neděle

NOVINKY: menší NÁKUPY


Málem jsem si při nákupech v C&A pořídila dětského modrého kulicha se zelenou (pokud si dobře pamatuji) bambulí :D. Musím říct, že mi ohromně slušel :D. Jen nakonec vyhrála podzimní zelená šál, kterou jsem měla v dnešním "outfitu". Přítel mi ji před vyfocením navlékl na krk, ať se hned pochlubím. Takže proto ji mám taky tak ledabyle uvázanou :D.


A i když se mělo jednat o podzimní nákupy, koupila jsem si kromě svetrů tílka, kterých podle mě není nikdy dost. A teď si jsem jistá, že mám doma všechny odstíny :D.
Jinak snažila jsem se krotit, protože mám v plánu zajít příští týden s kamarádkou na nákupy oblečení pro podzimní a zimní sezónu :D. Takže klobouk dolů, že jsem odolala a koupila si jen tohle. :) A třeba si ten další týden toho kulicha v "cé-áčku" koupím :)....Jen by to chtělo sehnat ladící šálu, kterou asi jen tak neseženu.

P.S.: Jak jste na tom s výběrem zimních, případně podzimní bot? Kde jste objevili ty Vaše? Já jsem, co se bot týče, úplně bezradná. A to už mě taky napadlo pořídit si nové creepersky, protože mi jako jediné boty na ledu neklouzaly. :D Tentokrát by byly čistě černé. Jenže čekačka je 4týdny. Tak uvidíme, jak se rozhodnu. Ale za radu s obchodem budu opravdu moc ráda. Takže děkuji předem!
SHARE THIS POST

23 komentářů:

  1. Ja hrozně dlouho chci klasické černé klínky s tkaničkami. Našla jsem jedny v deichmanu, teď si na ně jen musím našetřit. :D

    OdpovědětVymazat
  2. jednoduchých věcí není nikdy dost:)

    OdpovědětVymazat
  3. to jsou strašně supr svetry;)

    OdpovědětVymazat
  4. Radím Vagabond. Mám od nich nejlepší boty. Nekloužou, je v nich teplo..a třeba já mám s podpatkem jedny a ten podpatek se mi vůbec ani trošku neochodil..a to je na mě( a moje šmajdání) co říct :D

    OdpovědětVymazat
  5. ty svetříky jsou nádherný :) a co se týče podzimních bot, ráda nakupuju v humanicu ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Taky mám doma snad všechny odstíny tílek. Jsou super, dají se kombinovat snad se vším, tudíž jich není nikdy dost! :)

    OdpovědětVymazat
  7. S botama jsem na tom špatně:/ Chtěla bych nějaký cardigan i svetřík no a tílka, ty potřebuju hodně. Mám jeno šedé a pak černý a bílý .. Ale tak zatím to stačí:)

    http://theprettydays.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. A botama mám taky problém. Sice chodím ve "skejtových", které nepromoknou, ale lehce nastydnu. Tílka jsou super, já je v zimě nosím časteji než v létě. Nosím je pořád zastrčené v kalhotách, aby mi netáhlo na záda :)

    OdpovědětVymazat
  9. tílek není nikdy dost! :))
    já boty pořídila v New Yorkeru, i kdyby mi měly vydržet jen jednu zimu tak z nich budu mít radost :D

    OdpovědětVymazat
  10. tie kardigány sú nádherné ... presne môj vkus a ten siví skvost

    OdpovědětVymazat
  11. ak podzimní boty stíle vybírám a nic se mi nelíbí a když tak stojí 2500 a to nedám :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ja mam tilka spis vzorovana nez bez jakehokoliv potisku takze by se hodily :-)

    OdpovědětVymazat
  13. O botách ano nemluv, pořád nějak nemůžu sehnat ty, co by se mi líbily nebo mi nesedí...bída.

    OdpovědětVymazat
  14. Pekne su tie svetriky, tak uz viem, kam poslat mamu, nech dokupi farby, co nam este chybaju :D A cizmy na zimu su u mna samostatna kapitola, na moju nohu som stastna ak nieco najdem a na smykanie kaslem, lebo to mam vacsinou len na prejdenie do auta a do snehu a velkej zimy si kupim nejake cool snehule a kaslem na to :D

    OdpovědětVymazat
  15. Já jsem si loni koupila Tamarisky krásný černý a jsem naprosto spokojená... a když začnou fakt brutální mrazy, tak chodím v pohorkách nebo v takových vyteplených obyčejných černých (který ale loni dosloužily)... v zimě dávám přednost teplu před krásou, i tak bývám často nastydlá...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) No já se zrovna krásy nedržím :D. Oblékám se hlavně účelně :).

      Vymazat
  16. Tílka se hoděj do každýho ročního období! :D a ten kulich by byl lepší :(

    OdpovědětVymazat
  17. Přesně, podzimní boty jsou to, co taky řeším. A musím říct, že jak se každý rok vstekám, letos se mi to celkem líbí, dívala jsem se už v CCC, Daichmanu i Humanicu a mám pár bot mezi kterýma budu vybírat. Jsou tak do 1000,-. Jsou to takové ty trochu vyšší se šněrováním, akorát se nemůžu rozhodnout jestli s podpatkem nebo bez :D asi zvolím kompromis: klín :-D

    OdpovědětVymazat
  18. Pěkné nákupy... už bych také mohla vyrazit, ale není čas, každopádně si pořit kulicha, určitě bude chladná zima a bude se Ti hodit... :)
    Ani mi nemluv o botech, ja mám velikost 42 což je poslední dámská velikost a nemohu si tak moc vybírat, ale jedny už mám vyhlédnuté, koupila jsem si minulý rok šťastně kozačky, jenže nevydržely zimu a já si musím kupovat nové... kdybych měla číslo 38 tak miluji nakupování bot, ale se svou nohou... :( Každopádně jsem zatím rozhodnutá pro hnědé kozačky... :)

    OdpovědětVymazat
  19. Ja už od konca augusta hladám nejaké jesenné topánky a stále som nenašla žiadne, ktoré by mi vyhovovali :)

    OdpovědětVymazat
  20. Jé kolik stálo jedno to tílko!?

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©