sobota

Jak docílit kočičího pohledu?


Dnes bych se ráda zaměřila na kočičí pohled, který byl vidět i na mnohých modelkách na Prague Fashion Weekendu prvního dne. Ideální na tvorbu tenkých linek budou linky ve fixu. Díky tomu, že má fix úzký hrot, docílíte precizního výsledku. Do fotky jsem zakomponovala i lihovku, i když mi je jasné, že by ji snad nikdo nikdy nepoužil :D. Ale sranda musí být. Druhý produkt, který bych zrovna nedoporučovala na tvorbu kočičích očí je kajálová tužka, kterou používám zejména v kombinaci se stíny, převážně ke kouřovému líčení, protože se dá štětcem rozmazat. Pokud používáte kajálovou tužku samotnou, je lepší tenounká vrstva, protože se Vám linka snadno obtiskne. Pokud nestojí o tenkou linku, ale silnou, jsou pro Vás vhodné tekuté linky, které jsou i mnohem sytější, a tak je výsledek o poznání výraznější a dramatičtější.
Já osobně používám nejprve linky ve fixu a na ně následně nanáším linky tekuté :).


Nosíváte linky? Pokud ano, který z produktů na ně používáte?


MŮJ POSTUP:
1) Na celé víčko nanesu jemnou vrstvu podkladové báze nebo korektoru.
2) Víčko poté zapudruji buď pudrovým makeupem nebo fixátorem, namísto toho, abych používala stíny.
3) Od vnitřního koutku oka nanáším linku fixem směrem k vnějšímu koutku.
4) Poté linku přetřu tekutými linkami, které vytvoří sytější barvu.

P.S.: A takhle dnes letím na přehlídku. Přeju Vám pěkné odpoledne, večer zase přidám fotky z PFW. Jsem moc ráda, že jsem byla pozvána jak pořadatelem, tak od Maybelline. A za to vděčím jen Vám. Takže Vám moc děkuji!


SHARE THIS POST

65 komentářů:

  1. úžasné,linky ti strašne pristanú :)

    OdpovědětVymazat
  2. rada bych nosila, kdybych si je umela namalovat tak pekne jako ty :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. Wow! Ceady, moc ti to sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Takhle namalované oči ti velice sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tohle líčení ti sluší ze všech, co jsem na tobě viděla, nejvíc!

    OdpovědětVymazat
  6. Zvykla som používať tekuté, ale v poslednom čase som si veľmi obľúbila gélové. Lepšie sa mi s nimi pracuje :)

    OdpovědětVymazat
  7. Můj postup: Nanesu tekutou linku.

    OdpovědětVymazat
  8. miluju linky, je to vlastně jediné moje běžné líčení na den:)

    OdpovědětVymazat
  9. Linky nosím pořád. :) Jinak souhlasím s tebou že kajalové tužky se na to nehodí. To se akorát člověku rozmaže po celém oku. Jinak já už asi 2 roky používám tekuté linky od IsaDory a jsem s nimi maximálně spokojená. :)

    OdpovědětVymazat
  10. wow! strašně moc ti to sluší! :) s ta první fotka je skvělá - lihovka :D :D

    OdpovědětVymazat
  11. Podobné linky jsem se teď naučila dělat tekutejma linkama se štětečkem. Zkusím ještě fix, tam se mi ruka nebude tak třást:-)

    OdpovědětVymazat
  12. Chválím precizní linky, kterýma se prostě nikdy nic nepokazí. Všem doporučují gelové od bobbi brown...vydrží nekonečně dlouho:)

    OdpovědětVymazat
  13. Já se bez linek neobejdu. Nejdříve jsem je dělala tužkou, pak jsem přešla na linky ve fixu, které se mi už nějak záhadně brzo vypsali a už jsou šedé. Takže je používám jen na špičky a zbytek dělám tužkou, dokud si nepořídím nové.:D

    OdpovědětVymazat
  14. Já osobně linky nenosím, protože si jej neumím namalovat -přiznávám se. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Já to prostě neumím :/ Takže klobouk dolů!

    OdpovědětVymazat
  16. Tyto linky ti opravdu moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  17. Sluší ti to :) Já bych vypadala jak blbec, protože bych to neuměla namalovat :D

    hanca.holasova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj chcela by som sa ta opytat ako sa nanasa ta linka od LUSH lebo na pohlad sa mi to zda troska neprakticke oproti fixkam a ceruzkam?

    OdpovědětVymazat
  19. Pouzivam nejake linky od essence ale jsou moc hrube..rozhodne si je neumim nalicit tak hezky jako ty :-)

    OdpovědětVymazat
  20. linky Ti neskutečně sluší! já miluji tekuté voděodolné od Essence :)

    OdpovědětVymazat
  21. Já jsem si linky oblíbila tak před půl rokem a nosím je i kvůli přítelovi, kterému se moc líbí :) a nejradši používám linky ve fixu, nejlépe se mi s nimi pracuje :)

    OdpovědětVymazat
  22. linky se ti moc povedly,používám kajálovou tužku a nebo se i maluju gelovými

    T.svadlenova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Ja linky nenosím, pretože mám pocit, že mi nepristanú :)

    OdpovědětVymazat
  24. Moc ti to sluší! :) Linky nosím jak kdy... Většinou když mám na líčení dost času, tak si je namaluji. Používám na ně gelové linky od Essence.

    OdpovědětVymazat
  25. Já používám buďto tužku na oči od Essence, nebo tekuté linky od Dermacolu :)
    Ale bohužel, to ještě nemám dané v ruce, takže se ještě nemohu chlubit takovým výsledkem, jako ty :)

    OdpovědětVymazat
  26. Linky nosím pouze občas a používám klasické od oriflamu , skvěle drží :)

    OdpovědětVymazat
  27. skvělý, mě tyhle linky ale nějak nesluší!./

    OdpovědětVymazat
  28. Neni nad gelove ocne linky, teda u mna su jednotka, da sa s nimi velmi lahko pracovat.
    Si kocka na fotke a uzi si PFW ;)

    OdpovědětVymazat
  29. :D já naprosto miluju linky! :D seper článek:)

    OdpovědětVymazat
  30. Linky nosím, většinou používám linku tekutou. Fix jsem zkusila jednou, ze začátku jsem z něj byla nadšená, ale hrozně rychle mi vyschnul. A to jsem ho skladovala hrotem dolů.

    OdpovědětVymazat
  31. Nosila bych je ráda, ale mám každý víčko jiný a jako puntičkáře mě to hrozně irituje :D Takže si je vždycky namaluju, naštvu se a zase si je odmaluju... Ale tobě sluší ;)

    OdpovědětVymazat
  32. já jsem věrná gelovým linkám od essence...nic lepšího jsem doposud neměla :)

    OdpovědětVymazat
  33. Linky ti sluší! :) Já si dělám poslední dobou linky často, ale nejčastěji používám gelové :) popř. fixu.. s tekutými to moc neumím :D

    OdpovědětVymazat
  34. nechápem ako to dokážeš :D Linky mi nikdy nešli ..a asi nepôjdu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to snadné, jen na to musíš mít dobré linky :). Pak už to jde snadno!

      Vymazat
  35. Linky miluji! Já používám pouze tekuté, které mi vydrží krásně celý den :-) Vyzkoušela jsem jich už hodně, ale nejlepší zkušenosti mám od Astor a Loreal :)

    OdpovědětVymazat
  36. Linky se ti moc povedly, jsou krásně souměrné, moc ti to sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  37. Vypadá to dobře..:)Ale budu muset ještě hodně trénovat, já když si dělám linky, tak se mi u toho třese ruka...:D

    OdpovědětVymazat
  38. normalne (90%) pozivam kajalovou, protoze je to s ni nejjednodussi, nebo alespon mne se s ni nejlip zachazi a kdyz nekde ujedu tak ji lehce umazu, ale je pravda ze musim kontrolovat jestli se mi neobtiskla. Tekuty linky pouzivam jen kdyz jdu na neco vyznamejsiho a nechci aby se mi rozmazaly... Problem je, ze s tekutyma linkama neumim az tak zachazet a hlavne musim opatrneji a trva mi to nejmin 10krat dyl :D

    OdpovědětVymazat
  39. ked sa strasne ponahlam tak si linku nakreslim ceruzkou, ale inak pouzivam gelove linky od maybelline :)

    OdpovědětVymazat
  40. Tohle ti neskutečně sluší Ceady:)

    OdpovědětVymazat
  41. Tahle bych to taky chtěla umět :)

    OdpovědětVymazat
  42. Na té fotce vypadáš strašně dobře! Linky nos určitě častěji :)
    Já si linky dělám už hodně dlouho, vypadají fakt dobře. Nejvíce se mi osvědčily ty ze Sephory se štětečkem :)
    saras-island.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  43. Linky ti moc sluší :) Já je tak hezky udělat neumím :/ :D

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  44. hrozně moc sem i tyhle linky líbí, ale vypadám s nima jak hlupák

    OdpovědětVymazat
  45. Já používám gelové oční linky.
    Ale pokud chci jenom takovou linku, aby to zvýraznilo/zhustilo řasy tak používám jen tužku na oči. :)

    OdpovědětVymazat
  46. strašne ti to pristane, Ceady :)

    OdpovědětVymazat
  47. používam tekuté linky a nosím ich docela často :)

    OdpovědětVymazat
  48. rozhodně souhlasím, že linky Ti opravdu sluší :) já si je dělám téměř denně, jsou součástí mého každodenního líčení. miluju tuhle fixu od Maybelline, ta se povedla, linky se s ní dělají hned o něco snadněji. jinak jsem se v poslední době naučila i pracovat s kajalkou a linky s ní se mi také moc líbí a řekla bych, že se snad i snadněji dělají.

    OdpovědětVymazat
  49. Anonymní16/9/12 20:38

    Teda Ceady, na té první fotce vypadáš mnohem krásněji než leckterá modelka/celebrita .. strašně ti to sekne! Závist :)

    OdpovědětVymazat
  50. pááni, linky Ti moc sluší! :-) u mě je to vždycky trochu boj...

    OdpovědětVymazat
  51. Velmi pekne, ja som si konecne kupila gelove linky, tak budem skusat s tymi :)

    OdpovědětVymazat
  52. Páni, moc ti to sluší :) já si linky udělám jen občas, většinou na nějakou akci, ale mám takový divný oči, takže mi to ani moc nesluší :( (nicola3@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  53. Na tu fixu od Maybelline mám slevu, ale nebyla jsem si ní jistá :)

    OdpovědětVymazat
  54. Linky ti moc sluší, nos je :)!

    OdpovědětVymazat
  55. požívám tekuté linky od miss sporty zrovna, ale když chci rychle vyběhnout, používám měkkou tužku, hlavně hnědou.

    OdpovědětVymazat
  56. Dnes jsem náhodou zabrouzdala na Tvůj blog a musím říct, že linky Ti neskutečně sluší :)
    Měla bys je nosit pořád, protože Ti krásně vynikají oči - nádhera!!

    OdpovědětVymazat
  57. A sluší ti! x) Já ám horní linky strašně ráda. Nosím je, ale ještě je neumím udělat tak hezky. >.<

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©