čtvrtek

NOVINKY: bez doplňků ani ránu


Nevím jak Vás, ale mě baví fotit naprosto všechno a navíc to všechno pak tady publikovat. A tak Vám dnes ukážu dva nové kousky, co se doplňků týče. První je elegantnější kabelka, která se Vám bude možná na první pohled zdát k mému stylu až moc elegantní :D. Ale doufám, že Vás brzy přesvědčím o opaku. Tedy ne, že by nebyla elegantní, ale že jsem schopná taky pozměnit trochu svůj zajetý styl jeans v kombinaci se všemožnými upnutými tričky.


A když už jsem si objednávala kabelku, narazila jsem v daném eshopu i na průhledné deštníky, po kterých pokukuji už nějaký ten pátek. Takže jsem si taky jeden pořídila...A snad bude brzy pršet, abych Vám ho vyfotila v akci :D.

Jaký doplněk jste si v poslední době pořídili Vy?
SHARE THIS POST

26 komentářů:

  1. Moc hezké věci:) Ten deštník je dokonalý:) Já jsem si v poslední době pořídila malou modrou kabelku a světle fialovou šálu na podzim:)

    OdpovědětVymazat
  2. ten deštník i kabelka jsou super :P

    OdpovědětVymazat
  3. líbí se mi deštník i kabelka:) s takovým deštníkem by mi ani déšť nevadil :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné :) já se koukám spíše po pláštěnkách :)

    OdpovědětVymazat
  5. miluju průsvitný deštníky! a kabelka je super, ale je fakt, že k džínům, křiváku a creeperskám si to nedokážu představit :D

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné dvě věci, kabelka je úžasná :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jéé, ten deštník je super! Takovou dobu po něm toužím, ale nějak mě nenapadlo se po něm podívat. Hezký den, Ceady.:-)

    OdpovědětVymazat
  8. A sakra, právě jsem v tom eshopu objevila duhovej deštník... díky bohu, že nemám ani korunu, takže si nebudu muset vyčítat další nákupy :D

    OdpovědětVymazat
  9. Já jako obvykle pořizuji nové a nové kabelky včetně bot :D Ta tvá kabelka vypadá k tvému stylu umírněně, nemusíš se bát, že by to k sobě nešlo. Hold ke své stálé kombinaci jeansů, trička, tmavých slunečních brýlí a zebrovaných bot přidáš i tuto kabelku :) :D Průhledný deštník také moc a moc chci, líbí se mi že ať mám na sobě cokoliv, je neutrální a ještě ke všemu můžu sledovat nebe :D

    OdpovědětVymazat
  10. Ta kabelka je krásná , bude ti slušet :)

    OdpovědětVymazat
  11. super kabelka!!! mám teď problém sehnat kabelku podle mého gusta.. potřebuji černou, klasickou, do ruky i přes rameno a pořád né a né najít tu pravou.. :( B.

    OdpovědětVymazat
  12. Průhledný deštník! Juu :)
    Kabelka je super, těším se na "elegantnější formu" Ceady ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Pruhledný děštníky žeru, jinak kabelku taky teď shaním. A nikdy nic co by mě uplně bralo :(

    OdpovědětVymazat
  14. No jo, doplňky tvoří celek.......
    Deštník i kabelka jsou super ;)

    OdpovědětVymazat
  15. taky bych chtěla průhledný deštník!! :D :)

    OdpovědětVymazat
  16. úžasná kabelka a průhledný deštník je super! :)

    OdpovědětVymazat
  17. Anonymní6/9/12 18:52

    Co to je 'jean'?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeansy nebo také džíny jsou kalhoty z denimu.
      :)

      Vymazat
  18. Já mám teď nově z Polska průhledný deštník s černými puntíky a také se nemůžu dočkat deště + mám ještě nové holinky ... no už aby pršelo :D:D:D:D
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  19. Ty kabelka vypadá super a i kvalitně
    :)

    OdpovědětVymazat
  20. Anonymní6/9/12 22:56

    No tak to je skvělý kup, Ceady! Vážně zírám, ta kabelka je pecková.

    OdpovědětVymazat
  21. Naposledy to bol (asi) opasok s prackou v tvare ruky, no treba spona je zlomená a zatiaľ som ju ešte neopravila :D.
    Kabelka je nádherná a dáždniček mám aj ja, milujem ho! ;).

    OdpovědětVymazat
  22. Tak som zvedava, s cim ju skombinujes... :) Tiez sa chystam kupit si kabelku.. Uz je to nutne :/

    OdpovědětVymazat
  23. Kabelka je nádherná, líbila by se mi na nošení do města i do školy :) a průhledný deštník je super! Ale neunosila bych ho, jsem hrozně líná nosit s sebou deštník :D

    OdpovědětVymazat
  24. Kabelky z tohoto eshopu mě teda dostaly! Úžasné.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©