neděle

TIP na masku proti akné


Tuhle bezolejovou jílovou masku od Clinique naprosto zbožňuju...
A není to jen tím, že se mi zlepšila pleť, díky úbytku akné a taky tomu, že se pleť neleskne... Ale hlavně teď mám šanci během pěti minut, kdy mám tuhle masku na pleti, vystrašit všechny rodinné příslušníky a předevčírem i našeho pošťáka :D.

Nechci se tady zdlouhavě rozepisovat, protože sama nerada čtu dlouhé okecávací články a sama vím, že na mě zabírá tak akorát doporučení od kamarádky. Chci jen říct, že je to můj oblíbenec měsíce, který používám obden :). Přívržence slupovacích masek zklamu, protože tahle jílová maska se po pěti minutách neslupuje, ale smývá z pleti. Nedoporučuju používat déle, protože by Vám pleť přesušila. Ale myslím, že s tím nikdo nebude mít problém, protože už po pěti minutách začne vypínat, takže si ji rádi z pleti smyjete.  Musím říct, že ke slupovacím maskám bych se po této už asi ani nevrátila, protože po umytí teplu vodou je pleť nádherně jemná (až sametová) a čisťounká.  A abych nezapomněla, maska nádherně voní. Je to taková jemná líbivá vůně. Více se o ní dočtete tady.   CENA: 710korun

10/10 (deset bodů z deseti možných) protože je bezkonkurenční
SHARE THIS POST

24 komentářů:

  1. Ta animace je luxusní..jak si ji udělala??:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáhni si PhotoScape. Dají se v něm vytvářet jak animace, tak se v něm dá klasicky upravovat fotografie. :)

      Vymazat
  2. Asi zkusím....
    PS: Pokud jde o tvoje rady, tak na ně dbám stejně jako na doporučení od kamarádek. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Toho si opravdu moc cením :-).

      Vymazat
  3. Zní to hezky, asi začnu šetřit :D

    OdpovědětVymazat
  4. No nad touto maskou rozmyslam uz nejaky ten piatok, len nejako mi chybal dostatok nazorov - cize vdaka :-). Pre Clinique mam slabost, boj proti mastnej pleti povazujem za nutnost, cize tuto srandu si urcite zaobstaram - idem este precitat zlozenie ;-).

    VeVe (imperfectwonderland.blogspot.com)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak já čtu a čtu a koukám že stojí 170Kč, wow. Kouknu na stránky Clinique a tam stojí 710Kč. To se mi nezdá tak se vracím sem a koukám že stojí opravdu 710Kč. Žádná maska nebude :// :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Třeba bude někdy akce a vážně bude těch 170korun stát :-).

      Vymazat
  6. Anonymní12/8/12 12:11

    A vzorečky Clinique nedává?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na základě konzultace, na kterou se dá objednat nebo se dá rovnou do prodejny přijít a požádat o ni, si můžeš produkty vyzkoušet jak na sobě, tak zároveň během konzultace požádat o odebrání vzorků. Nemají vytvořené vzorky, ale odeberou Ti klidně krém nebo makeup do kalíšku, který Ti ještě popíšou, abys měla ponětí, co sis vlastně odnesla domů. :-)
      Měla jsem třeba vzoreček z krému a vydržel mi 14dní, takže to nejsou takové minivzorky jaké bývají nalepené v časopisech (Jestli víš, co mám na mysli).

      Vymazat
    2. Anonymní12/8/12 16:21

      To zní vážně dobře. Takže to abych si zašla nejdříve pro vzoreček. Děkuju za radu.
      A.

      Vymazat
  7. vyzerá to zaujímavo 8)

    OdpovědětVymazat
  8. Ta animace je božská! Maska zaujala, ale cena mé nadšení poněkud zmírnila, takže se na ni budu i nadále obdivně koukat na obrázku.

    OdpovědětVymazat
  9. Cena by ma asi odradila...počkaj odradila...

    http://stoker-dewy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  10. kouknu na cenu a hned je mi jasné, že o ní můžu jen číst :D

    OdpovědětVymazat
  11. vypadá skvěle :) jen škoda, že je celkem drahá :)

    OdpovědětVymazat
  12. Anonymní13/8/12 07:08

    Ahoj Ceady, videla som na fotkách ako ťa slečna/pani v MACu líčila. Zaplatila si si alebo zadarmo? lebo si musíš kúpiť nad 45 alebo 50 euro? :)
    A ešte ked chcem vzorku pigmentu tak mi to odsypú do kelímku ktorý si mám ja priniesť alebo ony mi ho dajú? :)
    dakujem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě na tohle jsem odpovídala v komentářích pod samotným článkem.
      Nalíčí tě, ale ty si musíš koupit za patnáct set produkty, což není tak obtížné, když rtěnka stojí pět set korun.
      A z M.A.C. jsem si nikdy vzorky nebrala. Ale zeptej se na místě a oni Ti řeknou. Personál na Václaváku je moc ochotný :).

      Vymazat
  13. Ta maska vypadá super.
    Já mám takové kamarádské rady ráda. Žádné zbytečné okecávání, jen jestli jsi spokojená nebo nespokojená a proč :-)

    OdpovědětVymazat
  14. ta animace je boží :D
    já osobně mám nejradši mask of magnaminty a jinou asi ani zkoušet nebudu, dokud se mi po ní neosype huba :D..

    OdpovědětVymazat
  15. Anonymní18/8/12 15:36

    zajímalo by mě, co všechno používáš proti akné a jestli jsi spokojená s tou Biodermou, kterou jsi kupovala zároveň. :) Díky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,
      no musím říct, že Bioderma mě zrovna na akné moc neohromila ve srovnání s Clinique. Ráda bych o tom i napsala článek :).

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©