čtvrtek

NEW IN: podzimní úlovky

 Dnes mám tady zase na ukázku nějaké novinky... A to silonky, které mi přišly poštou z timea.cz...Aneb moje zásoby na nadcházející chladné podzimní dny. A abych nezapomněla, také mi předevčírem přišla poštou bižuterie z Rings&Tings

SHARE THIS POST

54 komentářů:

  1. wau ten nahrdelnik je absolutne skvely

    OdpovědětVymazat
  2. Náhrdelník i náramek je super! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krááása ty punčošky všemožné...taky plánuju zběsilé nákupy punčochového zboží:D jen naprosto nenávidím levnější kousky,které někdy bývají moc krásné ale u kterých absolutně neodpovídá velikost....:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jde-li o punčochy, tak si beru raději větší velikosti, abych se v nich cítila pohodlně :D.
      Zatímco u kalhot, je vždy znát, že jsou na metr osmdesát vysokou slečnu, protože je mám u kotníku srolované :D.

      Vymazat
    2. noo já taky:))) ale nejvíce mě dokáže vykmínit, když někde vezmu největší velikost a ony my nejsou:D (a to jako nemám 150 kilo:DDD)

      Vymazat
  4. náhrdelník je roztomilý :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jů ten prstýnek je krásný, většinou se je bojím objednávat kvůli velikosti. Sedí ti dobře?
    Peta.3@email.cz

    OdpovědětVymazat
  6. náramek a prstýnek jsou moc krásné :) a punčochy se ti teď budou hodit ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Náramok je krásny! :) a nejaké punčochy by sa hodili aj mne :)

    OdpovědětVymazat
  8. z těch silonek si jdu hned vybrat :)

    OdpovědětVymazat
  9. To je mi zásoba! Ten přívěsek foťáčku je moc pěknej. Líbí se mi :)

    OdpovědětVymazat
  10. Moc se mi libi ten naramek se srdickem :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Ten naramok je božsky :) a tie silonky tiež, tie sa vždy zídu :)

    OdpovědětVymazat
  12. Na bižutku z R&T čakám tiež. Za ako dlho ti prišiel balíček ? Vďaka za článok. Ja som vedela, že si niečo chcem kúpiť... Teraz už viem čo. Veľkú zásobu siloniek :D

    OdpovědětVymazat
  13. šperky jsou krásné! :)
    já miluju punčochy všemožných barev a vzorů, ale problém je, že měřím 190 :D takže mívám rozkroky u kolen :/ trochu diskriminace, no :D

    OdpovědětVymazat
  14. Jéé ty šperky jsou vážně rozkošný! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Hrubsie farebne silonky milujem, tiez ich nosim hojne v zime :) Fiore mavame u nas v obchodoch, takze super :)Bizutka je krasna, prsten mam podobny :)

    OdpovědětVymazat
  16. Nahrdelnik je zajímavý s foťáčkem, vždy jsem takový chtěla, ale v poslední době jsem zjistila, že bych jej vlastně neměla k čemu nosit... nosím už jen řetízek s přívěškem srdíčka od přítele, ani si nepamatuji kdy jsme měla na krku něco jiného než právě tento řetízek... :)

    OdpovědětVymazat
  17. punčošky se určitě budou hodit :) a šperky jsou super :)

    OdpovědětVymazat
  18. These are really cute!!

    Hey, we're hosting a GIVEAWAY and wanted you to find out first about it! Maybe you want to join the fun!

    xoxo, 0941

    OdpovědětVymazat
  19. tá zásoba by sa zišla aj mne, čierne + sivé <3

    OdpovědětVymazat
  20. ja na balík čakám strašne dlho,asi už nepríde,poslali ti veľmi pekné veci a také zásoby na zimu/jeseň by som aj ja brala :)

    OdpovědětVymazat
  21. Mě se moc líbí ten prsten! :)

    ayuu@email.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Aj mne sa páči náhrdelník s foťákom. Je to také originálne.
    BTW: Takto by som mohla nosiť aj svoj ozajstný foťák na krku. Je taký nepodarený, že by mohol byť maximálne ako ozdoba. Funkčnosť nula bodov. :-)

    OdpovědětVymazat
  23. Těším se na punčoškový outfit! :)

    OdpovědětVymazat
  24. Ten náramek je vážně pěkný :)

    OdpovědětVymazat
  25. ten prstýnek je nádherný♥

    OdpovědětVymazat
  26. Ten náhrdelník s foťákem je super:-)

    OdpovědětVymazat
  27. Punčošky vypadají moc krásně :-)

    OdpovědětVymazat
  28. Rings&Tings se ale pochlapil, krása!

    OdpovědětVymazat
  29. ty druhé jsou naprosto úžasné! ale já jsem antisukňová, takže nic pro mě :D
    náramek je nejhezčí :))

    OdpovědětVymazat
  30. Už vím, co jsem zapomněla ! :) Punčochy :D
    Jinak myslím, že bižutérku sis lepší vybrat nemohla :) Uplně to k tvému stylu sedí !

    OdpovědětVymazat
  31. Punčoch bych potřebovala asi milion, protože je mám téměř na jedno použití. Hned je roztrhnu :D

    hanca.holasova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. punčochy plánuju nosit ted hodně na podzim a v zimě:)

    OdpovědětVymazat
  33. Náramok je brutálne extra úžasný :)

    OdpovědětVymazat
  34. Ta bižu je nádherná! :))

    OdpovědětVymazat
  35. Já nakoupila dvoje nadkolenky, naprosto je miluju, takže budu kupovat ještě další a punčošky taky určitě :) Nebaví mě v zimě chodit jen v kalhotech! A bižu je nádherná ♥

    OdpovědětVymazat
  36. náhrdelník je superský :)

    OdpovědětVymazat
  37. Ten náramek je tak roztomilý♥

    OdpovědětVymazat
  38. všechno je nádherný) asi budu uvažovat o koupi:D:33

    OdpovědětVymazat
  39. Jé, ten náhrdelník se srdíčkem je kouzelný:)

    OdpovědětVymazat
  40. a kolik tě stálo poštovné jestli se můžu zeptat?:)

    OdpovědětVymazat
  41. náhrdelník zo srdiečkom je najkrajší :)

    OdpovědětVymazat
  42. ta bižuterie je skvělá :)

    OdpovědětVymazat
  43. ta bižu s tím fo´tákem je krásná,jinak punčošky by se taky hodili,už se ponějakých dívám,jen už jsem utratila za podzimní oblečení majlant :D

    OdpovědětVymazat
  44. Ty punčošky jsou roztomilé ja chci takyyy :)))

    OdpovědětVymazat
  45. Ty punčošky jsou skvělé ja chci takyy :D

    OdpovědětVymazat
  46. Ta stránka Rings and Tings je úžasná, je to bez problémů ten dovoz do ČR z UK? Přemýšlím, že si něco objednám, ale nemám zkušenosti s dovozem ze zahraničí:)

    OdpovědětVymazat
  47. Ta stránka Rings and Tings je úžasná, je to bez problémů ten dovoz do ČR z UK? Přemýšlím, že si něco objednám, ale nemám zkušenosti s dovozem ze zahraničí:)

    OdpovědětVymazat
  48. Ten řetízek je nádherný! Silonky mě moc neoslovily...:)

    OdpovědětVymazat
  49. Silonky jsou super, ty "podvazkové" bych brala hned :)

    OdpovědětVymazat
  50. Taky bych měla nakoupit punčochy a legíny ať nezmrznu v zimě :)

    OdpovědětVymazat
  51. ta stránka s punčoškama je moc fajn :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©