středa

RECENZE: Matricium aneb NOVINKA NA VRÁSKY OD BIODERMY



Dnes mám tady pro Vás tip na dárek pro maminku :). Jedná se o novinku od BIODERMY, která je určena k regeneraci kožní tkáně. A proč zrovna tip na dárek pro maminky? Kromě toho, že je produkt určen k regeneraci pokožky po dermatologických zákrocích, laserových ošetřeních, dermabrazemi a na popáleniny prvního stupně, tak je také  tohle sérum vhodné k boji proti vráskám.


Produkt jsem věnovala přítelové mamince, která jej testovala po dobu jednoho měsíce. Měla jsem i fotky před a po, ale spadl mi počítač z přetížení a nemohu se k fotografiím před použitím dostat. A tak Vám snad postačí jen přenesená slova přítelové maminky. Přítelova maminka byla odpočátku k produktu více než skeptická, protože ví, že zázračná séra, která by navrátila pleť dvacetileté ženy, neexistují. Možná právě díky té počáteční skepsi je její hodnocení tak pozitivní. Vrásky jí 100% nevymizely, s čímž ani nepočítala. Ale tvrdí, že se jí navrátila elasticita a výrazný rozdíl je znát i na jejím dekoltu, což mohu sama potvrdit.
Rozdíl popisuje i v tom, že přes noc od ležení mívala zaryté vrásky, ať už v dekoltu nebo  na obličeji, což se za onen měsíc zlepšilo. Prý jakoby byla pokožka hydratovaná a "zavodněná" od samého základu.

UŽÍVÁNÍ je opravdu snadné. Balení obsahuje celkem 30ampulek, kdy se používá vždy jedna na den. Tekutinu z ampulky si jednoduše namažete na ošetřované místo


MATRICIUM je doporučováno používat čtyřikrát do roka, kdy jedno balení vystačí na jeden měsíc. I když přítelova maminka je po měsíci teprve v půlce, protože usoudila, že jí jedna ampulka vydrží na dva dny.

Ráda bych do budoucna Matricium také vyzkoušela na kůži, která se po nehodě na motorce zrovna nejlépe nezahojila. Pro info o mém zranění přikládám odkaz TADY. Tak uvidíme, jak s ním budu taky tak spokojená.

CENA: 1100korun
HODNOCENÍ PŘÍTELOVÉ MAMINKY: 10/10 (deset bodů z deseti možných)
MOJE HODNOCENÍ: Snad v budoucnu :).

Máte s tímto produktem zkušenosti?
SHARE THIS POST

16 komentářů:

  1. Anonymní8/8/12 18:53

    Tohle sérum se mi zamlouvá a ani ne tak zrovna na vrásky jako na to hojení pokožky. Jakmile jej vyzkoušíš, dej nám vědět, jestli to na ten tvůj sedřený "zadek" pomohlo :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vyzkoušela jsem a mám to ověřené, že ano. Je to naprostá pecka! :)

      Vymazat
  2. hezká recenze :) jen doufám, že to nějaký pátek ještě nebudu potřebovat ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Mne by strasne zajimal zpusob uzivani...vypada to jako ampule rozpustne ve vode nebo to jsou prasky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Balení obsahuje 30ampulek, které obsahují tekutinu, která se natírá na místa, která máš v plánu hojit :).

      Vymazat
  4. Tak to je určitě paráda :)
    Jestli to fakt tak hezky funguje, tak věřím tomu, že to pomáhá .. Snad neexistuje nic, co vrásky dá navždy a kompletně pryč, ale když tomu takhle napomáhá, aby to nebylo moc výrazné, tak super !! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní8/8/12 19:10

    No nevím,jak měla proleženiny na dekoltu?Pokud si ještě pamatuji,tak po Tvé nehodě bylo nejlepší sádlo,což je taková stará rada.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nenapsala jsem, že má proleženiny. :) Ještě to tak :D.
      Sádlo bohužel dokonale nepomohlo. Takže by mě zajímalo, jestli ho matricium překoná.

      Vymazat
  6. Novotná8/8/12 19:16

    Za tohle info o Matriciu moc děkuju.
    Chtěla bych se zeptat, kolik té přítelové mamince je. Nemusí být věk přímo napsán. Ale je mi 45let a tak bych chtěla vědět, jestli je její věk přibližně stejný jako ten můj.
    Děkuju za odpověď.
    Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je o rok starší nežli Vy :).

      Vymazat
  7. mám na čele dost jizviček po akné z mých puberťáckých let (:DDD), myslíš, že by to mohlo trošičku zhojit? :) už jsem nad tím kolikrát přemýšlela..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si právě myslím, že by to mohl být právě na tyhle problémy skvělý lék :-).
      A podle letáku je tohle sérum na jizvičky jako dělané :).

      Vymazat
  8. Presne ohladom jazviciek po akne som sa chcela aj ja spytat... ale aj ako darcek pre mamu je to skvely napad, oplatilo by sa kupit... urcite lacnejsie a setrnejsie ako tie laserove kury a botox :D

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní10/8/12 09:22

    Tak to vypadá opravdu skvěle, díky za radu. Ale určitě se ráda podívám i na Tvé hodnocení, jestli ti to pomohlo.

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní30/8/12 00:05

    píšete, že priatelova maminka používa jednu ampulku 2 dni. ale to robí zle, lebo ampulka sa musí po otvorení spotrebovať do 12 hodín! potom je obsah znehodnotený...takže bud celú ampulku naraz alebo rozložiť pol ampulky ráno a pol večer, aby bol dodržaný čas 12 hodín.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©