pátek

vysněný pokoj plus téma o prádle

Myslím, že je na čase, abych Vám řekla, že se mi povedl najít byt nebo respektive pokoj v bytě v PRAZE se třemi kluky :). No neptejte se, jak to snáší přítel, protože ten má už týden podivnou náladu a o stěhování se nechce ani bavit. A to já řeším stěhování a vybavování prázdné místnosti v jednom kuse. Můj vysněný pokoj by podle mých představ vypadal asi takhle nějak "ikeácky" :) :D. Brzy Vám odhalím realitu...která bude možná odlišná než je tento samotný návrh. :D No uvidíme...

Mimo to jsem si říkala, že bych se zmínila i o prádle. Když už tady píšu o pokoji, ke kterému se zrovna téma o spodním prádle nebo přímo erotickém prádle přímo hodí. Já osobně za dveřmi svého pokoje, mám-li doma přítele, preferuji erotické prádlo a klasické spodní prádlo nosívám do školy, abych náhodou nepohoršovala, kdyby mi z tílka vykukovalo krajkové prádlo.
Nejraději mám jednotnou barvu a klasické barvy, jakými je černá, červená a samozřejmě nesmím opomenout bílou. Nepotrpím si na šílené barvičky natož vzory, vždy si říkám, že to je pro náctileté slečny. A o zvířecích vzorech nemluvě. Nepříjde mi to ani trochu jako erotické prádlo. :) Jak říkám, vede u mě klasika.

SHARE THIS POST

37 komentářů:

  1. Ikea rules! My jsme včera přivrtali poslední poličku a jsem naprosto spokojená.

    OdpovědětVymazat
  2. ikea má perfektní věci a tyhle jsou luxusní hlavně ta židle, myslím si,že je super,že si sehnala ten byt a máš kde bydlet, mému přítelovi by se to taky nelíbilo,ale nakonec by to zkousnul.

    OdpovědětVymazat
  3. Super! už se moc těším:)

    OdpovědětVymazat
  4. Tu polici má kamarád, člověk tam narve spoustu knih takže se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ikea to vraždí vždycky :) :D Nějak podobně bych to měla i já, ale víc do ,,starobyla´´ :D To křeslo je na mě moc moderna..
    Jinak se přítelovi vůbec nedivím :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty knihovny mám dvě a nemůžu si je vynachválit. a vypadají hrozně dobře, o tom žádná:)

    OdpovědětVymazat
  7. Ve středu jsem byla v IKEA. Mám už několik let představu pokoje, ale nějak mě předběhla v nápadu polovina republiky. :D

    OdpovědětVymazat
  8. Jé, tak to jsem zvědává jak to dopadne :) ale já osobně ikeu moc miluji :)

    OdpovědětVymazat
  9. Nedávno jsem procházela v nábytku, taky v Ikea. Nejdeš tam úplně všechno to tu máš. Ale tu židli jsem tam neviděla. ( Taky jsem si sháněla.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To křeslo není IKEA, ale mám na něj už hrozně dlouhou dobu zálusk, tak doufám, že se mi ho podaří pořídit.

      Vymazat
  10. Ikea je nej. Ségra má tu postel na obrázku a je super :)

    OdpovědětVymazat
  11. S třemi kluky? Týjo :D Není nad Ikeu! Vypadá to hezky a jednoduše :) Chci si teď předělat svůj pokoj doma, i když vím, že většinu týdne strávím na koleji, ale i tak..

    OdpovědětVymazat
  12. Aspelund postel mám.
    Není to žádná kvalita:D ale je super!

    OdpovědětVymazat
  13. Tak nakonec jdeš bydlet ty? Nebo to byl zase jiný kamarád s volným pokojem tehdy na fb? Mně to nějak nevyšlo finančně, jinak už bych se stěhovala s tebou :D

    OdpovědětVymazat
  14. hahah nedivím se mu :D já už se nemůžu dočkat, až si s přítelem v praze najdeme byt (ale tři kluky v něm mít nebudeme :D).. taky si ho chci vybavit ikeácky, do bíla :)

    OdpovědětVymazat
  15. Příteli se ani nedivím :D a police a postel vypadají skvěle :) IKEA miluju, mohla bych se tam procházet pořád. Ale radši tam jen čerpám inspiraci a nábytek si pak nechám vyrábět na míru :)

    OdpovědětVymazat
  16. Haha, tak to už chápu, proč přítel tak prská :D

    OdpovědětVymazat
  17. jo tak to se budeš mít se třema chlapama :-)

    OdpovědětVymazat
  18. :) jo, tak o spolubydlení mi povídej :D znám to moc dobře, ale zprostředkovaně od nejlepší kamarádky. Když u nich občas přespím, je to zajímavé :D. Ale vždycky je tam sranda a vždycky je někdo doma s kým pokecat apod. takže to je výhoda. A to bydlí s 5 chlapama v obr bytě :D. Vybrala sis moc pěkně. Jen skutečnost studentského bytu je u mě jaksi jinde :D. Když vidím ty jejich rozvrzané postele (někdo má jen matraci), o stůl se dělí, tak ty to budeš mít jak princezna. Hned bych tě za spolubydlu brala :). Pevné nervy s chlapáky přeju :).

    OdpovědětVymazat
  19. Anonymní31/8/12 11:10

    jdeš na vysokou? kam nastupuješ, možná že se potkáme:)

    OdpovědětVymazat
  20. nádhera,a ta postel jistě pohodlná :-)

    OdpovědětVymazat
  21. No upřímně se příteli ani nedivím :) Ale pokojíček by mohl vypadat zajímavě. Už se těším na odhalení :)

    OdpovědětVymazat
  22. Tak to tedy hodně nervů s přítelem! Ale třeba se s kluky skamarádí :)
    Já bohužel si můžu nechat o bytě jenom zdát. Jeden volný pokoj na mě čeká u bráchy v Praze v jeho bytě :D a bude čekat tak dlouho doku nepudu na VŠ :D. Bohužel vybavit bych si ho stejně nemohla, protože už je vybavený, ale provizorně ''pro hosty''. Takže se těším až nám ukážeš fotky jak máš vybavený svůj pokoj :)

    OdpovědětVymazat
  23. Upřímně se příteli moc nedivím, taky by mi vadilo, kdyby se odstěhoval na byt se třemi slečnami. Ale nejvíc mě teda udivuje ten fakt, že ty se vůbec nebojíš!:) Já bych asi neměla odvahu, sebevědomí, měla bych strach z bydlení se třema klukama.. Hodně štěstí!
    Jooo zajímalo by mě, kolik máte nájem v Praze? Díky:)

    OdpovědětVymazat
  24. To se tvému příteli ani nedivím, ani nechci vědět co by dělal ten můj kdybych mu oznámila, že budu bydlet jen s klukama:D Ale zase může bejt sranda ne?:D I když, jednou jsme byly ubytovaný na vysokoškolským pokoji, kde bydleli jen kluci a teda, tu koupelnu už bych v životě nechtěla vidět:/:D

    OdpovědětVymazat
  25. :D Nebojíš se trochu,že po nich budeš muset uklízet a tak?:D Přece jen tři chlapi..:D Jinak kousky co sis vybrala,jsou boží !:)

    OdpovědětVymazat
  26. Anonymní31/8/12 17:33

    Kde presne budes bydlet? Jak daleko to mas do skoly?

    OdpovědětVymazat
  27. Great blog , a large choice of similar tastes are my favorites ! XOXO
    Dan'

    OdpovědětVymazat
  28. Anonymní31/8/12 19:03

    No tak já bych to bydlení se třema chlapama příliš idylicky neviděla. Ono je něco jinýho bydlet s vlastním, kde láska leccos otupí a můžeš si ho vychovat. Takže se asi připrav na prkýnko pořád nahpře, fuj to si ani radši nepředstavuju:)) A bordel a že budeš jediná, kdo bude uklízet, abyste tam neshnili:D :D

    OdpovědětVymazat
  29. Příteli se nedivím :D Tobě přeju pevné nervy s tolika chlapama :))

    Strašně se mi líbí to křeslo, je super zvláštní. U toho bych skousla i tu bílou barvu, jinak nemám bílej nábytek ráda..

    OdpovědětVymazat
  30. s přítelem si mě pobavila :D Ikeu mám také ráda.

    OdpovědětVymazat
  31. Držím palce, ať to Ondra překousne :)

    OdpovědětVymazat
  32. haha hned po prvni vete jsem se chtela zeptat, co na to rika tvuj pritel... no hned jsme si o precetla :D JInak pokojik by to byl urcite pekny!

    OdpovědětVymazat
  33. Anonymní1/9/12 12:10

    nechci být zlá..ale nevím proč se přítel bojí, nejsi zrovna miss world.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Já mu to vyřídím :-) A bude bez obav!

      Vymazat
  34. Představ si že by se stěhoval on ke třem holkám.. :) Já bych se asi zbláznila. Vůbec se mu nedivím, ale věřím že to zvládnete. :)*

    OdpovědětVymazat
  35. Tak ať se ti to všechno vydaří. :)))

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©