pátek

DÁREK PRO PŘÍTELE


Dnes mám tady recenzi na dva produkty od značky ZIAJA. Říkala jsem si, že je tady přespříliš rad na ženské produkty, a tak když jsem vybírala produkty na zrecenzování, zvolila jsem tyto. I když vím, že sem příjde muž jen náhodou, tak počítám s tím, že se tato recenze bude hodit právě vám, které máte přítele a nikdy netušíte, jakou kosmetiku mu pořídit. Já totiž příteli k prvním Vánocům koupila to nejdražší a nakonec byl spokojen pouze s jedním produktem.
Začala bych nejprve tím, že mám do jisté míry náročnějšího přítele, který používá vždy jen tu svou značku a když dostane případně na Vánoce nebo narozeniny jinou, tak mu další rok leží netknutá na poličce. A tak jsem  se bála, že to takhle bledě dopadne i u této YEGO řady.  O to více jsem byla překvapena, že přítelovi tato řada voněla. Dokonce i když jsem ji šla očuchat já, tak jsem přišla na to, že voní velice podobně jako přítelova voda po holení, kterou hrozně miluju. A o jakou parfemaci se jedná? V hlavní roli ucítíte pálivou pánskou vůni ve stylu mentolu.


Tento sprchový gel má přítel vcelku rád. Ale asi to bude tím, že ho vesměs nezajímá čím se myje. Hodně času tráví s tátou v dílně u aut a tak když příjde domů, tak se od hlavy až k patě myje jarem...a až poté klasickým sprcháčem :D, protože jar je jediný lék na špinavé tělo od oleje. Ale ani vůně jaru, ani tohoto sprchového gelu na příteli po umytí nezůstane. Jedině, když přičichnu k jeho tělu, to už vůni cítím :D. Ale myl se s ním poctivě aniž bych ho vybízela a vypotřeboval jej do poslední kapičky :D. Takže mu asi vyhovoval. Ale řekněte sami...jak se pozná dobrý "sprcháč" od toho špatného, když všechny myjí stejně :D.
CENA: 59korun


Druhý produkt, který ode mě přítel dostal je zklidňující gel po holení. Krom toho, že mu po natření svěže voní obličej, bych zmínila to, že mě za výběr tohoto produktu pochválil. Což se zrovna jen tak nestává. Naposledy jsem mu pořídila gel po holení od Loreal (pokud se nepletu) a po měsíci mi ho dal, ať ho používám na nohy :D. Zatímco tento má pěkně vedle umyvadla ve své koupelně :D. Takže  myslím, že s tímto produktem u přítele neprohloupíte :). A navíc na něm ještě ušetříte, protože cena obou produktů je opravdu zanedbatelná a a přesto vypadají stylově :D.  CENA: 59korun

Obdarováváte přítele kosmetikou? 
SHARE THIS POST

15 komentářů:

  1. tak aspon vím, co koupit tátovi k svátku :)

    OdpovědětVymazat
  2. škoda že recenzi nenapsal přítel, bylo by to objektivnější :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale věřím, že by se to nedalo číst :D...Bylo by to ve stylu:"Nooo, mylo to dobře a byl jsem s tím spokojenej." :D
      Takhle jsem ho vyslýchala po každém použití. :D

      Vymazat
  3. to se divím, že tvůj přítel s tebou takhle spolupracoval :D já bych z toho mého musela páčit každé slovo :D k narozeninám jsem mu dala krém a když jsem se ho zeptala, jak mu vyhovuje tak řekl jen "jóó.. dobrý" :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to dělá většina mužů :D

      Vymazat
    2. No hele...ono to u nás taky nebývá o nic lepší :D... Ale když mu něco sedí, tak mi to zase řekne :D. Spíš jsem měla obavy, aby mě s tím někam neposlal, jak ho znám. O to více jsem nadšená, že byl rád.

      Vymazat
    3. Anonymní7/7/12 10:04

      Přesně tak :)

      Vymazat
  4. Hmmm to by šlo, musím ted přemýšlet, co mu koupit na 20tiny! Takže mu asi udělám nějaký veliký balíček :)

    OdpovědětVymazat
  5. Hmmm, to se mi moc líbí jako tip na dárek pro přítele :)

    OdpovědětVymazat
  6. vypadá to skvěle! díky za tipy ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá to dobře, ale pokud si nečuchnu tak to nekoupím :)
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Ďakujem za tip, i keď do Ziaje sa tak skoro nedostanem :/
    môjmu drahému veľmi kozmetiku nakupovať nezvyknem, zásobujem ho akurát balzamom po holení (ale aj ten mu vydrží veky), pretože vždy dostane veľa kozmetiky od mamky, babky a sestry na Vianoce a narodeniny :)

    OdpovědětVymazat
  9. Vopred sa ospravedlňujeme adminke za menšiu reklamu, ale bola by som veľmi rada keby sa náš blog konečne rozbehol. Tu je náš blog (teda mňa a mojej kamošky) www.glamourroses.blogspot.com budeme veľmi radi keď nás navštívite :)

    OdpovědětVymazat
  10. Me ha encantado tu blog, te sigo!te invito al mío y si te gusta te espero como seguidora :) muak guapa

    http://imagenshopper.com

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní7/7/12 10:01

    Design obalů vypadá moc hezky :-) a jak popisuješ vůni, tak to bude za to stát.
    díky za tip

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©