středa

LINDEX podzim/zima 2012


Včera jsem měla možnost navštívit Lindex showroom, kde jsem se byla podívat na novou kolekci oblečení a doplňků :). Musím říct, že pár kousků se mi opravdu zalíbilo a některé kusy mě naopak nechávaly chladnou. Ale jak se říká "kolik lidí, tolik chutí". A tak jsem se rozhodla pár kousků nafotit a ukázat je i Vám, mým čtenářům :). Abyste měli ponětí, na co se máte pro letošní podzim a zimu těšit :). Protože já jsem na podzim neuvěřitelně natěšená.
Za poslední týden jsem slyšela od řady lidí, že se jim zdá, že je tady podzim. A tak už se můžete nechat inspirovat barvičkami a střihy a zítra v něčem podobném podzimním vyrazit mezi lidi :). A ostatní, kteří budou chtít zrovna daný kousek, který jsem vyfotila, si budou muset počkat nějaký ten den, než Lindex uvede kolekci do prodeje :). A už aby to bylo, protože bych si nejraději něco pořídila již teď.


 Řada Holly & Whyte představuje moderní klasiku a zároveň nečekané možnosti stylingu. V barvách převládá námořnická modrá a bílá, které doplňuje fialová, zelená a výrazný akcent rudo-oranžové. Co se materiálů týče, najdete zde tvíd, samet, bavlnu i šifon. Kolekci najdete ve všech prodejnách Lindex a na www.lindex.cz již tento týden.


Moc se mi zalíbily tyto lodičky se stříbrnou špičkou. Pro info, budou k dostání za 999korun :).
P.S.: Snad se Vám budou fotografie líbit :).

Tak co, naladila jsem Vás aspoň trochu na podzim?
SHARE THIS POST

32 komentářů:

  1. Ty lodičky jsou super! A také se mi moc líbí to vínové psaníčko :) No, sama jsem na všechny ty podzimní kousky moc zvědavá..:)
    saras-island.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. tie lodičky sú nádherné, tie určite musím mať! :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Taky bych je brala všemi deseti. A ta cena není vůbec tak tragická, jak jsem se zpočátku bála.

      Vymazat
  3. Krásné fotografie:) Naladila jsi mně na podzimní "vlnu":) Moc se mi líbí bordó barva a vzory na oblečení:)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak přesně tyto barvy mám ráda (nejen na podzim a nejen letos :)). Krásné věci, něco bych si určitě vybrala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tyhle barvy nosívám také celoročně, ale asi to bude tím, že jsem/jsme podzimní typ.

      Vymazat
  5. Anonymní5/9/12 09:26

    Jé, to vypadá skvěle! A ty fotky jsou vážně nádherné!

    OdpovědětVymazat
  6. no ja by som si vedela vybrať a nie len jeden kúsok :D

    OdpovědětVymazat
  7. nééé, podzim ještě nééé :-) jinak lindex má některé kousky opravdu povedené, určitě se na podzimní kolekci zajdu podívat :-)

    OdpovědětVymazat
  8. krásné věci.Lindex je skvělý obchod!:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní5/9/12 15:15

    neprijde to ti trochu divny davat sem skoro stejne fotky jako voguehaus? a jeste ty lodicky? :DDDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proč by mělo?
      Mám snad zakázáno, aby se mi něco líbilo, když se to líbí i druhému? Navíc showroom je opravdu malinký, ale pravda, příště budu fotit výhled z okna, jestli Tě to potěší. :D

      Vymazat
    2. Anonymní5/9/12 22:09

      no to asi ne, ale uznej - chtelo by to trosinku originality :DDD

      Vymazat
    3. Asi máme každý odlišný názor :-). Přeju Ti dobrou noc.

      Vymazat
    4. Bože, ty lidi jsou dneska hrozní. Fotky jsou bezvadné. A všichni víme, že showroomy jsou stejné, stejně tak jako fotky od blogerů. Co by tam asi tak jiného fotili, hm? :D
      Ať Ti pán/paní dokonalý/á poradí. Zajímalo by mě, co Ti na to odpoví.

      Vymazat
    5. Anonymní6/9/12 07:05

      asi bych fotil neco jinyho ne? jako treba jiny boty?? :DD protoze ty s tou spickou :DDD ta fotka je skoro identicka :DDDD

      Vymazat
    6. Ceady je měla vzít před barák na trávu a hned by vypadala jinak :D. Asi to chceš říct viď? :D
      vole :D

      Vymazat
    7. Hele, koukni se a přilož si ty dvě fotky k sobě :D. Barča na boty raději nesáhla a já jsem si je ještě natočila a dala blíž k sobě :D a taky je fotila z jiného úhlu :D. Když už Ti tak záleží na maličkostech, kterých si ani nevšímáš.
      Vlastně, proč to rozebírám.

      Vymazat
  10. to psaníčko na předposlední fotce je božské a ty lodičky taky! :)

    OdpovědětVymazat
  11. páni, návštěvu showroomu ti opravdu závidím :)
    já se zamilovala do těch šatů a bordó psaníčka! :) aach

    krásný blog, jsem tvuj novy follower :) mrkni ke mně, budu ráda :) B

    http://giallotulipano.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Já už se nemůžu dočkat, až to tu bude. Jen abych si nepředstavila něco velkepého a úžasného, aby mě to pak nějak špatně nepřekvapilo:/ Ale snad ne:D:)

    http://theprettydays.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To znám, stává se mi to často.

      Vymazat
  13. Ty lodičky jsou nádherný a to vínové psaníčko vypadá taky dobře :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. to psaníčko jsem včera v Lindexu okukovala.. je super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní5/9/12 22:29

      Takže už je kolekce v prodeji. Tak to zítra letím nakupovat.

      Vymazat
  15. Pěkné věci, ty lodičky se mi líbí, ale neumím chodit na podpatcích =) Na podzim se moc těším, ráda vrstvím oblečení a dpolňky =)

    anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. Tak to je pecka, podle mě jsou ty fotky dokonalé, ať si jde nějaký rýpal ke kytičkám!

    OdpovědětVymazat
  17. Super post, krásné fotky! Už se na Tebe dneska těším! :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©