úterý

NEW IN: balíček z bornprettystore


V pátek mi dorazil balíček z Bornprettystore, odkud jsem si objednala naprosto dokonalé gumičky (odkaz tady), díky kterým se mě budou bát všichni násilníci a zloději v okolí :D....protože bych je mohla při sebeobraně náhodou zapíchnout :D... A ke gumičkám jsem si pořídila prstýnky, aby mi k nim ladily (odkaz tady). 



P.S.: Poprvé, když jsem si gumičku sundávala, jsem se bála, abych náhodou neskončila jako plešatá bloggerka :D. Důvodem bylo to, že díky fashion vychytávce se mi do gumičky pekelně zacuchaly vlasy... Dalo to práci dostat ji z vlasů. Dokonce jsem měla i na krajíčku...Ale slzička nakonec neukápla a vypadlo mi jen "pár" vlasů :D.
 MARYJ61

Vlastníte taky nějakou supr-jupr fashion gumičku?
SHARE THIS POST

24 komentářů:

  1. ja som toto už videla a nevedela som si predstaviť,ako to dostať na vlasy a z vlasov

    OdpovědětVymazat
  2. culíky moc nenosím, ale takovou gumičku bych brala hned:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní4/9/12 22:51

      tak to asi každý, ten culík vypadá skvěle

      Vymazat
  3. SUPER, COOL! Já bych to z vlasů už asi nedostala, jak se znám :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to vypadá úžasně, ale věřím, že to sundavání není nijak příjemný...

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to super, ale už vidím jak by se mi zacuchaly vlasy :D

    OdpovědětVymazat
  6. ty samé mají v hmku, vypadá to suprově!.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní4/9/12 22:52

      V hmku budou určitě drahé, ale Ceady by je mohla obkouknout a srovnat nám cenu. Co říkáš Ceady?

      Vymazat
  7. Ta stříbrná se mi líbí víc. To tahání a vytrhávání vlasů stojí za to :D

    OdpovědětVymazat
  8. mě by vypadli všechny vlasy tak bych se asi bála :D

    OdpovědětVymazat
  9. Mam uplne stejnou gumicku z HMka a vlasy cucha uplne brutalne, no. Myslim, ze to bude idealni pro holky s kratsimi a uplne rovnymi vlasy...My dlouhovlasky budeme muset trpet :D

    OdpovědětVymazat
  10. výborné, ale já bych určitě skončila jako lysohlávek :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ále, ty si poradíš se vším!

      Vymazat
  11. Anonymní4/9/12 22:51

    jé, to vypadá skvěle

    OdpovědětVymazat
  12. Jé, ty fotky jsou hezké a ty gumičky nemaj chybu

    OdpovědětVymazat
  13. Tak ty gumičky jsou super! Mám podobné naušnice z Asosu :-)) Sluší ti!

    OdpovědětVymazat
  14. Ooo, gumicky a ja, my mame spolu dlhu historiu... a peknych par stoviek vytrhanych vlasov.. takze nie dakujem, aj ked je nadherna!! Ale prsten by som uz aj brala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Konečně někdo, kdo reaguje na prstýnek. Třeba na tu gumičku vyzraju a budu jí nosit dennodenně :).

      Vymazat
  15. No teda, to vypadá zajímavě Evi! Nepíchá to moc? :D
    Já když nosím culík tak ho jen "vylepším" haircuffem (je to tak? v těch názvech nejsem moc profík:D) sice to není nic kdovíjakého, ale vypadá to na vlasech lépe než samotná gumička :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) já na ty názvy taky moc nejsem :-). ALe vygooglovala jsem si to a už vím, co myslíš. Taky jsem to chtěla zkusit, ale padá mi to.

      Vymazat
  16. hahah, za krásu se musí trpět! :D

    OdpovědětVymazat
  17. Ta gumička je úžasná! Ty nejlepší mají ale téměř vždy nějaký podobný problém :/:D, proto nejradši nosím úplně obyčejné. :) A ten prstýnek je úžasný!!:OOO<333

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©