čtvrtek

Výběr plesových šatů

Před rokem touto dobou jsem prohlížela jeden eshop za druhým, protože jsem hledala obchůdek, ve kterém bych našla ideální plesové šaty.
Na internetu jsem sice našla nespočet online obchůdku, které nabízely večerní a společenské šaty. Jenže po několika hodinách vysedávání na internetu jsem nenarazila na nic přijatelného. Většina plesových šatů byla nenositelná nebo nositelná jen na doma...A když už jsem narazila na šaty, které by za to stály, vypůjčení by mě vyšlo na pět tisíc i výše.  Dokonce jsem narazila i na kamenné obchůdky, které měly své zboží vyfocení na internetu. ALE... Velké ale bylo právě v tom, že šaty naživo vypadaly naprosto jinak. Ne lépe, ale hůře. A při procházení pražských kamenných obchodů jsem také přišla na to, že nabídka je snad ve všech stejná. 

Kde jste si kupovaly plesové šaty vy?  Třeba někomu ušetříte práci a dotyčná pak nebude muset obcházet špatné butiky a eshopy. I když... nedávejte na první stranu eshopu a pořádně pátrejte, protože i mezi zvláštními kousky se dá najít kus, který by byl nositelný a i cenově přijatelný.

PROTO VÁM UKÁŽU TO, CO SE MI ZROVNA NELÍBÍ
P.S.: Vybrala jsem podle sebe 6 "průšvihových" šatů.

Nemám ráda šlehačkové šaty a ještě ke všemu mini šlehačkové... A další, co mě vždy odradí jsou průstřihy. Průstřihy, které vypadají lacině. Co na to říkáte?


Tyhle šaty jsem objevila v nabídce večerní a koktejlové šaty. Neříkám, že vše, co v obchůdku najdete je tak šílené, ale snažila jsem se vybírat to, co bych si určitě nepořídila. A zaručeně by to nebyly zvířecí potisky a "přepásované" šaty (nebo jak to nazvat). Myslím si totiž, že kdyby ty šaty byly jednoduché bez jakýchkoli aplikací, výsledně by mohly působit jinak, lépe.

Ale dají se sehnat i šaty za pár korun, které jsou jednoduché a přitom moc pěkné.
 fotky jsem čerpala z www.i-moda.cz

SHARE THIS POST

31 komentářů:

  1. všetky sú naozaj hrozné :D

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní29/7/12 12:10

    Tyhle šaty taky nejsou pro mě to pravé ořechové.
    Já si třeba nechávala šaty ušít stejně jako ty.

    OdpovědětVymazat
  3. Jedině s Tebou souhlasím. K

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní29/7/12 12:18

    Kamarádka měla taky takové růžové :D. Je to šílenost. Ale ty na té Asiatce vypadají vážně skvěle. Hledala jsem je na té stránce a ta cena je příjemná.
    Jinak šaty najdou slečny třeba v MANGU, ZAŘE a jiných

    OdpovědětVymazat
  5. Tak mě se zrovna ty růžové líbí :) A ty béžové s Číňankou mi přijdou nudné :)

    OdpovědětVymazat
  6. Taky mi přijde, že se u nás pěkné šaty nedají sehnat. Já nesnáším korzetové šaty z půjčoven, co se hrozně snaží vypadat slavnostně, ale jsou jen hrozné...

    OdpovědětVymazat
  7. Mně se taky líbí jen ty poslední....Jinak hezké šaty se dají sehnat třeba v řetězcích jako je ZARA (TOPSHOP, Mango a někdy H&M).

    OdpovědětVymazat
  8. Veru, ja som "svoje" našla čistou náhodou na bonprixe... Inak by som si určite nevybrala :D

    Už sa desím toho, keď sa raz budem vydávať, to bude hľadania :D

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem si plesové šaty nechávala šít od www.satickynamiru.cz hodně plesových šatů a výsledný šaty vypadaly skvěle (čeká se tam přibližně cca 3-4 týdny na dodání).

    OdpovědětVymazat
  10. je fakt, že tyhle šaty nejsou nic extra. ty průstřihy jsou příšerné, to bych si na sebe asi nevzala!

    OdpovědětVymazat
  11. To je strašné, už jen ty modelky jsou takové divné :D

    OdpovědětVymazat
  12. Taky jsem se poohlížela po dokonalých plesových šatech. Když jsem zjistila, jaká je hrozná nabídka, snížila jsem své nároky na přijatelné šaty :D no, a pořád nic..
    Zajímala by mě jedna věc. Myslíte, že je blbý, když by měla maturantka na svém stužkováku krátké šaty ? :)

    OdpovědětVymazat
  13. já jsem si šaty do tanečních kupovala v místním butiku a vybrala jsem si přesně podle svých představ :) nejsem moc na takové ty krajky a volánky, a tak jsem si vybrala hezké pouzdrové a všichni mi je chválili :D :)

    OdpovědětVymazat
  14. Začínám se poohlížet po šatech na svůj maturitní ples a taky jsem se pořádně zhrozila. V žádném ze salonu, co jsem projížděla mě nezaujaly jediné šaty. Prostě hrozné. Některé modely se snad nikdy nenosily! A v "naducaných" princeznovských fakt jít nehodlám. Proto si je nechám ušít přesně podle svých představ :))

    OdpovědětVymazat
  15. Líbí se mi jednoduché klasické střihy, ale zdá se mi, že takové šaty už se snad ani nedělají... :-(

    OdpovědětVymazat
  16. Já ty "šlehačkové" šaty také nemusím...:/ Holky v tom vypadají jak dort.
    Loni jsem se sháněním měla velký problém...hlavně mi přišlo škoda dávat třeba sedm tisíc za šaty, které na sobě budu mít jednou. Nakonec jsem to vyřešila tak, že mi je ušila mamka :)
    saras-island.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já lituju, že jsem za ty své tolik dala :D. Protože návrhářka nebyla schopná poslouchat mě a dokola opakovala, že nebude dělat nic podle vzoru nějakých šatů z Ameriky :D.
      A taky to podle toho dopadlo. :D

      Vymazat
  17. Já jsem své šaty koupila v jednou malém Jihlavské obchůdku, nejprve jsem si také myslela, že si koupím přes internet, ale nakonec jsem zvolila malinký obchůdek a navíc jsem přišla v týdnu, kdy byla sleva 40% ... :) Takže mě šaty vyšly skoro o polovinu levněji, což potěší ne jen mojí peněženku ;)
    Doporučuji obcházet obchody dříve a vyzkoušet si různé šaty :)

    OdpovědětVymazat
  18. Já na internetu koukala a nejvíce jsem spokojená se salonem Mireli. Ještě nedávno měli velice levné šaty (do 5000,-) ale nyní znatelně přidražili. Záleží samozřejmě na délce šatů, takže ty krátké se vždy do 5000,- vejdou a ani nemusí být kýčovité.
    http://www.plesove-saty.cz/eshop/1753-spolecenske-saty-c-80529.html - tyhle prodává jedna slečna na votocvohoz
    http://www.plesove-saty.cz/eshop/1660-spolecenske-saty-c-56310.html
    http://www.plesove-saty.cz/eshop/1326-elegantni-koktejlky-c-k10.html
    http://www.plesove-saty.cz/eshop/1441-elegantni-koktejlky-c-d48.html
    http://www.plesove-saty.cz/eshop/1396-elegantni-koktejlky-c-d11.html (kolekce bridesmaids se mi prostě líbí nejvíc :D )

    OdpovědětVymazat
  19. to je hnus :D ja mám o pár mesiacov stužkovú takže aktuálna vec.. povedala som si že za šaty nedám viac ako 50 eur a budú také že si ich budem môcť obliecť aj na iné príležitosti lebo mi príde šialené dávať stovky za šaty na jeden večer... no, a nakoniec som našla slušné čierne jednoduché šaty v akurátnej dĺžke kus pod kolená (dlhé som nechcela).. v sekáči :D čisto nové aj s ceduľkou za asi 6 eur. super kup.

    OdpovědětVymazat
  20. Ja som si našla cez mimibazar šaty, ktoré tuším predával Asos. Stáli okolo 60€. Už som ich mala aj objednané, ale nestíhali prísť do plesu, tak som to zrušila. Zhruba o rok sme šli do Poľska a tam som našla presne tie isté, akurát že namiesto kombinácie čierna-staro ružová boli v kombinácii čierna-koralová a boli za polovicu. :) Takže som ich hneď brala, a obliekla na ďaľší ples. :)

    OdpovědětVymazat
  21. Ty průstřihy se fakt na ples nehodí :D. Vždy si je ale někdo veme.

    OdpovědětVymazat
  22. panebože, to je děs. já si letos budu nechávat šaty na ples šít.. :)

    OdpovědětVymazat
  23. já si šaty pořídila na Ebay, a poté jsem si je jen nechala zkrátit a zúžit přesně na míru :) Šaty jsou nádherný a celé to stálo necelé 2 tisíce! :)

    OdpovědětVymazat
  24. mne sa niektore saty s prestrihmi pacia, len treba mat na to idealnu postavu, co ani zdaleka nemam :D

    OdpovědětVymazat
  25. Anonymní31/7/12 13:49

    Všechny uvedené šaty jsou opravdu hrozné a hlavně: žádné z nich nejsou plesové.

    OdpovědětVymazat
  26. Ty poslední, to jsou moje plesovky! Teda tvarem, střihem, barva byla jiná :) bylo to dost neklasické, ale já nesnáším šaty až na zem, taky jsem byla jediná, na kterou ostatní nešlapali... chtěla bych mít krátké i svatební
    Ty prušvihy jsou fakt odpuzující pro mě, na to máme stejný vkus

    OdpovědětVymazat
  27. Anonymní7/8/12 15:24

    Já měla šaty na ples z Peek & Cloppenburg :)

    OdpovědětVymazat
  28. Nechávala jsem si šít svatební šaty už poněkolikáte i pledové šaty na www.satickynamiru.cz a byla jsem vždycky moc spokojená, šaty byly jako na obrázku a opravdu kvalitní.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©