úterý

ČÍM ZVÝRAZNIT SVĚTLÉ OBOČÍ?


Jste blondýna nebo zrzka a trápí Vás světlé obočí? Mám tady pro Vás tip na dva produkty od M.A.C., které přirozeně ztmaví barvu Vašeho obočí. 



První produkt, který jsem si pořizovala asi před půl rokem byla tužka na obočí v M.A.C..  Výhodou tužky je to, že záleží jen na Vás, jaký bude výsledek. Jestli pouze jemný nebo sytější. Při nanášení tužky doporučuji vykreslovat obočí po směru chloupků, takové šrafování. Je to tak přirozenější, než kdybyste ledabyle vymalovali plochu celého obočí.
KDY NOSÍM TUŽKU? Vždy, když mívám pouze řasenku.
 

Druhým produktem, který jsem si oblíbila je řasenka na obočí. Používám odstín BLOND (stejně tak jako u tužky).
Zpočátku jsem si moc nevěděla rady, jak s řasenkou, protože se mi vždy dostalo na obočí velké tmavé množství barvy, které vypadalo až komicky, protože bylo tmavší a hlavně jiném odstínu než byla barva mých vlasů, a tak nebylo divu, že se na mě kamarádky koukaly tak akorát jako na šílence. A tak jsem řasenku otírala o kalíšek :). Jenže ani to nestačilo a při menší nepozornosti se mi barva dostala i na kůži, takže jsem musela celé obočí odlíčit a začít od začátku. Ale nakonec jsem na to vyzrála a řasenku teď používám mnohem častěji nežli tužku. A ten fígl je v tom, že si vždy řasenku nejprve otřu o kalíšek a poté zbytek otřu do kapesníku, jako bych se snažila otřít  z ní veškerou barvu. Potom už je nanášení absolutně bez problému a výsledek je naprosto skvělý, přirozenější k barvě mých vlasů :).
KDY NOSÍM ŘASENKU NA OBOČÍ? Vždy, když se líčím, protože k výraznějším očím patří i výraznější obočí :).

Zvýrazňujete si také obočí? Pokud ano, čím?
SHARE THIS POST

26 komentářů:

  1. Super článek, ale té řasenky na obočí by mi bylo líto. Otřít ten produkt do kapesníku a házet jej do koše. ;) Jinak fajn tipy!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám taky uplne svetly oboci, vypada to jako kdybych mela jen pulku oboci! :-O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje řeč.
      a ten článek se ti Ceady moc povedl.

      Vymazat
  3. Ten druhý produkt vyzerá super. (: prirodzene.
    Ja mám také divné obočie...všetko na ňom mi príde moc tmavé k odtienu vlasov. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Jojo, já si občas maluji obočí, když mám výraznější líčení a mám dost času na jeho namalování :))

    OdpovědětVymazat
  5. dobrý tip,já občas používám na obočí tužku :-)

    OdpovědětVymazat
  6. používám, ale potřebuju nějakou lepší!

    OdpovědětVymazat
  7. Ja si ho nemalujem, rysave samo o sebe pritahuje dost pozornosti+ drahy by ma zabil, keby som nanho dala co i len trochu farby :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když to moje z dálky nejde ani vidět :D, takže mi nic jiného nezbývá.

      Vymazat
  8. I když se mě tento článek netýká, protože jsem bruneta a obočí mám výrazné, i přes to ti chci článek pochválit, povedl se :)

    OdpovědětVymazat
  9. Dík za tip, přesně můj problém :D

    OdpovědětVymazat
  10. Jé, to je super :-). Mám také světlé obočí a ta řasenka by se mi určitě hodila!

    OdpovědětVymazat
  11. To mě také dřív trápilo, teď už ne :) Nějak mi ztmavlo, zázrak :)

    OdpovědětVymazat
  12. Já bych si s tou řasenkou asi nevěděla rady, protože jsem ještě s žádnou neměla tu čest:-), ale vypadá opravdu zajímavě. Možná jí zkusím, ale přijde mi škoda jí otírat do kapesníčku.

    OdpovědětVymazat
  13. I když jsem bruneta a mám výrazné obočí, tak si je vždy učešu bezbarvou "řasenkou na obočí". Pokud je chci mít obzvlášť výrazné, používám tmavě hnědou tužku na obočí :)

    OdpovědětVymazat
  14. já mám světlejší jenom část obočí :) ale nezvýrazňuji ho :) nějak se mi to líbí jak to je :) moc pěkný článek :)

    OdpovědětVymazat
  15. Já mam přesně opačný problém.. tmavé obočí až moc, ale článek se ti moc povedl! mít světlé obočí, necham se inspirovat :)

    OdpovědětVymazat
  16. děkuju moc za milý komentář:) od Tebe si ho moc vážím:)
    přesně můj problém:D takže děkuju za tip:)

    OdpovědětVymazat
  17. Nejlepší je dobrá tužka, ale ta se musí hledat dlouho :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já hledala a po třech zkušenostech jsem našla tu nejlepší :). Tedy nejlepší z těch všech, co jsem zatím vyzkoušela :-).

      Vymazat
  18. pro ty se světlým obočím určitě užitečný článek :), já jsem brunetka, takže obočí pro mě zas taková starost není ;)

    OdpovědětVymazat
  19. vždycky jsem si myslela, že obočí nějakou větší péči nepotřebuje, ale ejha! vidíš, že právě naopak. opravdu vypadá po úpravě líp.

    OdpovědětVymazat
  20. Pouzivam na lehke vysrafovani jen hnedou tuzku na oci a pote oboci jeste "prejedu" steteckem, kterym si predtim nalicim oci... Denne se licim prakticky stejne, az na obcasne zvyrazneni nektere casti...nebo pridani rtenky...
    Ale vyraznemu oboci fandim! :))

    OdpovědětVymazat
  21. Líbí se mi ta řasenka, vypadá to opravdu přirozeně a přitom to hezky zvýrazní :) Obočí si nějak nemaluju, ale poslední dobou se v obchodech koukám po nějaké vhodné tužce, protože bych chtěla začít.

    OdpovědětVymazat
  22. Anonymní8/8/12 19:37

    Ja teda moc rozdilu mezi situaci pred a po nevidim... Chtelo by to jeste doplnit fotku z dalky, tam by bylo patrne, jak moc je oboci vyraznejsi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak u řasenky je to patrnější než u tužky. V tom máš pravdu.
      Ale podívej se třeba do rubriky OUTFITS, tam je v nejnovějším článku řasenka použita. A v článku Bobbi Brown je použita zase tužka.
      :-)
      Ale jakmile budu fotit nějaké líčení, ráda na řasenku nebo tužku upozorním :-).

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©