pátek

NOVINKY: nákupy kosmetiky v Clinique


Dnes jsem se pořádně plácla přes kapsu. Jsou dny Marianne, takže jedna akce vedle druhé. Palladium nacpané až k prasknutí. A tak jsem si řekla, že dnes obhlédnu akci v Clinique a přes víkend se zajdu podívat na oblečení. Musím říct, že při zkoušení všech malovátek a produktů z péče, bych si nejraději odnesla všechno. Ale nakonec jsem se snažila a odešla se třemi chubby sticky, krémem proti červenání a se dvěma štětci na líčení. :) A k tomu jsem dostala ZDARMA dvě taštičky. Čemuž říkám výhra! Ta menší je při nákupu nad 350korun a obsahuje tři produkty, ta větší stříbrná je koupi 2produktů, z nichž jeden je z péče. Ta stříbrná obsahuje 6mini produktů.
Takže musím říct, že jsem vybavena na nějaký ten měsíc dopředu a jestli ne, tak aspoň cestování domů. :)


ZDARMA k nákupu nad 350korun. OBSAHUJE: miniřasenku, rtěnku, krém.


ZDARMA k nákupu, kdy si koupíte dva produkty, z nichž jeden je z péče. OBSAHUJE: mini verzi odličovadla, lesk na rty, miniřasenku, tekuté mýdlo na pleť, hydratační krém na mdlou pleť, tělový exfoliační krém
SHARE THIS POST

27 komentářů:

  1. Super, já potřebuju nějaký kvalitní štětec na linky:)

    OdpovědětVymazat
  2. tahle nabídka mě taky moc láká! ale rozhodla jsem se, že budu šetřit... i když :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky, přesně tohle chci udělat taky, akorát u nás v Brně samotný obchod Clinique není a tak si chci koupit balíček Anti Blamish + ještě něco od Clinique v Douglasu, myslíš, že také dostanu 6 miniaturek? Moc děkuji za odpověď)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je hodně výhodný nákup :) Časopis Marianne si nekupuji, takže ani netuším že tyto dny probíhají. Zítra se chystám do Prahy, tak doufám, že když budu cestovat přes celou republiku, tak mě tam v obchodech neušlapou. :DD

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný úlovky! Taky se chystám na dny Marianne :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je skvělý. Já se na nákupy bohužel nedostanu, tak snad příště. Krásně jsi pořídila :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já ti tak závidím že máš na všechno peníze ! :D Samozřejmě v dobrém :) já bych neměla ani na polovinu tohoto nákupu, musím říct že Clinique nemám a ani neplánuji, bohužel moje příjmi sou malé tak žiju z ''platu'' chudého studenta a sem někdy ráda když mi zbyde na oběd :D

    OdpovědětVymazat
  8. no teda, tomu se říká železné zásoby :D
    A jak se ti vůbec bydlí Ceady ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak bydlí se mi dobře. :) Brzy bych mohla uveřejnit článek, ať máte představu, jak a kde bydlím :). A k tomu nějaké povídání. Protože kdybych se tu rozepsala, tak by se to bez odstavců ani nedalo číst! :)

      Vymazat
  9. Taky jsem dneska byla nakupovat. Ale Benefit v Sephoře. No a dárků k nákupu, nebo k různým produktům jsem měla snad víc, než věcí, co jsem si opravdu koupila. :)

    bornto-shop.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. ty dárky k nákupu jsou roztomilý!

    OdpovědětVymazat
  11. Štětce mají vážně moc dobré - mám asi 4 a jsem naprosto spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  12. Anonymní8/9/12 11:15

    No tak to je skvělý kup! :)
    Utíkám do Palladia

    OdpovědětVymazat
  13. Taky jsem zvědavá na nějaký obsáhlejší bydlící článek!:)

    OdpovědětVymazat
  14. Tu druhou mám taky :) Ta první se dostávala jen v Praze :/ V Brně při nákupu nad 350kč nic nebylo :// Čímž mě nasrali, ale aspoň něco :) Mám se s čím hrát :D

    OdpovědětVymazat
  15. Anonymní9/9/12 16:15

    Ahoj, úžasný nákup. Chubby stick v odstínu Oversized orange mám taky a je skvělý! Mohla bych se, prosím, zeptat, kolik stojí ty štětce?

    OdpovědětVymazat
  16. great post girl :)

    xx m

    thisishowwerule.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  17. Můžu se zeptat kolik stály ty štětce? :)

    OdpovědětVymazat
  18. ty štětce mají super obal! a fajn povlečení :P taky ho mám :)

    OdpovědětVymazat
  19. Tak tomu sa hovorí výhodný nákup!:D Musím chodiť častejšie do Čiech lebo na Slovensku takéto akcie nikdy nie sú:D:D závidím ale v dobrom:)
    b.pisarcikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©