pátek

GARNIER krém na ruce z řady Intensive 7days


Pamatujete, když jsme tady jednou rozebírali krémy na ruce a strhly se dohady o tom, jestli stačí levné krémy nebo je třeba investovat do dražších? Později jsem četla v časopise recenzi, ve které odborníci srovnávali levné a drahé krémy. Byla jsem opravdu překvapená, že ty dražší mnohdy převyšovaly levnější. A proč? U dražších často platíme za líbivý obal a libozvučnou značku. Na základě toho jsem se rozhodla udělat test mezi přáteli a rodinou. Nadepsala jsem si tedy několik lístečků se značkami krémů na ruce a mezi řečí nadhodila téma, jaký krém na ruce používají nebo kdy používali.

A ve výsledku se ukázalo, že více jak polovina používá levnější krémy, jako na příklad NIVEU, DOVE nebo právě již zmíněný GARNIER. A nebylo divu, že ANO se na lístečku u GARNIER objevilo tolikrát, protože i mezi těmi krémy do sta korun nemá zase takovou konkurenci, protože se s cenou vejdete do 60ti korun :).


Když jsem si této řady všimla poprvé, myslela jsem, že je pouze rozdělena podle parfemace, ale opak byl pravdou. Špatně koukám a až u přítele jsem si všimla, že má krém, který byl podle obalu určen na popraskanou pokožku, zatímco já mám určený na jinou. A tak už vím, že řada není rozčleněna pouze podle parfemací ale podle toho, jaký máte typ pokožky. Vezmu-li to zleva doprava (viz. obrázek krémů výše): ALOE VERA je určeno pro normální až suchou pokožku, MANGOVÝ OLEJ pro suchou až hrubou pokožku a BAMBUCKÉ MÁSLO pro velmi suchou a popraskanou pokožku.



Mně osobně nejvíce vyhovuje Aloe Vera,  které se do pokožky rychle vsákne a nezanechává mastný film na rukou. Co se slibu týče, že vydrží jedno umytí rukou bych zrovna netvrdila, ale při umytí rukou alespoň nemám mastné ruce jako u těch dražších krémů, které se drží na pokožce zuby nehty :D. Takže v tomto ohledu je to levnější lepší. Vůně krému Vám na rukou bohužel po celý den nevydrží, ale budete o krému vědět nebo jej cítit ještě hodinu, maximálně dvě po rozetření.
 Přítel nebo spíše jeho tatínek používá/jí ten s Bambuckým máslem, protože mají z práce u motorek neuvěřitelně vysušené ruce. Spotřeba krémů u nich doma je značně vyšší. Takže kdyby si měli kupovat dražší značkové krémy, tak by se nedoplatili, jak říká přítelova maminka. A tak si od chlapů nechává radit i přítelova babička, která používá Mangový olej, který dostala k narozeninám. A při optání babička prohlásila, že je to skvělý pomocník po práci na zahrádce, protože má po něm jemné ruce jako když jí bylo šestnáct a navíc hezky voní :D. Takže teď vážně mohu říct, že Garnier používá celá rodina, tedy celá rodina mého přítele. 

Nakonec uděluji osm bodů z deseti možných. Jedná se tedy o produkt, který bych si v budoucnu zase pořídila. 

SHARE THIS POST

27 komentářů:

  1. Já měla tělové mléko s bambuckým máslem, nemůžu si ho vynachválit.

    OdpovědětVymazat
  2. Krémy používám jenom takové ty levnější do stovky a jsem z většinou spokojená :) jinak dobře si nechala otestovat celou rodinou :D

    OdpovědětVymazat
  3. s garnierom mam skusenosti, jedna sa ale o pripravky zamerane na inu starostlivost... kremy na ruky som mavala z oriflame alebo dove... a bola som spokojna :)

    OdpovědětVymazat
  4. moc hezká recenze, takhle zapojit celou rodinu hahah :D! já jsem na krémy na ruce úchylák, takže se divím, jaktože mi tyhle unikly? :))

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní3/8/12 09:19

    zajímavý test :-) já zrovna používám Ziaju olivu na ruce, ale jinak si kupuji od Avonu nebo od Baley a jsem spokojená ... jinak vždycky používám zrovna ten, který byl ve slevě :-D P.

    OdpovědětVymazat
  6. Ja používam od Garniér ale ten ružový. No musím sa priznať, že to nebola moja najšťastnejšia voľba, keďže dlho trvá kým sa vpije..a až taký úžasný nie je :/

    OdpovědětVymazat
  7. ja používam ten od biodermy a je skvely ! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Od Garnieru mám kozmetiku všeobecne veľmi veľmi rada :) .. priznám sa,že ruky si pravidelne nekrémujem :/ .. ale používam červený Garnier na celé telo :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tyhle krémy miluju. Vždy jsem používala krémy z AVONu, ale jednou mi došel a tak jsem byla nucena si koupit jiný. A sáhla jsem po tomhle s mangovým olejem a už ho nevyměním!

    OdpovědětVymazat
  10. Celá rodina testuje? To je fakt výborný nápad :).

    OdpovědětVymazat
  11. Mně je v celku jedno, kterou značku používám. Buď jsem měla zatím tak šťastnou ruku při výběru nebo jsem tak nenáročná, kdo ví. Každopádně bez krému na ruce ani na krok!

    OdpovědětVymazat
  12. Nevím, jestli jsem měla doposud tak šťastnou ruku nebo jestli jsem tak nenáročná, ale zatím se mi nestalo, že bych s některým krémem na ruce nebyla spokojená, každopádně bez krému v tašce neopouštím barák!=))

    OdpovědětVymazat
  13. Já teď používám krém co jsem si přivezla z Řecka - je s olivami (jak nečekané) a zeleným čajem, značka Mythos no a je prostě úžasnej! Až mi dojde tak to obrečim protože si ho nebudu moct jen tak koupit znova :-D a aby mi tak brzo nedošel tak sem tam použiju krém od Oriflame s vůní malin a máty a ten taky doporučuju, hlavně teda kvůli vůni, která je fakt překrásná :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kamarádka mi z Řecka přivezla vzorek krému Mythos a už teď pláču, že došel. Právě sedím na netu a hledám, jestli se tu taky nedá koupit (a tak jsem došla i na tuto diskuzi :-D ) kdyby jste ho náhodou v ČR objevila, napište mi na mail stella.s@seznam.cz. Díky!!!

      Vymazat
  14. Já krémy na ruce dost zanedbávám a většinou na ně i zapomínám :D Tyhlety od Garnieru mají tak lákavý obal, že kdybych na ně narazila v obchodě, tak je hned beru! A ten test na tom papírku co jsi dělala je vážně dobrý nápad. Je lepší znát názor více lidí než jednoho :-) Já momentálně používám krém od Essence nebo Balei, ale chtěla jsem taky vyzkoušet nějaká od Nivea ;-)
    http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Mám skúsenosti len s telovými mliekami Garnier 7 days, mám jedno s mangovým olejom a ďalšie s medom a nemôžem si ich vynachváliť - nádherne voňajú a nezanechávajú pokožku mastnú ale hydratovanú! Nevedela som že existujú aj krémy na ruky, jednoznačne niektorý z nich vyskúšam :) Inak písala si že vôňa týchto krémov na ruky nevydrží dlho, ale mne napr. telové mlieka Garnier voňajú aj po 8-10 hodinách.. tak som zvedavá :)

    OdpovědětVymazat
  16. Co se kremu na ruce tyce (a v podstate kremu vseobecne), podle me nezalezi az tak uplne na tom, co clovek pouziva za krem, ale spis jak casto ho pouziva. Tyhle Garnier jsou super, ale momentalne pouzivam mangovy krem na ruce Balea z DM asi za 25 korun a dela uplne stejnou sluzbu:)

    OdpovědětVymazat
  17. Já teď tak nějak střídám klasickou modrou Induluno, olivovou, modrou Niveu a od Dove Intensive nourishment. A teda ruce mám suché pořád, protože jsem líná se mazat pravidelně. Ovšem, když se mi chce, tak to dělám tak, že na noc použiju tu modrou Indulunou nebo Niveu, přes den pak občas ty dva zbylé krémy. No nic, asi si dám předcevzetí, že se začnu pravidelně mazat a koupím si do sbírečky ještě nějaký krém od Garnier :D

    OdpovědětVymazat
  18. Já teď dopotřebovala krém od Ryoru, který měl mít léčící účinky na mo alergii. To měl ale moc nehydratoval. Možná zkusím Garnier, protože mám dost suché ruce, tak asi ten mangový olej :).

    OdpovědětVymazat
  19. Už bych nutně nějaký krém na ruce potřebovala :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Kremy na ruce spis nepouzivam, vadi mi ze mam pak ruce mastne a nemuzu na nic sahat :D

    OdpovědětVymazat
  21. Anonymní3/8/12 15:51

    jééé, ten krém mám a ten na normální mi sedí nejvíc

    OdpovědětVymazat
  22. ja momentálne používam dove essential nourishment alebo od avonu s uhorkou a citronom...tie su u mna moje num.1 momentálne :)

    OdpovědětVymazat
  23. Mně je celkem jedno, jakou značku používám, hlavní pro mě je, že splňuje mé požadavky :)

    OdpovědětVymazat
  24. od garnieru mám tělové mléko a to je super, o krémy na ruce se moc nezajímám, používám co mi přijde pod ruku :D

    OdpovědětVymazat
  25. Já mám teď od Balei - Mango. Píšou limitovaná edice ale neřekla bych :))
    Jsem s ním ale moc spokojená!

    OdpovědětVymazat
  26. V zimě mám hrozné ruce a vyzkoušela sem vše možné, přes Neutrogenu a Dolivu až po Dove a Niveu a za nejlepší musím označit krém z lékárny značky Regina. Na den je to "jelení lůj" za 39kč, a na noc krém s propolisem za 49kč (v zimě v lékárně). Na moje ruce, na které už nepomáhalo nic a měla jsem je šedivé a popraskané tyhle dvě věcičky za pár kaček zabraly.

    Až bude chvilka napíšu o nich něco na blog, protože tyhle věcičky jsou skoro zázrak. A i když mám Garnier celkem ráda, poslední dobou mě jejich produkty tak neuchvacují.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©