neděle

JAK DOCÍLIT TOHO, ABY VÁM VYDRŽELA RTĚNKA PO CELÝ DEN?


Trápí Vás, že Vám na rtech vydrží rtěnka jen krátkou dobu? Že se Vám při pití kávy celá obtiskne na hrnek? Mám tady pro Vás tip na to, jak rtěnku na rtech udržet delší dobu. Nebudu Vám zakazovat pít nebo jíst. Nebudu Vás ani nutit celý den mít pusu ve stejné pozici, abyste si náhodou rty neotřely. Ten fígl je jednoduchý a praktický. Kromě rtěnky použijte kapesníček a pudr (nemáte-li pudr, nahraďte jej práškovými stíny) a máte na půlku dne vystaráno o dokonalé rty.
Ale opravdu dokonalých rtů docílíte, když použijete konturovací tužku, která je u výraznějších barev potřebná. Zabráníte tak rozpití barvy. Pro tento tutorial jsem vybrala asi svou nejvýraznější rtěnku a to tuto od korres.


Pudrujete si rty nebo Vám je tahle praktika cizí?
SHARE THIS POST

46 komentářů:

  1. Ta fotka : přepudrovat. Ta se povedla je nádherná . Jinak triky znám ale nedodržuji.

    OdpovědětVymazat
  2. nepudruju, ale asi začnu! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to já určitě vyzkouším!!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Už jsem o tom slyšela, ale doteď jsem to nepraktikovala=)

    OdpovědětVymazat
  5. To je super fígl ,vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  6. UŽ jsem o tom mockrát slyšela.
    Ceady a její dokonalá pusa :)

    P.S Víc se na nás směj! :)*

    OdpovědětVymazat
  7. Znám jen trik s kapesníčkem, s pudrem ne... není to nepříjemné na rtech?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec ne :). Ale vyzkoušej to a dej vědět.

      Vymazat
  8. Jsem ráda, že jsem si tuhle techniku objasnila jednou pro vždy. Teď už budu vědět:-)

    OdpovědětVymazat
  9. pudruju a opravdu rtěnka vydrží:)

    OdpovědětVymazat
  10. já tenhle fígl znám a používám ho, většinou ale, když mám tmavší rtěnku :) Jinak ty fotky se ti povedly! je z toho nádherný tutoriál.

    OdpovědětVymazat
  11. Já osobně používám spíš fixy na rty nebo lesky, ale až si budu dávat rtěnku tak to zaručeně zkusím ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Tak to dělám i já, máš krasné rty! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Už som o tom čítala, asi to vyskúšam :)

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné fotky! O tom už jsem slyšela, ale rty nepudruji, protože mi většinou barva vydrží tak dlouho, jak potřebuji :-)
    http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. O pudrování rtů jsem už slyšela ale nikdy jsem to nezkoušela :D

    OdpovědětVymazat
  16. Děkuji za skvělý tip! Určitě vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  17. Wow tak tahle barva ti moc sluší! :-) určitě to zkusim, akorát se to asi vyplatí spíš u výrazných rtěnek do kterých si netroufnu...:-)

    OdpovědětVymazat
  18. určitě budu praktikovat v tanečních

    OdpovědětVymazat
  19. To je dobrý, jen jestli takhle vydrží úplně každá rtěnka:/ Já používám světlé a ty nejsou tolik vidět jako rudá:))

    OdpovědětVymazat
  20. dobrý článok:)

    PS:pomôžte nám rozbehnút náš blog :)
    http://glamourroses.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  21. ta rtěnka je skvělá! rty si nepudruju, ale určitě to vyzkouším ;)

    OdpovědětVymazat
  22. Ja som o tomto vedela už dávnejšie,určite to nieomu pomôže,asle ja nepoužívam rúže.Inak by som to možno skúsila,ale neviem či by nebol ten púder na ústach nepríjemný

    OdpovědětVymazat
  23. Poznas blog the beauty department? Tam nedavno o tom pisali, sranda :) http://thebeautydepartment.com/2012/07/lipstick-longevity/

    OdpovědětVymazat
  24. Znám tohle, ale nedělám to. Používám teď rtěnky u kterých je výdrž velmi slušná (samozřejmě nevydrží celý den) ale zvládnou toho dost takže tohle zatím nedělám. Ale někdy to třeba vyzkouším ;)
    PS. Máš fakt nádherné rty :)))
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  25. Anonymní5/8/12 15:31

    To vypadá skvěle, já přepudrovávám pořád :).
    Zbožňuju tyhle návody, i když vím, že jsou na každém druhém blogu stejně tak jako co nosím v kabelce. Ale ráda si prohlédnu, jaké máš rty.

    OdpovědětVymazat
  26. Moc pěkné - Dája.
    http://nutyable.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  27. No tak kapesník poznám. Aj púder ale ten nepoužívam.

    http://stoker-dewy.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  28. Konturku taky používám...dokonce i na celé rty bez pudru a rtěnka taky skvěle drží

    OdpovědětVymazat
  29. Proč u příspěvků pořád aktualizuješ čas přidání? Takhle se mi ukazují několikrát denně jako nový příspěvek, přestože jsem jej už viděla? Když na to budu chtít kouknout, tak se zpětně v bloggeru podívám na nové příspěvky.

    Toto mě celkem obtěžuje..

    OdpovědětVymazat
  30. Děkuji za skvělý tip, s výdrží rtěnky mám totiž občas docela problém, takže při nejbližší příležitosti vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  31. Takhle to taky dělám:). Někdy i na ten pudr nedám další vrstvu rtěnky, když chci mít jemnou barvu na rtech:).
    http://some-thing-and-no-thing.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  32. Anonymní6/8/12 19:05

    Já rty nepudruji mám rty dost vysušené tak použiji balzám a konturku a pak rtěnku a vydrží mě to celý den :)
    Nechtěla bych si ty rty více vysušit jinak jde to i z make-upem nebo korektorem že naneseš na rty korektor nebo make-up a pak konturku a rtěnku a vydrží ti to celý den ale ne fakt ne mě stačí balzám konturka a rtěnka a vydrží mě to celý den :) jinak super článek ale pro ty holky který nemají suché rty jako já protože asi by mě popraskali ještě více trpím na suché rty :/ Nixi

    OdpovědětVymazat
  33. Tak to je dobrý zkusím:)

    OdpovědětVymazat
  34. Ja davam balzam -> obtisknu do kapesnicku -> lehce prepudruji -> rtenku -> obtisknu ... a vetsinou jeste kapicku lesku... u jedne rtenky vim, ze musim par minut pred zrcadlem pockat..nez se jakoby..vpije..ale pote uz muzu delat DOSLOVA:)) cokoliv a drzi na miste...

    OdpovědětVymazat
  35. Ceady zpětně se musím vrátit k tomuto článku a poděkovat za skvělý tip, od včera to používám takhle pokaždé a rtěnka drží jako nikdy! Já vím, že to je docela známý postup, jen jsem ho nikdy nevyzkoušela, až teď díky tobě a je to super takže ještě jednou děkuji za skvělý tip, jsi zlato :)))

    OdpovědětVymazat
  36. Anonymní19/8/12 16:54

    Ta mezírka mezi zubama je dost odpudivá... Uvažovalas o opravě u zubaře? Miss Linda Bartošová si to nechala udělat před nedávnou dobou a vypadá o 100% lépe.
    http://moda.dama.cz/clanek.php?id=19471

    OdpovědětVymazat
  37. Anonymní13/9/12 09:43

    Myslím, že mezírka je naopak hodně, hodně cool a sexy :-) Takové názory, nedávno jsem viděla taky výsledek nepovedeného permanentního make-upu, paní vypadala tak nepřirozeně, jak to snad jen šlo. Nakonec jí to skvěle spravili tady.
    Jinak k článku :-) super, pobavil, poučil :-) kdo tě vždy fotí? to by jsi se s tím asi dost nadřela, kdyby jsi to chtěla dělat jako autoportrét co, :-) Lucka

    OdpovědětVymazat
  38. ahoj všem blogerkám,se mě líbí že máš na blogu krásné a velké fotky,a taky sem si všimnul že máš pěknou návštěvnost tak proč nevyužít všechny možnosti,jako Google+ a program ADSENCE (relkamy na blogu) neříkámm že z toho každý zbohatne ale každá koruna se hodí,jinak hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuju za pochvalu.
      Co se google reklam týče, tak jsem se radila už s pár lidmi a dozvěděla se od nich, že z toho neměli vůbec nic.

      Vymazat
    2. já mám přibižně stejnou návtěvnost jako ty a dělá mi to kolem 20 eur měsíčně a to sem ty blogy rozjel až letos,není to nic moc ale mám je vyseděné u pc,já bych ti ještě doporučl mít na hlavní stránce více odkazů,textových nebo i s menšími fotkami aby byla větší nabíka na starší články

      Vymazat
    3. Právě s tou nabídkou na starší články mám problém. Řada blogů má widgety z http://www.linkwithin.com/learn?ref=widget. Jenže jednou se mi zaregistrovala stránka pod třemi "okny" a už nemám šanci změnit to :(.
      Jinak 20 eur je pěkná částka. Děkuju za radu! Budu nad tím uvažovat.

      Vymazat
    4. jo ještě dodatek,já těm cizím aplikacím nevěřím a úplně vystačím s tím co nabízí google

      Vymazat
  39. v nabídce od google je přes tisíc miniaplikací,v blogeru otevři Rozvržení pak přidat aplikaci,otevře se okno s nabídkou,tam je i Seznam odkaů a Fotky,musíš jen napsat celou URL která je v adresním řáku,po řidání ho můžeš vyskoušet jestli to máš dobře

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©