čtvrtek

V KOUPELNĚ :)


Dnes mám tady fotky trochu ze života :D... Protože osobní hygieně se věnuje snad každý (krom bezdomovců, kteří nemají přístup do koupelny). A tak mám tady fotky z poslední koupele, kterou si nedovedu představit bez balistiku z LUSHe a bez nejdokonalejšího sprchového mléka (z Profimedu), které obsahuje bambucké máslo a tak skvěle hydratuje a zanechává pokožku krásně voňavou po mangu :).


A protože se tu nebudu ukazovat namydlená (i když možná by to byla zajímavá výzva do budoucna /sranda/ ), mám tady fotky chudáka rozpadlého balistiku.
Od začátku, co používám balistiky mi bylo líto vyplýtvat je na jednu koupel, protože by se to poměrně prodražilo. Namísto toho vždy balistik trochu rozdrtím a spotřebuju vždy jen část z něj, nejlépe jednu třetinu.




A když už zmiňuju kosmetiku, bez které se neobejdu při koupeli, tak je produkt, který používám těsně před koupelí na odstranění makeupu, a tím produktem je tonikum 2v1 od WELEDY. (Je k dostání v DMku a jedná se o přírodní kosmetiku. )
Tonikum je určeno pro smíšenou a normální pleť. Používám ho zejména v letním období, kdy mám zhoršenou pleť, protože čistí póry a tak i snižuje výskyt akné.

SHARE THIS POST

29 komentářů:

  1. A zkoušela jsi předtím celý balistik? Je v tom nějaký výrazný rozdíl, když použiješ jen část?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš, že je v tom rozdíl. Když použiješ celý, obarví se Ti více voda (např. po tomhle dozelena) a o to více je koupel voňavější.
      Ale nemáme velkou vanu a tak mi příjde zbytečnost a hlavně škoda vyplácat to najednou :-)

      Vymazat
  2. dobrý článok :)
    mňa veľmi zaujal ten sprchové mlieko.

    OdpovědětVymazat
  3. Balistiky z LUSH miluju, taky si je docela často kupuju!:-) Ten sprcháč bych ráda vyzkoušela!:-)

    Mila de Illusoire

    OdpovědětVymazat
  4. Já měla jednu z vánoční kolekce,nějak mě to nenadchlo, vonělo to nádherně o tom žádná :)

    OdpovědětVymazat
  5. Voňavé, horké koupele..to je moje :) A balistiky LUSH jsou vážně skvělé! :)
    saras-island.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. ty balistiky mě lákaj, ale taky by mi bylo líto to vyplácat najednou :))

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní18/7/12 11:17

    namydlenou bychom tě opravdu neradi viděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že se tak bojíš? :) Nejprve musíš chápat ironii :D. Protože jinak není divu, že takhle reaguješ na všechny mé články.

      Vymazat
  8. skvělá koupel hned bych si dala taky!:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Já měla jeden balistik a přišel mi rozpadlý, tak byl na 1 použití:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proto bych si balistiky zrovna neobjednávala. I když jednou jsem poslala přítele na nákup balistiku a dopadlo to stejně :D.

      Vymazat
  10. Vdakabohu za sprchovy kut, zase som usetrila!! :)

    OdpovědětVymazat
  11. mně by bylo líto potom vylézt z tý vody ! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme dvě, ale voda chladne a tak Ti nakonec ani nic jiného nezbude.

      Vymazat
  12. závidím ti koupel, u nás se vana nevede :( jen sprchový kout :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My máme jak vanu, tak sprchu a přestože jdu do vany, tak pak stejně utíkám do sprchy, protože si nepřipadám dostatečně čistá :-)

      Vymazat
  13. Já mám od Lush jedině balistiku a je mi líto ji použít, kdysi jsem si do vany hodila kousek a hovno z toho že, ale je mi prostě líto to tam hodit celý, jak píšeš. Jinak ale voní nádherně, mám skořicovou :)

    OdpovědětVymazat
  14. to vypadá velmi zaqjímavě,m á jsem si snad nikdy koupel jako takvoou nedala, mě to moc nebaví, radši se vykoupu normálně

    OdpovědětVymazat
  15. Balistiky jsou fajn. Líbí se mi, že u tich větších můžeš použít jen polovinu, i když u jedné z malých to jde také (Butterball) a stejně to bude mít efekt :)

    OdpovědětVymazat
  16. Já mám ráda Comforter od Lushe, vytvoří pěnu a nádherně mi voní. Balistiky mi tolik neokouzlily. Každopádně sprchové mléko Institu Karité vypadá moc dobře! :)

    OdpovědětVymazat
  17. Voňavé koupele miluju :) Ale balistiky jsem teda eště nezkoušela, ale už dlouho si chci nějakou od Lush pořídit :)

    OdpovědětVymazat
  18. Vypadá to zajímavě, miluju také koupele!:D Vždycky je mi líto z té vany vylézt:D:)

    OdpovědětVymazat
  19. Já mám úžasnou sůl, ani nevím odkud. Obarví vodu na tyrkysovo a krásně voní....

    OdpovědětVymazat
  20. Vážně běháš z vany do sprchy,protože si připadáš špinavá? Proč jsi potom ve vaně?

    OdpovědětVymazat
  21. Zdá se mi to, nebo je z tebe taková hubeňour? Moc ti to sekne!.)
    - Když mi bylo tak 10, tak jsem si pěnové koupele dělala aspoň jednou do měsíce, teď už na to není čas a stačí mi ta sprcha... :))

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©