sobota

NEW IN: FASHIONARY


Předevčírem mi přišel balíček z Hongkongu :)... Což ví většina z Vás díky informacím z první ruky...Tedy z mého facebooku. Druhá fotka už některým, kteří znají stránku Fashionary.org, řekne více. :)
Balíček z Hongkongu obsahoval "návrhářský" blok. Měla jsem možnost už mít jeden před půl rokem. A protože jsem nechtěla, aby mi náhodou po měsíci neležel doma na stole, udělala jsem si z něj tehdy diář. A tak jsem měla blok na návrhy, s diářem a poznámkovým blokem dohromady :). Což bylo efektivní. Takže jsem ušetřila stromy a zároveň i moje záda od tahání přebytečného bloku a ročního diáře :). Takže teď si zase budu moct denně ve škole kreslit a psát si mezi návrhy odpolední povinnosti.


Máte s tímto blokem zkušenosti? :)
SHARE THIS POST

31 komentářů:

  1. Tak to bych nečekala, myslela jsem, že ti přijde nějaká kosmetika, BB krém nebo něco podobného:-) Ale ten blok by se mi taky líbil!:-)

    Na mém blogu právě probíhá GIVEAWAY o kosmetiku Bourjois a L'Oreal a byla bych moc ráda, kdyby ses zúčastnila:-)

    http://illussoire.blogspot.cz/2012/08/bourjois-loreal-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Já už o něm sním od ledna, ale finance na něj stále nejsou. ='( =D

    OdpovědětVymazat
  3. Wow!! Aj ja to musím mať!! :D

    OdpovědětVymazat
  4. No vypadá opravdu skvěle!!:)

    OdpovědětVymazat
  5. :-/// Nééééé, stačí říct, závist!!! :)))

    OdpovědětVymazat
  6. Nemám ale vyzerá to úžasne :)
    Pozývam ťa na giveaway o knihu :)
    http://fashion-paradis.blogspot.sk/2012/08/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  7. http://www.youtube.com/watch?v=cHwNJC-oKdA

    V oficiálním MOLESKINE obchodu na Bělehradské v Praze je mají do konce srpna v akci za 392 ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to něco jiného než mám já, ale nevypadá to vůbec špatně :-).
      Ale když jsem koukala na to videa, tak to nevypadá, že by to bylo o kreslení. Ale třeba se pletu.

      Vymazat
    2. Moleskine je to o tom, že JAKÝ SI HO UDĚLÁŠ, TAKOVÝ HO MÁŠ - takže si s ním můžeš dělat cokoliv :) Moleskine ti dá jen předtištěný papír ;)

      Vymazat
  8. To bych moc moc moc chtěla!

    OdpovědětVymazat
  9. to je super! já ho strašně chtěla ale nemohla jsem zjistit (spíš si vzpomenout) odkud je!

    OdpovědětVymazat
  10. To neznám... Nemohla bys udělat nějaké fotky, jak to vypadá uvnitř? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukni se rovnou na stránku, mají tam fotky všech stránek :-).
      Nechci, aby to vypadalo, že tě odbývám, ale nejde mi to pořádně vyfotit :).

      Vymazat
    2. Ahaa, už to vidím :) V pohodě! :)

      Vymazat
  11. Ty jo, to je hodně zajímavá věcička... vůbec jsem netušila, že něco podobného existuje :)

    OdpovědětVymazat
  12. Anonymní11/8/12 14:59

    No tak to vypadá skvěle. V září nám pak musíš vyfoť stránku s návrhem a povinnostmi :).

    OdpovědětVymazat
  13. vyzerá to skvelo:)

    príd na giveaway : littlecurlykate.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  14. To bych si ráda pořídila :)

    OdpovědětVymazat
  15. Super článok :)

    PS: pozrite si prosím náš blog ktorý sa snaží rozbehnpúť :) budeme radi za každý komentár a ešte radšej keď sa k nám pridáte :)

    OdpovědětVymazat
  16. vypadá to hodně zajímavě, ikdyž já bych tohle nevyužila :)

    OdpovědětVymazat
  17. Anonymní11/8/12 21:14

    mam tento blok ale hned se znicil je to shit z hongkongu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě záleží na tom, jak se k dané věci chováš :). I když je pravda, že se také může jednat o vadný kus.
      Já ten svůj předešlý měla půl roku a nic se s ním nestalo. A to jsem ho používala denně. :) Tak uvidíme, třeba ten druhý nebude to pravé ořechové a dopadnu jako ty.

      Vymazat
  18. Wow! Awesome! I love it!

    http://theprintedsea.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  19. Už vím, co musím mít! :)

    OdpovědětVymazat
  20. Jee, já ho mám tak už rok a půl a nikdy mě nenapadlo o něm napsat. A samozřejmě na něj zapomínám :DD :(

    OdpovědětVymazat
  21. Tak něco takového bych taky nutně potřebovala :)))

    OdpovědětVymazat
  22. Páni, něco takového bych opravdu brala. Diařů mám miliony a sešit, do kterého si kreslím návrhy je těžký jako kráva (:D). Bylo by fajn sloučit tyhle věci dohromady, alek olik taková sranda stojí?

    OdpovědětVymazat
  23. Wau tak toto ma dostalo vždy som chcela niečo.. no takéto .. keď som raz v kníhkupectve videla knihu plnú takýchto návrhov hneď som ju chcela ! :)

    OdpovědětVymazat
  24. Budem zase raz za divnú, ale mne to pripadá ako úplne zbytočná vecička.. Nijako ma to nenadchlo, ale chápem, že pre niekoho to môže byť veľmi dobrá vec..

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©