pondělí

WISHLIST - doplňky

Každá z nás řešíme doplňky. A to ať už se jedná o klobouky, rukavice ( já miluju ty kožené, které se nosí k podzimnímu kabátku), sluneční brýle, kabelky, tašky nebo psaníčka. :)
Proto také každá z nás má více jak jednu kabelku nebo alespoň dvoje sluneční brýle, abychom pokaždé vypadaly trochu jinak :).  Nebo alespoň doufám, že to tak nemám jen já? :D
 Nedávno jsem vybírala s kamarádkou kabelku, která by byla elegantní a byla by nositelná jak na ples, tak na normální nebo spíše řekněme všední nošení. A tak si nakonec vybrala společenskou kabelku, která ji vyšla na pouhých šest set korun. Což není vůbec špatná cena za koženou kabelku. Co říkáte? :) A protože jsem si v poslední době hodně oblíbila černou, což je znát i z outfitových článků, tak mě také láká koupě právě jedné z nich...  A tak už mám zase další položku na svém wishlistu :).

A když už se zmiňuji o tom, co bych si ráda v nejbližší době pořídila, nesmím opomenout peněženky. Nemám ráda okázalé vzory, infantilní potisky s Hello Kitty a ani se mi nelíbí velké naducané kabelky :D. Protože i měšec se mi zdá koneckonců stylovější než cokoli z právě vyjmenovaných typů. Takže jde-li o mě, tak volím jednoduché kožené peněženky, které se budou hodit ke všemu. Teď jen váhám, kterou barvu zvolit. Jestli hořčicovou, tmavě hnědou nebo klasickou černou, která je možná až příliš fádní ve srovnání s předchozími 2 peněženkami.


Kterou barvu peněženky byste vybrali?
SHARE THIS POST

22 komentářů:

  1. Na nějakou peněženku se také chystám, ale mně se líbí spíš nějaké barevnější. Neříkám, že třeba s Hello Kitty, ale nějaké kytičky nebo ptáčci by mi nevadily :D
    saras-island.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Ani jednu z těch peněženek bych si nekoupila :D Připadají mi moc pánské. Miluju svojí peněženku, koženou, černou s kovovými cvočky

    OdpovědětVymazat
  3. novou peněženku nutně potřebuju:)
    brala bych tu druhou

    OdpovědětVymazat
  4. Ta kabelka je hezká. Podobný styl mají v Mangu.
    http://michelleandherneverendingstory.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní2/8/12 16:53

    Tedy nelíbí se mi ani kabelky a ani peněženky. Kabelky mi přijdou na první pohled takové laciné a dost nudné. Peněženky zase pánské (a naprosto bez špetky nápadu a originality taky)
    Černé kabelky, které bych volila já:
    http://www.asos.com/ASOS/ASOS-Smart-Front-Lock-Bag/Prod/pgeproduct.aspx?iid=2202749&cid=8730&Rf-200=4&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=Black

    http://www.asos.com/Pauls-Boutique/Paul-s-Boutique-Maisy-Patent-Large-Shoulder-Bag/Prod/pgeproduct.aspx?iid=687559&cid=8730&Rf-200=4&sh=0&pge=2&pgesize=20&sort=-1&clr=Black

    http://www.asos.com/ASOS/ASOS-Metal-Keeper-Satchel-Across-Body-Bag/Prod/pgeproduct.aspx?iid=2326255&cid=8730&Rf-200=4&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=Black


    A peněženky:
    http://www.asos.com/Ted-Baker/Ted-Baker-Bow-Bobble-Small-Purse/Prod/pgeproduct.aspx?iid=2356519&cid=8730&Rf900=1542&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=Black

    http://www.asos.com/Juicy-Couture/Juicy-Couture-Go-Steady-Zip-Wallet/Prod/pgeproduct.aspx?iid=2253923&cid=8730&Rf900=1542&sh=0&pge=1&pgesize=20&sort=-1&clr=Black

    http://www.asos.com/Ted-Baker/Ted-Baker-Ronnee-Patent-Bobble-Purse/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1959538&cid=8730&Rf900=1542&sh=0&pge=2&pgesize=20&sort=-1&clr=Black

    http://www.asos.com/Pauls-Boutique/Pauls-Boutique-Stripe-Lizzie-Purse/Prod/pgeproduct.aspx?iid=2121701&cid=8730&Rf900=1542&sh=0&pge=2&pgesize=20&sort=-1&clr=Navy

    http://www.asos.com/ASOS/ASOS-Leather-Croc-Bar-Purse/Prod/pgeproduct.aspx?iid=2171881&cid=8730&Rf900=1542&sh=0&pge=3&pgesize=20&sort=-1&clr=Fuchsia

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proti gustu :).
      Každý člověk má jiný vkus, já mám nejraději kožené strohé peněženky. Třeba mně se nezamlouvá zase tento výběr. :) Ale věřím, že tyto tipy řada čtenářek ocení :).

      Vymazat
  6. Já mám něco podobného jako máš tady ty kabelky za pouhých 100kč. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé a vyfotíš mi ji a prozradíš, odkud ji máš? :)

      Vymazat
  7. Kabelky pěkny a peněženka - určitě hořčicová! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Kabelka je pěkná Chanel věděla prostě co a jak dát dohromady! :) A další se ji jen inspirovali. Taky sháním nějakou pěknou peněženku a ne a ne nějakou najít. :D :(

    OdpovědětVymazat
  9. taky váhám nad výběrem peněženky, takže ti s barvou asi neporadim, protože sama nevím :D

    OdpovědětVymazat
  10. Řetízkové kabelky jsou super! Ještě tak mít na Chanelku, to by bylo :D

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní2/8/12 21:19

    Ejvi prodava takovou kabelku.

    OdpovědětVymazat
  12. ta první se mi líbí nejvíc :) tu bych si asi zvolila já ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Podobnou kabelkou by som určite nepohrdla! :)
    Z peňaženiek by som si vybrala asi horčicovú. Ja mám najradšej červené - vraj priťahujú peniaze :)

    OdpovědětVymazat
  14. Tieto kabelky inspirovane Chanel flap bag su pekne, ale nepomozem si, asi by som si ich nekupila...asi kvoli tomu, zeby som nechcela mat nieco, co je takmer na chlp okopirovane od originalu..ale chapem, co sa ti na nich paci ;)

    OdpovědětVymazat
  15. kabelka se mi celkem líbí, ale až moc mi připomíná Chanel a tak bych si připadala, jako bych měla fake.
    Peněženku bych si určitě nebrala černou. Ale ani zbylé dvě mě moc nenadchly, já mám zrovna radši třeba ptáčkové nebo se srnkami :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní3/8/12 17:05

      Taky bych nebrala tu černou
      jinak ty kabelky jsou super.

      Vymazat
  16. Kabelka je pěkná, ale peněženky můj styl nejsou, ale sto lidí sto chutí. :) Pněženku mám vybraou od MK, zatím mi moje slouží, tak to vidím, že si ji pořídím až na podzím. :)

    OdpovědětVymazat
  17. Anonymní3/8/12 17:25

    Myslí,že za 600 Kč to není ani pravá kůže,ani originál.

    OdpovědětVymazat
  18. Zvol tmavě hnědou peněženku, ta se bude hodit ke všemu .))

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©