tvoje videa úplně žeru, jsou perfektní!

    OdpovědětVymazat
  32. Asi budu mít předpotopní názor, ale asi bych nikdy nedala za řasenku víc jak 300kč...přeci jenom to není kosmetická investice na víc jak 4 měsíce.

    Jarmark Marnosti

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím souhlasit. Já si zatím kupovala levné řasenky a asi jsem měla štěstí ale narazila jsem na ty, které mi vyhovovaly.
      Nejdříve to byla od Avonu - SuperShock a nyní používám od Essence dvě. Jednu s kartáčkem a druhou s takovýma těma gumovýma štětinkama (ještě jsem tomu nepřišla na jméno :D )

      Vymazat
  33. Děkuju za tip, vypadá super, další, kterou chci vyzkoušet. Na řasence mi dost záleží, je to pro mě nejdůležitější část make-upu. Moje řasy jsou bez řasenky, stejně jako tvoje, prakticky neviditelný.

    OdpovědětVymazat
  34. Na Tvých řasách vypadá skvěle, ale já to se zahnutými kartáčky prostě neumím.. akorát si vypichuji a jinak morduji oči. Moje nej je Hypnose, ale kvůli ceně často nosím i jiné, Bourjouis nebo momentálně Benefiťáckou They are Real, se kterou jsem spokojená. Veronika

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©