sobota

NEW IN: kosmetické nákupy


Dnes mám tady pro Vás na ukázku mé úlovky z Marionnaud, odkud jsem si odnesla zelený lak (trochu více crazy, abych oživila ty své ponuré outfity) a bb cream. Ten předešlý, co jsem měla, mi došel, a tak jsem dlouho váhala, jestli si pořídím ten stejný, se kterým jsem byla spokojená nebo kvůli blogu začnu testovat nějaký nový, abych pro Vás měla nové recenze. A tak nakonec vyhrál blog a vy můžete jásat, že brzy napíšu hodnocení na tento produkt :).



A abych nezapomněla, k nákupu v Marrionaud jsem dostala tento roztomilý šátek, co mám na krku :). Vážně se mi zamlouvá :). Obvykle totiž takové dárkové šátky bývají nenositelné kvůli nevhodným vzorům a ani nemívají dostatečnou délku, aby se daly nosit. Takže klobouk dolů před M., protože tenhle dáreček se jim vážně povedl. :)
SHARE THIS POST

35 komentářů:

  1. Jsem celkem zvědavá, jak vypadá na nehtech. Tenhle odstín zelené mám ráda, ale lak v takovém odstínu jsem nikdy nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jdu to rovnou odfotit, abych na to náhodou nezapomněla :).

      Vymazat
  2. OT - ty máš tak krásný vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten šátek ti strašně sluší :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám BB krém od garnier a jsem s ním velmi spokojená, začínám i zvažovat, že normální make-up již kupovat nebudu... :)
    A když tak koukám na lak na nehty, tak si říkám,že od té doby co jsem na škole mé nehty trpí... nejen,že na ně nemám čas, tak se neustále lámou,ale lak neviděly už ani nevím...

    OdpovědětVymazat
  5. lak vypadá skvěle! jsem moc zvědavá, jak bude vypadat na nehtech:))

    OdpovědětVymazat
  6. Šátek vypadá pěkně. Já se většinou potýkám s problémem, z čeho je ten šátek vyrobený. Občas to jsou takové látky, co nejsou vůbec příjemné

    OdpovědětVymazat
  7. krásne vlásky tu máš a ten BB vyzerá fajn, ja mám doma od Garnier a je dosť mastný -.-

    OdpovědětVymazat
  8. Ten lak vypadá skvěle...:) Můžu se zeptat jaký BB cream si předtím používala?:)

    OdpovědětVymazat
  9. ten lak má úžasnou barvu!

    OdpovědětVymazat
  10. Chtěla jsem se Tě ještě zeptat co Tě nejvíce baví na testování produktů? To že se s lidma můžeš podělit o jejich kvalitu? Nebo, že hledáš i ideální produkty pro sebe? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono je to jedno s druhým. Ale kdybych se měla rozhodnout, co je mi přednější, tak určitě ta rada druhým, jestli za to ten daný produkt stojí. :) Protože za tu dobu, co zkouším produkty už dobře vím, co mi sedí a k čemu se zase jednou moc ráda vrátím :).

      Vymazat
    2. Rady pro druhé jsou super i já jsem si koupila již několik věcí na odporučení druhých lidí na blogu... :)
      A jak jsi na to s šetřícím režimem ohledně jídla? :) Psala jsi o tom v jednom předešlém článku... Mě se ani nechce věřit kolik peněz sama za jídlo utratím a to nepočítám přítele, který jí ještě více než já. :D

      Vymazat
    3. No nemám se čím chlubit. Teď budu muset vyjít opravdu s málem, protože jsem za těch 22dní projedla neuvěřitelnou sumu a raději se mi ji nechce počítat, jinak bych se za sebe musela stydět.
      :( Takže teď budu mít opravdu skromný jídelníček, protože bych si jinak nemohla koupit něco na podzim a zimu na sebe :D.

      Vymazat
  11. ten bb cream vyzera zaujimavo,možno konečne niečo svetle na moju pleť!:D
    http://www.bloomingflowers-ika.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  12. Takový lak mám také, ale za 8,-Kč u Vietnamců :D nechtělo se mi za takovou barvu dávat majland, kolik tě stál ? :) Na mě se mi ta barva nelíbí, možná zkombinovat s oranžovou, ale ta mi zase nesluší :D
    Těším se na recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  13. na té první fotce Ti to strašně sluší :-) šátek i oba produkty vypadají skvěle, těším se na recenze ;-)

    OdpovědětVymazat
  14. ten lak vyzera uplne krásne :)

    OdpovědětVymazat
  15. ja som dnes prvý krát v živote vyskúšala Dermacol BB a musim povedať, že na to aku mam masntu pleť to nieje až taká katastrofa,len keby to viac krylo ....a lak je pekný :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ten lak vypadá skvěle, jsem zvědavá jak bude vypadat na nehtech.

    hanca.holasova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. To BB som nikdy nevidela! Iž sa teším na recenziu.

    Pozývame ťa + čitateľlky s Dewy na našu GIVEAWAY!


    http://stoker-dewy.blogspot.sk/2012/09/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  18. jéé ;) já mám bb cream od garnieru ;* a je super!! jinak lak nádhernej;)

    OdpovědětVymazat
  19. Strašně se mi líbí ten tvůj objem vlasů! Ty moje splihlé rovné vlasy jsou katastrofa, čím dál více se mi zamlouvají zvlněné, i když mi vydrží jen hodinu. :D

    OdpovědětVymazat
  20. Co se s tebou stalo? Spoustu barevného oblečení, že by konečně veselá ceady? Prostě super šátek, barva ti sekne :)

    OdpovědětVymazat
  21. tenhle BB vidím poprvé, jsem zvědavá jak obstojí :)

    OdpovědětVymazat
  22. Oh wow, your hair is pure magic!

    OdpovědětVymazat
  23. Barva laku mě strašně zaujala! :)

    OdpovědětVymazat
  24. taky přemýšlím o BB creamu,jen se bojím že nemají dost světlý na mojí pleť

    OdpovědětVymazat
  25. teším sa na recenziu potom :)

    OdpovědětVymazat
  26. Šáteček je úžasný a lak také. :)

    OdpovědětVymazat
  27. Mě ty BB krémy vlbec nelákají ale lak vypadá úžasně:)

    OdpovědětVymazat
  28. Jo takový lak mám také! je super, nejraději ho mám v kombinaci s růžovou :)

    OdpovědětVymazat
  29. s tym satkom suhlasim, ma ho mamina a ako klobuk dole, tento darcek sa im proste podaril:)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©