neděle

NEW IN: sukně


Snila jsem o ní celou věčnost a konečně jsem ji objevila ... v F&F za 449korun.
Edit: Aneb jak neumím nakupovat.
SHARE THIS POST

27 komentářů:

  1. tyjo, ta je parádní! aj jí i vjiné barvě? já si ted koupila zářivou oranžovou z hm, podobného materiálu, je super ale tahle je ještě taková elegantnější. :)

    OdpovědětVymazat
  2. 449?tak to jsi mela jet nakupovat k nam do pardubic tady ji maj ted za 229 :D ale je pkna taky sem si ji koupila ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Já prostě umím nakupovat :D... do... To jsi mi ani neměla říkat.

      Vymazat
  3. pěkná, teším se až bude na tobě:)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkná takovou bych taky chtěla!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ta je naprosto úžasná!

    OdpovědětVymazat
  6. už sa teším keď ju uvidím v outfite, že s čím ju skombinuješ :)

    OdpovědětVymazat
  7. Má hezký letní střih, ale hnědou barvu moc ráda nemám...Moc se těším, jak ji skombinuješ a pak ukážeš!

    OdpovědětVymazat
  8. vážně je moc krásná :-)

    OdpovědětVymazat
  9. :O Krásna sukňa. Veľmi sa teším ked ju uvidím už v outfite :)

    OdpovědětVymazat
  10. Pěkná! :) Taková jednoduchá co se bude hodit ke všemu. :)

    OdpovědětVymazat
  11. teším sa na outfit, lebo vyzerá veľmi dobre :)

    OdpovědětVymazat
  12. Je krásná :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Ta je super, hnědá se k tobě hodí!

    OdpovědětVymazat
  14. je krasna!!
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  15. Je krásná :)

    http://onegirlb.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©