úterý

DIARY: Nakupování oblečení pro přítele

Nakupování oblečení pro přítele je pro mě vždy záludné. Ale možná ne tak záludné, jako nakupování s přítelem, kdy se dohadujeme o tom, co je stylové a co je naopak nevkusné a nepříliš vhodné v kombinaci s něčím vkusným. Často si oba postavíme hlavu, takže se nakonec pohádáme kvůli jedné mikině, protože bych nejraději přítele donutila nosit svetříky ve stylu Chucka z Gossip Girl. Jenže s tím mě přítel vždycky vyhodí. A tak akorát se mi vysměje, že z něj chci udělat trapáka nebo hůře, gaye. Takže ve výsledku raději ustoupím a skončíme u mikiny a klasických pánských nebo spíše klukovských triček. Přitom vím, jak příteli sluší košile nebo pánská obuv namísto jeho oblíbených klučičích tenisek. :( Jenže už bych si mohla uvědomit, že to nikdy nebude klasický elegán, který by si potrpěl na značky Armani nebo Prada. Prý jsou značky přežitek, a tak si kupuje oblečení podle toho, kterému mu právě padne do oka. Což často bývají kalhoty za  tři tisíce a boty za dva a půl, jako při posledních nákupech. :D
Asi jsem hrozný šetřílek, protože bych tolik peněz za kalhoty nedala. Zvládnu totiž za málo peněz sehnat spoustu oblečení, protože na rozdíl od něj pátrám a probírám. Ale možná si kupuji hlavně levnější oblečení, protože je na něm napsáno SLEVA :D. (Asi bych se měla léčit!)
A tak přemýšlím nad tím, jestli má cenu jít koupit pro přítele dárek k narozeninám s ním nebo bez něj, když se nemusím trefit příteli do vkusu :D. To je ale dilema :D.


Nakupujete oblečení pro přítele samy nebo ho berete s sebou, aby si sám vybral?
SHARE THIS POST

45 komentářů:

  1. Anonymní7/8/12 17:45

    Koukám, že máme stejný problém. Takže hodinky to jistí.

    OdpovědětVymazat
  2. Nemám priateľa, ale ten posledný mal zmysel pre módu, takže sme to striedali - nakupovali sme spolu aj každý sám, ale ak som mu kupovala oblečenie ako darček, tak to vždy bolo prekvápko :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se na mužích také líbí elegantnější oblečení, dokonale nosit ho zvládají třeba Francouzi :)
    Můj přítel si ale na tenhle styl také nepotrpí, ale nějak mi to nevadí, protože jsme ještě mladí a nevím, proč bychom se měli oblékat nějak extrémně elegantně..hlavně, že se v tom, co nosí, cítí dobře :))
    saras-island.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S těmi Francouzi máš pravdu! :-)

      Vymazat
  4. přítele nemám,ale kdybych měla určitě bych ho nechala vybírat samotného,ovšem kdyby byl v oblasti módy úplně nemožný určitě bych se do toho taky zapojila :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Oblečení mu již 23 let kupuje maminka a on je spokojený :DDD

    Já mu občas udělám radost nějakým tričkem s potiskem (Simpsonovi, Rammstein apod.) ale to je tak vše.
    Samozřejmě že bych byla ráda, kdyby si oblékl něco co se mi líbí, ale říkám si, je to jeho věc a když se v tom cítí dobře, tak proč ne. Hlavně že nevypadá jako vandrák =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D To mi něco připomíná :D.

      Vymazat
  6. Taky přemýšlím co koupit příteli k narozeninám :D zda nějakou maličkost nebo se odvážit k oblečení!

    OdpovědětVymazat
  7. mě se líbí muži jak ve sportovním, tak v elegantnějším v takovém tom fakt "mužném, pánském". je to těžký, každýmu i sluší něco jinýho, a každý je typ na něco. každopádně ten napravo, to je určitě francouzský kus!:D
    a hlavně přítel je ještě mladý ne? mě se to elegantnější líbí na "vyzrálejších" mužích, má čas!.)
    co takhle poukázka do nějakého oblíbeného obchodu, nebo obchodní centra mají poukázky platící po celém OC;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak šestnáct mu už není :D. Bude mu 21.

      Vymazat
  8. No s chlapama je v tomhle ohledu kříž. Taky jsem semtam příteli koupila něco jen tak jako dárek a nadšený z toho nebyl, tak jsem radši, když jde se mnou a vybere si sám.

    OdpovědětVymazat
  9. No tak to znám moc dobře. Přítel má také nejraději trička s vtipným obrázkem/nápisem, mikinu a podle počasí buď kraťasy nebo džíny a tenisky :D Ale občas na mě dá, koupila jsem mu jeden pěkný svetr a jedny více mokasínové boty a to se celkem ujalo :-)
    Ale k narozenám to většinou jistí lístky na koncerty a tak :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jelikož máme s přítelem stejné názory na oblékání, není pro mě problém mu něco sehnat sama, vždy se mu to líbí. Máme rádi elegantnější věci, takže za nějaký svetřík je rád. Jinak chodíme nakupovat společně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani nevíš, jak Ti závidím :-).

      Vymazat
  11. prave pred chvilou sme mu spolu kupili dvoje sortky :)
    Inak nakupovanie neznasa, maximalne tak vbehne do obchodu, urobi tam 5 minutovy vietor a chce co najrychlejsie vypadnut.

    OdpovědětVymazat
  12. Já jsem zatím nic pro přítele co se týče tedy oblečení nekupovala, ale nakupovat jsme byli již několikrát společně a protože máme stejný názor na oblékání, není problém vybrat věc, která se líbí nám oběma. Ovšem sama bych asi nic nekupovala, mám totiž špatný odhad velikosti! :D

    OdpovědětVymazat
  13. To můj přítel byl, když jsem ho poznala, zapřísáhlý hoper a měl hoodně hubenou postavičku takže v tom vypadal jak malej kluk v tátovym oblečení a poslední dobou když jedeme nakupovat, tak mu řeknu, co by se mi na něm tak libilo a většinou už souhlasí se mnou, ale je to asi hlavně proto, že mu pak řeknu, že je v tom sexy a nevim co, tak si to koupí :D

    OdpovědětVymazat
  14. Nakupovať chodíme spolu, teda väčšinou. Občas je horší ako ja strávi v kabínke aj polhodinu. Poznám jeho vkus a keď mu niečo kúpim, riadim sa podľa toho, či by sa mu to páčilo a samozrejme, musí sa to páčiť aj mne :) Neznáša nič, čo má gombíky :D Takže žiadne košele a kardigany. Napriek tomu je štýlový. O 2týždne má narodky a neviem čo mu mám kúpiť :D Ale tak niečo vymyslím.

    OdpovědětVymazat
  15. Nikdy jsem nepochopila holky, co si nabrnknou kluka v ohozu pro strašáka do zelí, s tim, že si ho časem upraví k obrazu svému (čímž nechci říct, že k nim patříš). Když to nosí, asi se mu to líbí, cejtí se v tom dobře, takže on sám nevidí důvod, proč to měnit.
    Oblečení na slepo zásadně nekupuju (co je támhle Mko, může bejt tady Sko atd..) a přítele nechávám, ať si vybírá sám, co chce. Jeho styl je taky sportovnější (ačkoliv kašmírovej svetr nosí..), ale k jeho věku (21) a hlavně povaze se mi to hodí víc. Navíc si umí vybrat tak, aby mu to slušelo a mně se v tom líbí.
    Myslim, že k elegantnějšímu stylu přejde časem, teď je to přece jenom ještě pořád kluk...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak zase tak hrozně se neobléká :D. A ani jsem si nikdy nemyslela, že by zničehonic změnil styl.

      Vymazat
  16. pro pritele nastesti nic nevzboram, protoze zadneho nemam. Ale stve me styl ceskych kluku ala sportovni boty, jeany a sportovni triko...

    OdpovědětVymazat
  17. Zrovna nedávno jsem přítelovi kupovala tričko k narozeninám . Říkal že jsem se mu trefila do vkusu ,ale člověk nikdy neví jestli nekecá :D

    OdpovědětVymazat
  18. S tím já nemám žádné zkušenosti, což je pochopitelné, tak ti bohužel neporadím :)

    OdpovědětVymazat
  19. Myslím, že klukem se stylem Chucka by nepohrdla žádná z nás :D ... A prosím Ceady, chtěla jsem se zeptat, s kamarádkou se nemůžem dohodnout jakže se to tvé jméno správně čte :D, takže pomůžeš nám prosím? :D

    OdpovědětVymazat
  20. S Kubsem, přítelem, jsme maniaci.. máme na oblečení skoro stejnej názor (až na pár kousků samozřejmě), takže je to super.. :) v tomhle ohledu jsme opravdu ale opravdu stejný (botníky nám přetékaj, sourozenci nám nadávají za nový kabáty ze Zary a tak..)
    a svetříky ve stylu Chucka miluje! :D

    OdpovědětVymazat
  21. S Kubsem, přítelem, jsme maniaci.. máme na oblečení skoro stejnej názor (až na pár kousků samozřejmě), takže je to super.. :) v tomhle ohledu jsme opravdu ale opravdu stejný (botníky nám přetékaj, sourozenci nám nadávají za nový kabáty ze Zary a tak..)
    a svetříky ve stylu Chucka miluje! :D

    OdpovědětVymazat
  22. Já příteli nakupuji dárky sama, připadá mi divné vzít ho s sebou, miluje překvápka a těší se, co mu dám. Trička nebo jiné kousky, které jsem mu doposud koupila, se mu vždy líbily (tedy tvářil se tak a nosí je :D). :)

    OdpovědětVymazat
  23. já jsem svého přítele naučila nosit košile a to jsem si myslela, že to bylo docela jednoduché, až po 2letech mi řekl jakou má vlastně fobii z knofliků:D

    OdpovědětVymazat
  24. Jelikoz pritel nakupuje v obchodech, o kterych se mi muze jen zdat (ZATIM!! :D ) tak delam spis poradce...ale nastesti me posloucha..a ac ma velice vybrany vkus, da na me! :) Jen kdyz mu obcas poukazu na neco trochu.. zajimavejsiho...radost se mnou nesdili...Kdyz jsem po nem chtela, aby si koupil napriklad vinovy kalhoty...myslel, ze si z nej delam srandu :-/ :D

    OdpovědětVymazat
  25. raději chodím s ním, ale ten můj si umí nakoupit sám. Dárky vybírám sama aby to bylo překvapení nebo s jeho kamarádem :-)

    OdpovědětVymazat
  26. já bych byla tak ráda kdybych mohla trochu zasáhnout do toho, jak se přítel obléká, ale taky si říkám, že když se mu to tak líbí, je to jeho věc :)

    OdpovědětVymazat
  27. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  28. Anonymní8/8/12 06:59

    nakupuji s přítelem i bez něj, už ho mám v oku a většinou vím, co by se mi líbilo ... ale je to sportovní typ, takže nosí džíny, kraťasy, trička a mikiny ... i jeho mladistvý vzhled se k tomu hodí a vzhledem k jeho práci by nemohl nosit elegantní oblečení ... ale nejdůležitější pro mě je, že vypadá jako chlap a ne jako holčička :-)) Peťula

    OdpovědětVymazat
  29. Já chodím sama a kupuju mu to co se mi na něm líbí a nosit to prostě musí. :D Ne tak prej jsem se mu zatím vždycky trefila do vkusu. :)
    Ale když má přijít na mě s oblečením tak to občas rostu. Snažím se obměnit šatník do jiného stylu/barev nevím popravdě do čeho a on mi po většinou vybírá sportovnější trička, která nemám k čemu nosit. :D Takže mě si dovolí koupit tak spodní prádlo :D a nebo se mi zeptá co potřebuji nebo řekne po většinou radši si to vyber sama. :D

    OdpovědětVymazat
  30. Ja nakupujem bez neho, ale nedohadujem sa s nim, kupim mu to, co viem, ze nosit bude. Cize tiez, typicke tricka s logom a koniec :/ Tazko chodit s nim, kym on sa odvazi do obchodu, prejdu aj dva roky :D A to doslova :D

    OdpovědětVymazat
  31. Elegantný muži. Mmmm, to je moje. Najmä prvý outfit na obrázku *MŇAM* ! :D

    OdpovědětVymazat
  32. neexistuje nic obtížnějšího než nakoupit pro chlapa tak, abysme oba byli spokojení :-D

    OdpovědětVymazat
  33. Můj muž si oblečení pořizuje nerad. Ve zkušebních kabinkách přímo trpí.. :D
    Je to typ, kterému je celkem jedno, co si na sebe obleče, hlavně, že je oblečený a JE TO POHODLNÉ. Já si beru za úkol dohlížet, aby mu to slušelo a aby si jednotlivé kusy oblečení odpovídajícím způsobem barevně sladil. :D a náš život je o to pestřejší. On je muž, který ve svých myšlenkách bloudí u důležitějších věcí, než jsou módní hadry. Značkové módní oblečení pro nás dva není důležité, kvalitnějšími lidmi nás beztak neučiní a škoda těch peněz za to vyhozených. :)
    Ale přesto ho někdy do obchodů s oblečením dostanu a úspěšně nakoupíme. :) Je také oblekový typ a často obleky nosí, a to je pak moje radost vybírat mu k oblekům košile a kravaty.
    Často mu dokážu domů také přinést něco, co někde vyberu sama, a pokud se mu to nalíbí, nebo mu to nesedí, odnesu to zpátky a vrátí mi v obchodě peníze.

    Na těch obrázcích se mi líbí, jak je oblečen ten muž vlevo, naopak u toho vpravo mi připadá, že si vzal o dvě čísla menší svetr. :D

    OdpovědětVymazat
  34. Já ti nevím, ale všichni chlapi co znám nemají rádi "měkký" dárky :D a nemůžu říct, že by se oblíkali špatně..Jedinej měkkej dárek, kterej měl úspěch byl když jsem kamarádovi dala trenky s tučňákem a strejdoj Ballantiku, ke kterej byla šála a čepice :DDD

    OdpovědětVymazat
  35. Anonymní8/8/12 18:13

    Píšeš,že je přítel šetřilek,koupí,co mu padne do oka,třeba něco za tři tisíce,potom,že za málo peněz koupí spoustu oblečení.Nějak tomu nerozumím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musíš pozorně číst. :-) Pleteš si přítele se mnou.

      Vymazat
  36. Anonymní8/8/12 19:17

    Myslím si,že jsem četla pozorně.Sama píšeš,že si koupí kalhoty za tři tisíce,tenisky za dva a půl,že Ty bys to za to nedala,jak jsi v úvodu napsala.Takže nevím,kdo se plete.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlasti, bude Ti šedesát, takže rozumím tomu, že už Ti neslouží paměť, tak jako dříve. I když pět minut potom, co napíšeš nesmysl, opsat to, v čem jsem Tě opravila (nebo přesněji upozornila na přečtení článku), je trochu zvláštní. Nemyslíš? :)
      Nechci se snižovat na Tvou úroveň, abych se chovala jako hlupák. Ale už je vážně ubohé, jak mi komentuješ všechny články.

      Zkus si ještě jednou přečíst, co jsi napsala
      Anonymní 8/8/12 18:30
      Píšeš,že je přítel šetřilek,koupí,co mu padne do oka,třeba něco za tři tisíce,potom,že za málo peněz koupí spoustu oblečení.Nějak tomu nerozumím.

      A poté
      Anonymní 8/8/12 19:17
      Myslím si,že jsem četla pozorně.Sama píšeš,že si koupí kalhoty za tři tisíce,tenisky za dva a půl,že Ty bys to za to nedala,jak jsi v úvodu napsala.Takže nevím,kdo se plete.

      Vymazat
  37. takto by mal vyzerať každý frajer ♥

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©