úterý

VÝRAZY, které na mně uvidíte nejčastěji


Ve škole mi vždy spolužáci (dokonce i profesoři) říkali, že mám značně propracovanou mimiku. Takže na mně bylo ihned znát, jestli se mi něco líbí nebo ne, jestli dané látce nerozumím nebo jestli mě něco hrozně nudí. :D A tak se teď přes prázdniny učím mít strnul výraz "POSLOUCHÁM", ať nejsem na nové škole taky tak průhledná jako na té předchozí. A jak jste na tom vy? :) 
POZNÁMKA: A kdyby se Vám chtělo nafotit webkou několik Vašich obličejů, budu za ně moc ráda :D. 
SHARE THIS POST

40 komentářů:

  1. Anonymní31/7/12 08:21

    jo to znám, taky jsem lehce prokouknutelná, neumím se přetvařovat ... ale zas je to dobře, člověk je aspoň přirozený a na nic si nehraje :-) P.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsme dvě, já jsem na gymplu musela taky být hrozně průhledná...

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, tak to je hezký :D Skvělý nápad :)

    OdpovědětVymazat
  4. Takto ti to moc pristane ... to líčenie ... vážne si krásna mala by si to takto nosiť častejšie ...

    OdpovědětVymazat
  5. Super udělané. Já to mám to samé, všem co znám stačí se na mě podívat a ví přesně co chci říct.. :)

    OdpovědětVymazat
  6. kloktání ústní vody :D)))
    A JSI HROZNĚ ROZTOMILÁ! hlavně ten úsměv, to je tááák sladký^^ ))

    OdpovědětVymazat
  7. jeeej to je superzabavne :) zdobi ta krasne licenie :)

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní31/7/12 10:03

    Jsi skvělá ve všech ohledech...

    OdpovědětVymazat
  9. Hezké :) jsi moc pěkně namalovaná, sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak už se taky npřijeď ksichtit na mě ;)

    OdpovědětVymazat
  11. bezvadný :DD já se tvářim ve škole furt stejně..

    OdpovědětVymazat
  12. :DD dobrej článek , jsi hrozně hezky namalovaná

    OdpovědětVymazat
  13. hrozně ti to sluší :) to líčení je super. Připomínáš mi Jessicu z True Blood :D já jí žeru

    wwww.wingedsquirrel.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. Závidím ti, aká si fotogenická a že vlastne dokážeš vytvoriť niekoľko tvárí. Mne ľudia stále hovoria, že na všetkých fotkách vyzerám do tváre rovnako. Ja sa jednducho neviem tváriť. Bez úsmevu vyzerám ako masový vrah a s úsmevom ako smejúci sa kôň :D

    OdpovědětVymazat
  15. Pane bože. Ty jsi tak krásná:O...a máš super úsměv:)!
    Já se radši fotit nebudu. Ze mě fotky dělaj největší zrůdnost:D...teď přemejšlím, jestli jenom nezrcadlí pravdu:D:D:D

    OdpovědětVymazat
  16. :D :D :D super post..velmi som sa pobavila :)

    OdpovědětVymazat
  17. Skoro jsem zapomněla, jak jsi nádherná! Kecám, nezapomněla, to se nedá!=))

    OdpovědětVymazat
  18. já ted mám spíš výraz "wow, chci její úžasný vlasy" :D

    Budu ráda, když navštívíš můj blog, začínám, a tak jsem za každou podporu ráda :)

    OdpovědětVymazat
  19. bezvadný :D mně taky přítel říká, že mám dokonalou mimiku a že ty moje obličeje stojí za to :D:D

    OdpovědětVymazat
  20. já mám taky hroznou mimiku.. takže už se mi začíná dělat pořádná vráska na čele.. :D

    OdpovědětVymazat
  21. Super som sa zabavila :D hlavne "no fuj" je dokonalé :D

    OdpovědětVymazat
  22. Anonymní31/7/12 17:34

    Krom úsměvu vypadáš skoro stejně.

    OdpovědětVymazat
  23. prý to na mě poznat jde ale člověk se musí naučit daný výra k pocitu :D (třeba mi bylo řečeno že se nemračím typicky :D)

    OdpovědětVymazat
  24. Wow! Já jsem se náramně pobavila, zkoušela jsem se taky tvářit jak se tvářívám, ale nešlo mi to. Jsi dobrá, že to dáš takhle "na povel". ;)

    OdpovědětVymazat
  25. Anonymní31/7/12 19:47

    já vám nevím, mě se to líčení na ceady zas nelíbí, je dost tvrdé a já nemám ráda kouřové stíny ke světlé pleti a světlým vlasům, vypadá to jako monokly nebo jako éra emo.

    OdpovědětVymazat
  26. Furt se trochu ztrácím ve smutku a přemýšlení, chce to ještě nějak ozvláštnit :D

    OdpovědětVymazat
  27. Taky se strašně ráda ksichtím :D A ve škole obzvláště, když se mi něco nelíbí. Pěkně tím některý lidi seru a poznají to na mně :D

    OdpovědětVymazat
  28. Anonymní31/7/12 22:21

    To líčení ti strašně moc sluší :))

    OdpovědětVymazat
  29. víc takových článků, prosím :D

    OdpovědětVymazat
  30. Máš nádhernou barvu vlasů, moc se mi líbí :)

    http://diaryofmony.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  31. Tak myslím, že ÚSMĚV u Tebe nemá konkurenci v žádné jiné grimase! :) Jsi kóóóča! ;)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©