sobota

OUTFIT: v černých šortkách


Měla jsem v plánu uveřejnit outfit, ale shodou náhod se mi podařilo vymazat polovinu paměťové karty a z outfitu zbyly jen tyto dvě fotky :D. A tak mi bylo líto vymazat je stejně tak jako ty ostatní. Tak snad Vám tento článek nebude tolik vadit.
P.S.: Včera jsem se byla s přítelem kouknout v Praze na byt, respektive na pokoj... A až při prohlídce jsem se dozvěděla, že jsem v pořadí až třetí vážná zájemkyně. A to tam byl inzerát jen den :D. Takže už se pomalu smiřuji, že většinu času příštího roku strávím na cestách a hlavně nevyspalá, protože  bych musela vstávat už ve čtyři ráno :/, abych stihla školu v Praze. 

t-shirt - NewYorker, shorts- H&M, bag - Guess from YourFashion
SHARE THIS POST

23 komentářů:

  1. Strašně se mi líbí pruhované trička, odkud ho máš?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem si ten článek četla ještě to tam napsane nebylo ;))

      Vymazat
    2. Holky, za to nedorozumění se omlouvám :).
      Značky jsem uvedla až po komentáři od Deni :).

      Vymazat
  2. ta prvni fotka je sweet))))

    OdpovědětVymazat
  3. Jo ve foťáku jsem měla hezké fotky, které jsem chtěla uveřejnit byly to fotky z líčení no a já omylem místo vymazat jen některé snímky jsem dala vymazat vše. :/

    OdpovědětVymazat
  4. Na první fotce ti to moc sluší :)!

    OdpovědětVymazat
  5. Jo, tak to znám :). Já budu sice vstávat jen o hodinu dřív než normálně, protože Prahu nemám tak daleko, ale už se na to taky těším :(. Pro mě je blbost jezdit autem, takže MHD, no, už se vyloženě těším na smrady a narvané busy,tramvaje apod.

    OdpovědětVymazat
  6. náhodou skvělé fotky :-))
    a proč sis nezažádala o kojel?

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní4/8/12 13:31

    Moc Ti to sluší a ta kabelka se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  8. Moc ti to sluší! :) Neboj ubytování ještě nějaké seženeš, ještě máš relativně dost času! ;) Taky přeji pěkný víkend! :)

    OdpovědětVymazat
  9. krásná kabelka :) moc ti to sluší..

    OdpovědětVymazat
  10. Sluší ti to neskutečně :) Ta kabelky je krásná :)
    Zvu tebe i všechny ostatní k sobě na Giveaway! :)
    www.unusualfashiondream.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní4/8/12 17:52

    A co kolej?

    OdpovědětVymazat
  12. Sluší to to! :) Ať ti byt výjde :)

    OdpovědětVymazat
  13. s bytama v Praze je to šílený, kamarádka taky shání :(( tak snad ještě budeš mít štěstí!

    OdpovědětVymazat
  14. Anonymní4/8/12 20:45

    Nejlepší je, že se článek jmenuje v černých šortkách, když tam ty šortky vlastně nejsou. :D Ale nevadí, domyslíme si je. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě proto ten název. Co kdyby se našel anonym, který by se ptal, jestli nosím jen silonky.

      Vymazat
  15. Dluší, jsi krásná Ceady :)

    OdpovědětVymazat
  16. Na první ti to moc sluší!

    OdpovědětVymazat
  17. Anonymní8/8/12 19:26

    Ty sis vážně nepožádala o kolej?Většinou je prvním ročníkům dávají bez problému.Jinak nerozumím tomu,proč by se někdo ptal jen na silonky.Ale ty šortky jsme fakt neviděli.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©