sobota

wavy or straight / VLNITÉ NEBO ROVNÉ?

VLNITÉ nebo ROVNÉ VLASY?
SHARE THIS POST

42 komentářů:

  1. U Tebe se mi více líbí asi vlnité :-)

    OdpovědětVymazat
  2. ?jak kdy, líbí se mi obojí :-)

    OdpovědětVymazat
  3. na téhle fotce Ti to strašně moc sluší ;-) takže vlnité!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Řekla bych že ti sluší oboje , nos to podle příležitosti :)

    OdpovědětVymazat
  5. u mě vedou rovné, ale u tebe vlnité!

    OdpovědětVymazat
  6. Vlnité :))
    saras-island.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní14/7/12 20:59

    VLNITY!!!!!
    nastopro-! takhle si kouzelná-mega kocka a svá

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní14/7/12 21:04

    Na tobě se mi více líbí vlnité vlasy. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. na střídačku !! hahaaa sluší ti oboje :) ale takhle jsi taková víc přirozená :)

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní14/7/12 21:19

    Mě přijde, že jsi nikdy neměla rovný vlasy.. Jo, možná sis je vyžehlila, ale vždycky byly i tak vlnitý, rovný vlasy si představuji jinak. Ale pokud myslíš tím rovným to, co je běžně u tebe k vidění, tak tohle je lepší :)

    OdpovědětVymazat
  11. Myslím že kdo má vlnité chce rovné a kdo má rovné chce vlnité,... já chci samozřejmě vlnité,... tobě vlnité moc sluší

    OdpovědětVymazat
  12. Na tobě si rovné nedokážu představit ;) Ale u sebe mám raději rovné, i když mi je příroda nenadělila.

    OdpovědětVymazat
  13. Vlnité:)...vypadáš jako víla:).

    OdpovědětVymazat
  14. Dle příležitosti :). Skus to střídat a pak uvidíš co se ti bude líbit víc.

    OdpovědětVymazat
  15. pre teba jednoznacne vlnite, vyzeras tak etericky :-)

    VeVe (imperfectwonderland.blogspot.com)

    OdpovědětVymazat
  16. Anonymní15/7/12 12:58

    vlnité...u rovných...nevim co to používáš za špatnou žehličku nebo přípravky, ale vlasy máš pak na pohled velmi hrubé, poškozené, suché, nezdravé, jako lev atd., přitom kamarádka má kudrnaté vlasy jako ty a když si je vyžehlí má je lesklé a jakoby ztenčené a vypadají od přírody rovné, nerozumím tomu.

    OdpovědětVymazat
  17. vlny, apon si je neničíš, a vypadají i tak dobře))

    OdpovědětVymazat
  18. Popravdě se mi dost začaly líbit vlnité vlasy, takže já sama přecházím na přírodní vlnky. Tobě sluší oboje, ale v vlnitých vlasech vypadáš tak divoce (nemyslím to ve zlým) a přirozeně. A popravdě na zrzkách se mi víc líbí kudrnaté.

    OdpovědětVymazat
  19. vlnité - rovné má dnes každá

    jsi takhle zajímavá, taková éterická víla :)

    OdpovědětVymazat
  20. Jednoznacne kucery, viem o com hovorim... Z vlastnej skusenosti :)

    OdpovědětVymazat
  21. střídat! vlnitý ti moc sluší, vypadá to přirozeně

    OdpovědětVymazat
  22. Tvoje vlnité jsou nádherné. Mě se kroutí jen tak divně že na ně musím vzít žehličku, protože jinak to vypadá jakobych si hrála se zásuvkou :D

    OdpovědětVymazat
  23. Podle mne Ti rozhodně víc sluší vlnité vlasy. Ve vlnitých jsi mnohem hezčí. Aspoň to střídej... :)

    OdpovědětVymazat
  24. Vlnité vypadají divoce a rovné si na Tobě dokážu představit třeba na ples. Sluší Ti obojí. :-)

    OdpovědětVymazat
  25. Sluší ti obojí, ale já bych se asi přiklonila k vlnitým vlasům! :))

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©