úterý

OUTFIT: 4/9


Dnes mám tady pro Vás můj nejotřepanější outfit :D. Aneb creepersky, modré jeany a k tomu křivák :D.
P.S.: Říkala jsem si, že co teď budu v Praze, nebude problém přidávat častěji outfity... Jenže jsem se zásadně zmýlila, protože vždy mě fotil přítel a teď abych žádala spolubydlící? :D Tak to se mi opravdu nechce. Nemluvě o tom, že ze všech chlapů, co se focení týče, má privilegium právě jen můj přítel :D.
P.S.1: Ze školy jsem taková rozpačitá, uvidíme až se to rozjede a budu moct napsat víc. Teď mám tak akorát strach, že budu mezi ostatními úplně hloupá.


Co mám na sobě?
tshirt - H&M
jeans - Orsay
shoes - New Rock from RedRaven
handbag - H&M
glasses - H&M


Máte na mě nějaký dotaz? 
Zeptejte se na FORMSPRINGu.
Pokud se nebudete jednat o urážlivé dotazy,
 ráda Vám odpovím. :)
SHARE THIS POST

24 komentářů:

  1. Ooo, tam som bola aj vo vedlajsom Technickom, ale musim podotknut, ze v Brne je to Technicke muzeum ovela krajsie! Nechapem!! :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Mně je to osobně jedno :D. Já na techniku zrovna nejsem :).

      Vymazat
    2. No, tak apsonze tak, lebo ja som bola hlboko sklamana z prazskeho muzea :/ A Brno sme mali aj blizsie :D

      Vymazat
    3. :D :-) A to jsi nebyla uvnitř toho pražského.

      Vymazat
  2. HH :D Tiež som si vždy myslela že budem medzi ostatnými tá najhlúpejšia, no sama uvidíš, že to tak nieje :) Najdu sa rôzni ludia. Takže toho sa nemusíš obávať. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní4/9/12 08:52

    Ceady, to je jasný, že jsi za začátku rozpačitá, ale neboj, to bude dobrý až si zvykneš a pořádně do toho "zapadneš":-) Sluší Ti to, je vidět že jsi zhubla, oproti dřív. Jen ty boty jsou strašný, co se Ti na tom líbí?:D děs a hrůza, nenos to!!:) taková krásná holka a nosí takovou hrůzu. zbytek je fajn:) i když si myslím, že bys mohla nosit více barev, třeba taková tmavě zelená by k Tvým krásným zrzavým vlasům byla ideální...:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už mám vyhlídnuté jedny podzimní botičky, takže neboj. Ještě dám nějaké to kilo dolů a za odměnu si koupím novou, slušivější obuv :-).

      A děkuju moc za komentář! :-) Vážím si toho.

      Vymazat
  4. Vždycky existuje někdo hloupější a beztak hloupá určitě nejsi. A třeba poznáš nějakou slečnu, co ji bude bavit fotit a s outfity ti pomuže :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak taková slečna by se mi hodila. A možná už jsem jednu takovou našla. Sice není mou spolužačkou, ale potkala jsem ji přes blog a je hrozně fajn. Teď se jen sejít ve volných chvílích :).

      Vymazat
  5. ty tvoje boty se mi moc líbí!

    OdpovědětVymazat
  6. Hloupá? Ale prosímtě... na vejšku se dostane dneska skoro každej:D. Přeju ti aby, tě obor bavil ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No kdybych studovala vysokou. Dostala jsem se na vyšší odbornou školu. Buď tu vydržím jen rok a na jaře se dostanu na publicistiku na vysokou nebo to dostuduji. Ještě sama nevím, pro co se rozhodnu.

      Vymazat
  7. Ty boty jsou krásny,ale nelíbí se mi ta podrážka:D Ale moc ti to sluší,prosímtě nehubni,takhle je to akorát ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkné fotky :) a kam jdeš na výšku, smím-li se zeptat? :)

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní4/9/12 18:59

    Vypadáš skvěle, jen já ty boty k smrti nesnáším :D ale to je, jak se říká, můj problém :-) Jinak vypadáš pěkně a snad tě potěším, příjde mi, že jsi nějaká hubenější ..? Nebo je to jen můj pocit :) No rozhodně ti to sekne..
    začátky jsou vždy těžký, ale je to jen škola a několik lidí, kteří mají stejný pocit ;)
    H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene, jsem teď hrozná koule. Jen jsem vybrala lepší fotky :D.
      Jsem na tom tak zle, že jsem minulý týden začala hledat posilovnu, protože už je na čase, abych se sebou začala něco dělat.

      Vymazat
  10. Taky jsem si tak připadala v prvních dnech na vysoké...ale za chvíli to přejde a hloupějších lidí tam bude hodně a hodně :D Tak ať se to rychle "zlomí"!
    Sluší ti to :)
    P.S. Odkudpak máš ten křivák, hm? Na takový nějaký si brousím zuby :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No snad to tak bude. Zrovna zítra máme rozřazovací testy z AJ a mám neuvěřitelný strach.
      Křivák je s Sheinside.com :-)

      Vymazat
    2. Hodně štěstí!!
      A děkuju :)

      Vymazat
  11. fotka na traktoru mě pobavila :DDDD takovej "typickej posed sedláka" :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Nene, já se snažila, abych vypadala hrozně nevšedně. :)

      Vymazat
  12. Ty boty jsou boží!:D<33
    A prd, nebudeš hloupá!:)*

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©