čtvrtek

DIY: barevná sluchátka



Vždy jsem chtěla mít barevná sluchátka a v poslední době se mi zalíbilo etno a inspirativní obrázky s návody na řetízky a prstýnky vyráběné z bavlnek... A tak jsem se také odhodlala k takovému menšímu inspirativnímu článku, abych Vám ukázala mou výzdobu sluchátek. Ale aby to nevyznělo, že bych si přivlastnila tento nápad, viděla jsem taková sluchátka už na jedné slečně v jejím outfitu. Nejsem si tedy jistá, jestli šlo o bavlnky, ale měla jsem chuť si taky taková sluchátka vytvořit.

BUDETE POTŘEBOVAT:
Přestože se může zdá tento návod jednoduchý, co se do použitých položek týče, není tomu tak. Protože mimo nůžtičky, bavlnky a sluchátek budete potřebovat značnou dávku trpělivosti a taky nějaký ten čas. Doporučuji se do tohoto DIY pustit při večerním sledování televize, kdy Vás nebude svazovat žádná nadcházející povinnost :).


POSTUP:
A návod už je jednoduchý. Vyberte si barvičky, které budete opakovat. Já zvolila žlutou, modrou, fialovou a zelenou. Myslím, že při větším množství by byl výsledek příliš barevný a přeplácaný. Doporučuji ustřihnout si z bavlnky 10cm provázku, aby se Vám bavlnka nezamotávala. Poté už stačí udělat uzlík a začít sluchátka omotávat. Jakmile skončíte s jednou barvičkou, udělejte konečný uzlík. A začněte s další barvičkou jako od začátku, tedy že za modrou částí navážete uzlík ze žlutého provázku.


Po vytvoření jednoho sluchátka přejděte na druhé, u kterého postupujte úplně stejně, aby barvičky následovaly přesně za sebou jako u prvního sluchátka :). V místě, kde se sluchátka sbíhají navažte barvičku, která bude navazovat z obou sluchátek. Takže končím-li levé a i pravé modrou, budu nadále v modré pokračovat.


Doufám, že se Vám tento jednoduchý návod líbil. :)
SHARE THIS POST

41 komentářů:

  1. Super!!! vzpomínám jak jsme si podobné indiánské copánky motaly na vlasy, nebo si dělali připínací, aby se to dalo sundat:))) občas se mi zasteskne, možná někdy něco zas umotám:)))

    OdpovědětVymazat
  2. super diy!
    vypadá to dost dobře :)
    asi si sluchátka taky trošku vyzdobím :P

    OdpovědětVymazat
  3. jeeej to je uplne super napad!))

    OdpovědětVymazat
  4. Super nápad , děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  5. jeej to je skvelé :))) jednoduché a pekné:)

    OdpovědětVymazat
  6. wow tak to si jdu ihned vyrobit!Moc děkuji za tip a návod!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Málokdy se mi opravdu zalíbí nějaká DYI věc, ale tohle se mi vážně líbí :) Etno doplňky mám ráda a tvoje sluchátka jsou jedny z velmi mála věcí, které bych si jako DYI nebála vzít mezi lidi :))

    OdpovědětVymazat
  8. To je skvělý nápad :) Asi by mě to nenapadlo, akorát jsem měla právě v plánu udělat DIY jak si vyzdobit sluchátka, ale ty "špunty" :D

    OdpovědětVymazat
  9. Aaaa, to je super nápad!! :D To musím zkusit!
    Mě teď to bavlnkování zase nějak chytlo, asi po 9 letech..pletu náramky jako na základce :D
    saras-island.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. tak to je super nápad :) jen už se vidim - jsem hrozný střevo, takže ani tohle bych asi nezvládla :D

    OdpovědětVymazat
  11. To je úžasný nápad! Nechápu, že mě to nenapadlo dřív :D Díky za tip, určitě vyzkouším ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Haha, to je pěkný a dobrý :) Jsi šikovná!

    OdpovědětVymazat
  13. To je pěkný! Ale teď momentálně jsou moje sluchátka rozbitá :D

    OdpovědětVymazat
  14. tak to je fakt pěkný :)) skvělý nápad Ceady!

    OdpovědětVymazat
  15. Dost dobré! :) Vyzkouším! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Vypadá to krásně, ale já jsem na takovýhle piplačky nešikovná :D

    OdpovědětVymazat
  17. tak to je odbry napada. Mohlo by to i pomoct aby se mi tolik nezamotavaly :D

    OdpovědětVymazat
  18. Dobrý napád, jsi šikovná:)

    OdpovědětVymazat
  19. Anonymní9/8/12 13:14

    Nechci být zlá, ale mě se to nelíbí vůbec, přijde mi to jako sluchátka 14tileté slečny, která si s nimi přijde ,,děsně cool". Ale nemyslím to zle, jen můj názor.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady někdo závidí :D. Ta sluchátka jsou naprostá pecka. Lepší než nějaké náramky, to se musí nechat.
      P.S.: Nepříjde Ti trapné urážet 14leté? :D Myslím, že to o tobě dost vypovídá.

      Vymazat
    2. Mně se teda taky vůbec nelíbí a myslím že na tomhle fakt neni co závidět, a pokud závidí tak si to může udělat tady snad ne? Takže to co si napsala je dost blbost! ;)

      Vymazat
    3. Ale holky, moc to prožíváte :). Každý máme jiný vkus. Takže co se líbí jednomu se může ošklivit zase druhému :-). Ale to je přeci život. :)

      Vymazat
    4. Anonymní10/8/12 09:25

      Kája: Děláš si srandu? A co závidím? Napsala jsem jen svůj názor, nemusí se mi líbit všechno, myslela jsem, že od toho komentáře jsou. A neřekla bych, že někoho urážím, spíš bych řekla, že tvoje reakce vypovídá o tom, že tobě je 14 a cítíš se dotčená.

      Vymazat
  20. Zajímavý nápad! :) Ale ruku na srdce, já bych se z toho motání té nitě na sluchátko asi zbláznila :D Mě tadytyhle titěrné práce moc nejdou. ^^

    OdpovědětVymazat
  21. Anonymní9/8/12 13:39

    Wow to je geniální! :D Díky, že si nám to ukázala :), jdu tvořit, ať žije DIY! :D

    OdpovědětVymazat
  22. - něco podobného jsem si dělala se svýma sluchátkama. Také oplétané bavlnkami, ale jiný postup )

    OdpovědětVymazat
  23. originální nápad :) ale já bych na to asi neměla trpělivost.. ;)

    OdpovědětVymazat
  24. To by mě nenapadlo, vypadá to fajn :))

    OdpovědětVymazat
  25. taková regé! určitě super nápad, já přesto ráda ty černé klasické nebo výjimečně neonovky!.)

    OdpovědětVymazat
  26. skvělý nápad:)! určitě je to suprové oživení:))

    OdpovědětVymazat
  27. tyjo, dneska sem objevila tvůj blog a nemůžu přestat projíždět ho dál :D myslim, že se nebudu do konce prázdnin nudit :D si dobrá :)

    OdpovědětVymazat
  28. Mně se to mooooc líbí!! <3

    OdpovědětVymazat
  29. Ty jsi génius :O :) Levné a snadné♥

    OdpovědětVymazat
  30. Hezký nápad, určitě to vyzkouším. :] Jsi šikovná.

    OdpovědětVymazat
  31. podobnym sposobom som si raz robila nahrdelnik... ale nebola som na to dost trpezliva:)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©