středa

KNIŽNÍ TIP: Krásná tvář



Mám tady pro Vás tip na mou oblíbenou knihu KRÁSNÁ TVÁŘ, která se zaměřuje na líčení. I když se může na první pohled při prolistování zdát, že se jedná pouze o knihu ve stylu časopisu, kde jsou fotky před proměnou a po proměně, naleznete zde při popisu líčení řadu tipů na to, jak docílit perfektního looku od jednoho z nejlepších maskerů, a to od Scotta Barnese.
Musím říct, že jsem četla/prolistovala už několik knih o líčení a tahle patřila k těm nejlepším. Mimo proměny se skvělou fotodokumentací zde naleznete uprostřed knihy nejrůznější kosmetické tipy, které jsou sestaveny podle toho, na co byste se mohli případně zeptat při pročítání knihy.



Přikládám dvě videa, ve kterých si můžete prohlédnout autora knihy

Koupena na beletrie.eu
Vlastníte nějakou knihu o líčení? Jste s ní spokojeni?
SHARE THIS POST

20 komentářů:

  1. Páni to vypadá luxusně :), pěkně si mě nahryzla....

    OdpovědětVymazat
  2. Musím se na ni podívat v knihkupectví, protože vypadá hodně zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem knihu nakonec objednávala přes internet z www.beletrie.eu za 344korun

      Vymazat
  3. Ta kniha se mi už delší dobu zamlouvá, asi si ji taky objednám. Koukala jsem i jinde a ta cena je vážně dobrá ve srovnání s jiným knihkupectvím.

    OdpovědětVymazat
  4. Tu knihu bych si ráda přečetla. Kouknnu se po ní u nás v knihkupectvích. :) Jinak chtěla si, abych ti napsala až na svůj blog přidám fotky. Už tam jsou ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Líbí se mi, kouknu se po ní u nás v knihkupectvích. :) Jinak na mém blogu už jsou fotky z Anglie. ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní8/8/12 11:08

    Já tuhle knihu znám. Naopak Ti doporučuji Make-up tajemství krásy. Není to nejnovější, ale najdeš tam základní tipy v líčení podle tvaru obličeje. Což se hodí.

    Kája

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za tip :-). Určitě se po knize poohlédnu :).

      Vymazat
  7. Žádnou make-up knihu nemám, jsou podle mě docela drahé :(

    OdpovědětVymazat
  8. Vau, to vypadá dobře! :))

    OdpovědětVymazat
  9. vypadá dobře a navíc, já jsem u počítače jen několik hodin denně a jinak nemám čas si líčení někde vyhledávat, takže pro mě i praktické. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak po té knížce se jdu ihned podívat!

    OdpovědětVymazat
  11. Taky žádnou nevlastním a jak řekla Kat, některý mí přijdou šíleně předražený...

    OdpovědětVymazat
  12. ja mam presne tuto istu a som velmi spokojna :)

    OdpovědětVymazat
  13. hrozně mě baví koukat na změny a líčení, takže bych se s touhle knížkou dost zabavila :D

    OdpovědětVymazat
  14. Teda vypadá to úžasně, ještě žádnou takovouto knihu nemám, asi si jí budu přát k Vánocum, beztak naši nikdy nevědi co mi koupit. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Anonymní28/8/12 12:19

    Tato kniha byla mou vstupenkou do světa make-upu :) jsem ráda, že ji vidím ještě u někoho, miluju ji! ;)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©