středa

Sportovní podprsenka

O vybírání podprsenek jsem se tady již nedávno zmiňovala. Tentokrát se ale nechci bavit o tom, jestli mám radši hladké podprsenky nebo krajkové nebo které erotické prádlo bych si ráda v blízké době koupila :-). Dnes bych potřebovala od Vás radu s výběrem sportovní podprsenky.
Jak už jsem psala, když jsem hubla, nejideálnější a pro mě i nejpřirozenější a snad i nejpříjemnější byla chůze z města, která měla 7kilometrů. Vždy jsem si u toho neuvěřitelně "odpočinula" a hlavně jsem měla čas na srovnání si myšlenek. Což jsem před tím dělávala vždy jen před spaním. Ale teď, co nevážím už tolik co jsem vážila a mám lepší fyzičku, bych chtěla pravidelněji běhat. Ale co mi teď tak brání (a na co se můžu vymlouvat, když se mi nechce) je to, že v normální podprsence toho moc nenaběhám, protože mě limitují má prsa... a to nejsem nijak zvlášť obdařena, mám jen céčka. Co si potom při čtení článku asi říkají ženy, které jsou Pánem Bohem obdařenější a nemají šanci najít sportovní podprsenku ve své velikosti prsou? Pokud jste v této kategorii velikostí, tak je mi Vás opravdu líto. A vy, které nejste a vlastníte sportovní podprsenky, poraďte mi prosím.
Chtěla bych se tedy zeptat, jestli máte svou oblíbenou značku sportovních podprsenek a případně kde jste si ji koupily. A také by mě zajímalo, jestli je lepší ta dražší nebo Vám stačí levná na příklad z Tesca. Děkuju Vám moc za radu!
SHARE THIS POST

28 komentářů:

  1. Anonymní11/8/12 17:18

    brastop.com tam si urcite vyberes nejaku :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem teda nejspokojenější se sportovní podprsenkou z H&M. Je neskutečě pohodlná :)

    http://therealbluefairy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Patřím mezi obdařenější, takže tyhle "tílečka" mi neposlouží, bohužel. Mám ale jednu docela dobrou sportovní s Triumphu, ačkoliv ani ta není to, co hledám... A tak zkouším dále, trochu mě děsí objednávat si něco bez zkoušení (Třeba profláklou Shock absorber).

    OdpovědětVymazat
  4. zrovna teď jsem hodinu běhala a celou cestu jsem taky nad nějakou přemýšlela, i když taky nejsem obdařená, tak yb se mi stejně nějaká hodila, je několikrát pohodlnější než normální :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já sem se teď zamilovala do neonové od vietnamcu :D

    OdpovědětVymazat
  6. Mám pořádnou a krásnou barevnou sportovní podprdu od Craftu za necelou tisícovku a spokojenost největší :)

    OdpovědětVymazat
  7. Můžu doporučit Z H&M, je cenově dostupná, pohodlná a prostě skvělá. Mám taky velikost košíčku C a velikost M mi u podprsenky skvěle padne. :) Jinak tam mají i podprsenky např. s větší výstuží nebo celé sportovní topy opravdu v rozumných cenách. :)

    OdpovědětVymazat
  8. taky nějakou sháním :) podle mě bys nějakou hezkou mohla sehnat třeba na bezvasport.cz

    OdpovědětVymazat
  9. tak to ti neporadim mam opacny problem take na me nemaji velikost :D na mě moc velke !:D a jak ráda bych je nosila :)

    OdpovědětVymazat
  10. přesně článek podle mého gusta! taky potřebuju. Mám E a pokud tak investovat, tak do něčeho pořádnýho. Hodně mě zaujal Craft (ten by ti sedět mohl, nějaké jsou dokonce designově krásný, bohužel na mě celkem malý velikosti) a Anita.. a nesnáším, když do těchto diskuzí ěnkdo píše z tesca a od vietnamců.. to můžou asi holky s áčkama, protože déčka by ti žádná tesco alá sportovní podprsenka neudržela..

    OdpovědětVymazat
  11. Jak už se tu psalo tak H&M :) a nebo ještě příjemnější mi byla od Nike ale je o POZNÁNÍ dražší a zas takový rozdíl to není :)

    OdpovědětVymazat
  12. Podle mě jsou nejlepší od Adidasu, mám dvě - černou a barevnou :)

    OdpovědětVymazat
  13. Já mám z háemka, ale tam maj asi jen menší velikosti, akorát pro mě :D, mám ráda ty z nikeu, jsou dražší, ale dokonalý!

    OdpovědětVymazat
  14. Já mám sportovní podpsenku z Lidlu :D a jsem s ní opravdu moc spokojená ;) ...
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. Já jsem bohužel-bohudík (jak kdy) až moc obdařená, máím Fka.. A sportovní podprsenku jako je tahle ani nekupuju, prsa mi neudží a když jsem našla takovou co je držela, protože byla ze super materiálu stála 1990Kč.. Takže stále civičím a běhám v normální :/

    OdpovědětVymazat
  16. Já tedy žádnou nevlastním, ale taky si nějakou plánuji koupit. Pokukuji po těch z H&M, myslím, že na začátek stačí nějaké obyčejnější, levnější. Na cenu jsem teda ještě nekoukala, ale doufám, že nebude nějak velká. :D Jinak pak mají adidas atd. Ale do toho se mi moc nechce.

    http://bornto-shop.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. Já osobne moc velká prsa nemám, no B, ale ráda nosím pro doma sportovní podprsenky. Má nejoblíbenejší je od vietnamcu. ;) Je strašne pohodlná a z príjemného materiálu :)

    OdpovědětVymazat
  18. doporučuju sportovní podprsenku z HM:) mám ji už dlouho a nemůžu si ji vynachválit, je hezky pevná a hlavně pohodlná :) stojí 349kč, teď ve slevách možná i míň a mají v několika barvách. Nechápu, proč jsem si nekoupila svítivě růžovou, ale jen nudně černou!:D

    OdpovědětVymazat
  19. Mám jednu z H&M a jsem neskutečně spokojená ;) Koukala jsem i na podprsenky ve sportu, abych si vybrala nějakou kvalitní za dobrou cenu, a ta z H&M jasně vyhrála. ;)

    OdpovědětVymazat
  20. Určite Ti odporúčam stránku www.sportsdirect.com. Mám C-čky a mám odtiaľto Lonsdale športovú podprsenku a som naozaj spokojná. Navyše majú aj za úplne dostupné ceny, okolo 8-10€.

    OdpovědětVymazat
  21. Všechny mé sportovní podprsenky-a že jich mám dost, jsou od Nike...Jsou kvalitní, drží co mají, dělají je jak černé/bílé, tak barevné....Ale samozřejmě nejdůležitější je to, že opravdu drží, při tenise mi to z ostatních často někde "vylézalo"-a to taky nejsem nejobdarovanější :D

    OdpovědětVymazat
  22. Ja mam sportovni podprsenku od Nike a jsem s ni spokojena, ale stala urcite okolo 1000,-

    OdpovědětVymazat
  23. MOCKRÁT DĚKUJU ZA RADY! :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Anonymní13/8/12 22:53

    Sportovní podprsenky doporučuji třeba této značky. Velmi kvalitní, nic se ani nepohne.:
    http://brastop.com/SearchPage.aspx?type=1&size=&brand=SHOCK%20ABSORBER&colour=&sectionid=&text=

    Český web pro nákup kvalitního padnoucího (nejen sportovního) prádla.:
    http://www.dolly.cz/info/jak-poznate-spravnou-podprsenku/
    Nebo zde obchod v Praze, kde prodavačky ochotně poradí s výběrem velikosti i typu:
    http://braexpert.cz/

    V případě nejistoty ohledně velikosti podprsenky článek:
    http://ona.idnes.cz/jak-si-vybrat-spravnou-podprsenku-sledujte-krok-za-krokem-paf-/modni-trendy.aspx?c=A100413_000507_ona_moda_ves
    A web:
    http://www.spravnapodprsenka.cz/

    OdpovědětVymazat
  25. Anonymní14/8/12 18:14

    já nosím normální podprsenku a na to si dám obyčejnou od větnamců ono to takhle drží naprosto perfektně

    OdpovědětVymazat
  26. ahoj, mam body shock, ale vypada vice jako podprda nez ty nahore, ma nastavitelna raminka a prsa drzi i pri behu a skocich (mam ted trojky)

    OdpovědětVymazat
  27. Nevim, jestli to je jeste aktualni ale mam Nike victory adjust x back a jsem s ni desne spokojena :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©