neděle

OUTFIT: Desátého srpna


Zbožňuji černou barvu, což už pravděpodobně všichni víte, protože na mě v každém outfitu vidíte zejména černou v kombinaci s jinými barvami :). Pomalu ale jistě se chystám na dovolenou, takže je to takový předdovolenkový outfit a bude dlouhatánská pauza :). Proto je tento článek, co se fotek týče, takový obsáhlejší. Takže si jej budete moct prohlížet zbylý měsíc stále dokola :D.
A ještě jsem chtěla něco říct...Září se nezadržitelně blíží. Nevím, jestli jsem natěšená jako prvňáček, ale nervy ty mám už měsíc předem... A to nemluvím o tom, že už teď mám pocit, že určitě nezapadnu a nenajdu si ve škole jedinou spřízněnou duši. Mimo to už mám jak šílenec naplánované, co si vezmu prvním den na sebe a taky už si vtloukám do hlavy, abych se stále jen usmívala, ale abych na nikoho necenila zuby, protože by z toho mohl mít někdo noční můry :D.


Ani v létě se neobejdu bez sladké a hlavně vydatné snídaně :P. Přiznám se, že jsem schopná sníst ráno klidně dvě velké misky.


Foto oběda :). Aneb zbytek z večeře, kdy mi mamka přes noc vyžrala veškeré ingredience. Tedy rajčata, špenát a hlavně kuřecí... Tak aspoň mi nechala pár těstovin, o které jsem se nakonec ještě dělila s Adélkou, která hned po obědě tvrdě usnula. RECEPT TADY


handbag - Kabelkový Slon
shoes - H&M
tights - Timea
shirt -> dress - C&A (vintage)
sunglasses - H&M
watch - Casio
ring - Rings and Tings 
foceno v parku
SHARE THIS POST

48 komentářů:

  1. Anonymní10/8/12 09:00

    Ahoj, můžu se zeptat odkud je ten prsten? Je úžasný!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odkaz na stránku jsem doplnila do článku:-)
      Prstýnek je z www.ringsandtings.com

      Vymazat
  2. Outfit je krasny, straaaaaasne moc ti to svedci, ta kosela je bomba! :) A inak len mnam a na macicku jeee.. Ja mam Chocapic najradsej z tych vsetkych vyberov :) Su tak najviac cokoladove :D

    OdpovědětVymazat
  3. já ráno taky snídám velmi vydatně :D, a možná bych zvládla i tři misky! :D

    OdpovědětVymazat
  4. krasne to je,krase:)) v cierej ti aspon vyniknu vlasy

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný článek a jsem ráda, že je těch fotek hodně a neoj, když nezapadneš, tak si to spolu budem vynahrazovat, já totiž na tom asi budu podobně :D

    OdpovědětVymazat
  6. Krasný outfitek, tobě černá dost sedí, vynikne tak tvoje krasná barva vlasů :)

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní10/8/12 10:03

    Kedy si si kupila tie topanky ? Su nove ? Dost sa mi pacia,tak ze ci ich v H&Mku budu este mat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty boty mám od Vánoc, pokud se nepletu :). Takže nové už zrovna nejsou. Ale zkus pátrat po eshopech bloggerek. Věřím, že se jich některá bude zbavovat :).

      Vymazat
  8. hezký, zajímavý střih, ikdyž já bych brala trochu delší:)

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní10/8/12 10:10

    Ceady, vyzeras vyborne, len v otvorenych topankach by si mala mat bose nozky :o))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Já vím, já vím. Do příště si pořídím konečně nějakou novou uzavřenou obuv :-).

      Vymazat
    2. Anonymní10/8/12 18:16

      Do otevrenych bot se doporucuje nosit puncosky bez prstu nebo telove extra jemne do 15 denieru bez zesilene spicky. Ale take je povoleno nosit uplne nepruhledne. Moc pekne fotky. H. Timea.cz

      Vymazat
  10. ty si rozkošná na tý jedný fotce:D
    mnam..na ty penne mam chut-na jidlo me proste užije..omnomnonmmm
    (skvělý botky-ja se ve všech takovejch přerážím)

    OdpovědětVymazat
  11. Ty botky miluju od doby co sis je poridila :)

    OdpovědětVymazat
  12. Krásný outfit, moc ti to sluší :) S tou školou to mám podobně :D :/ Až na to, že já jdu teprve na střední.. :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Wow! Perfektní outfit, prostě boží.

    OdpovědětVymazat
  14. Mňam, dala bych si Tvou snídani i oběd.... :)
    Já abych řekla pravda, tak mě první den ve škole děsí... nedostala jsem se na univerzitu na kterou jsem tak chtěla jít, takže se musím spokojit tento rok s něčím jiným a další rok to vyzkoušet znovu... jsem zvědavá na ten rok, ale zároveň se mi nechce seznamovat s nikým novým... Mám totiž pocit, že jsem opustila střední školu a ani tam jsem lidi skoro nepoznala...

    OdpovědětVymazat
  15. moc ti to sluší :) ty boty jsou úžasné!! :) mňam - chocapic :D :D

    OdpovědětVymazat
  16. Umíš to vždy tak krásně skombinovat :)

    OdpovědětVymazat
  17. pristane ti to :)) a tie raňajky máme podobné :)

    OdpovědětVymazat
  18. :) moc se mi to líbí a do otevřených bot se mohou černé punčošky nosit, takže si žádné faux paus neudělala ;). Jen by neměly mít švy, ale to tyhle moc nemají, nebo já je nevidím. A ty těstovinky vypadají lákavě :P

    OdpovědětVymazat
  19. Hmmm,tak teď mám především hroznou chuť na tvojí snídani :D

    OdpovědětVymazat
  20. Kam jedeš na dovolenou? Zdá se mi, že jsi někdy na konci školního roku psala, že si budeš muset vybavit pokoj na VŠ, takže žádná dovolená nebude, z finančního hlediska. Takže se nakonec zadařilo jinak?:)

    OdpovědětVymazat
  21. Jsou stále ty boty v H&M a kolik stály? :) jsou totiž boží!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám je od Vánoc, pokud se nepletu :). A to už byly ve výprodeji :).
      A cenu už si bohužel nepamatuju.

      Vymazat
  22. Kam jdeš na školu? Na výšku? :)

    OdpovědětVymazat
  23. Buď ti idú zlé hodinky, alebo je dnes utorok, čo nie je :D.
    Ale nie, robím si srandu :). Si nádherná, aj keď tmavá v lete, ale na tom slniečku ti krásne vynikajú tvoje vlasy, ktoré ti tak strašne závidím :P.

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  24. ty košilo-šaty jsou skvělý, moc Ti to sluší :) doufám, že zahájíš první rok na vysoké nejlépe, jak jen půjde :)

    OdpovědětVymazat
  25. Já taky vím, co si obleču prvního září! Poněvadž jdu do prváku na střední, budu se snažit co nejlépe obléknout a celkově upravit. Já se ale celkem těším))

    OdpovědětVymazat
  26. Skvelý outfit a tie tvoje vlasy... Vraždila by som za tú farbu :D

    S tým prvým dňom si nerob starosti, hlavne si nesadni do rohu a nepozeraj na ostatných ako na nepriateľov a bude to dobré :)

    Uži si dovolenku :) kam sa chystáš?

    OdpovědětVymazat
  27. Moc hezké fotky a tobě to moc sluší :) Černá dává krásně vyniknout tvým vlasům :)

    OdpovědětVymazat
  28. mas krasne topanky ale tie pancuchy sa do toho nehodia :P

    OdpovědětVymazat
  29. Tenhle příspěvek se mi moc líbí! Skvělý boty :)

    OdpovědětVymazat
  30. DĚKUJU VÁM VŠEM ZA MOC HEZKÉ KOMENTÁŘE. :)

    A SLIBUJI, ŽE SI DO PŘÍŠTĚ POŘÍDÍM UZAVŘENÉ BOTY! :-)

    OdpovědětVymazat
  31. Úplne nádherný outfit :) Veľmi ti to pristane :)) Pozývam ťa na moju giveaway :)

    http://theblogger-girl.blogspot.sk/2012/08/my-first-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  32. Anonymní12/8/12 12:17

    strasne ti to slusi jak jsi zhubla :-) jsi kocka

    OdpovědětVymazat
  33. Tá košielka je naozaj krásna :) a keby som teraz nemala svojho Caspera (kocúrika) na kolenách, myslím si, že si mi ho kradla, tak sa podobá na tvoju mačaciu kráľovnú (alebo ešte princeznú) :D ešte aj tie biele chlpy :D

    http://lillianasworld.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  34. Great outfit all together there, I love the ring!
    http://sepatuholig.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  35. Anonymní19/8/12 00:43

    mne sa to paci tie pancuchy aj v otvorenych topanockach :))) vyzera to super a robi to pekne nohy :)))

    AndreaZ

    OdpovědětVymazat
  36. Anonymní20/8/12 10:55

    Ahoj, moc ti to sluší a hlavně ty punčocháče vypadají fakt dobře :-) takovéto neprůhledné scháním už docela dlouho a proto jsem se chtěla zeptat, copak je to za model? na stránkách timea.cz jsem sice hledala, ale je jich tam tak moc, že bych nejradši objednala všechny :-D předem dík za odpověď. P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem také hledala a měly by to být tyto: http://www.timea.cz/luxusnipuncochy/eshop/0/3/5/69-Puncochove-kalhoty-Fiore-OLGA-100-den
      :-)
      A taky bych brala velkou zásobu silonek, protože se mi je vždy podaří rychle zničit, zvláště ty průhlednější :). A když už dostávám silonky od kamarádek, tak mi dávají výstřednější, které nemohu nosit :D. Jako posledně, kdy jsem dostala růžové :D.

      Vymazat
  37. Černá ti moc sluší, v kontrastu s vlasy. Ale mě je horko jen se na ty fotky dívám:-) Jách bych chodila nejraději v plavkách! A to už polevily ty nejhorší vedra.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©