středa

OUTFIT: Domino/a


Když mě spolubydlící viděli takto oblečenou, poznamenali, že vypadám jako domina...Jen mi k tomu prý chyběl bičík :D. No nebudu tady nad tím přemýšlet a uvažovat nad možnou lukrativní brigádou... :D
Berte to s nadhledem :). Sama si myslím, že spíš vypadám, že mám namířeno na gothic party, která se bude konat na hřbitově :). P.S.: Kdybyste snad náhodou nějakou chystali, ráda se zúčastním :D.



A abyste nemuseli koukat jen na mě, tak mám tady foto mého nejoblíbenějšího chleba, který je k dostání jen u nás ve městě. Nemůžu se dočkat až pojedu zítra domů. :) Konečně se uvidím s blízkými :). Ale ještě před odjezdem z Prahy mě čeká závěrečný zápočtový test ze semináře Managemnetu, ze kterého mám vážně strach. Takže se utíkám učit. A prosím, myslete na mě zítra od desáté hodiny. Třeba se mi to pak povede :).


foceno Barčou 
shirt - Zarra, blazer - Sheinside, tights - Timea, skirt - F&F, shoes - H&M


P.S.: Do konce týdne potrvá GIVEAWAY o produkty z péče o vlasy.
Vylosováni budou 2výherci
P.S.1: Chcete-li fotku navíc, podívejte se SEM.
SHARE THIS POST

64 komentářů:

  1. Juu, zajtra budem drzat palce!! A vyzeras dobre, ale tak.. chlapi :D

    OdpovědětVymazat
  2. Držím palce a budu na Tebe myslet ...

    OdpovědětVymazat
  3. podľa mňa tu skôr vyzeráš ako taká dark princess, nie nejako prehnane eroticky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Zápočtový test?Už??Co to sakra studuješ? :D

    OdpovědětVymazat
  5. super outfit :) tie topánky sú úžasné.

    OdpovědětVymazat
  6. Náhodou ti to sluší , krásný boty ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Sluší ti to :)
    http://thendstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. kočka ;-) jen doufám, že mi někde nepřeběhneš přes cestu :-))

    OdpovědětVymazat
  9. Nejhezčí :) Nejvíc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky když mě fotíš ty, tak jsou všechny fotky použitelné. Hold jsi dobrá fotografka!

      Vymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  11. Křivák je super!

    hanca.holasova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. zase celá černá:D ale je to hezký)
    a ten smích ti sluší,směj se na fotkách;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle je první "vysmátá" fotka, na které si nepřipadám jako obluda. Ale pokusím se více usmívat.

      Vymazat
  13. Tobě to vždycky tak sluší :) Držím palce a přeji hodně štěstí při testu! :)

    OdpovědětVymazat
  14. ty namalované oči ti hodně sluší ;)

    OdpovědětVymazat
  15. jsi úžasná:) sluší ti to a ten chleba vypadá neodolatelně.. ach jak já miluju fotky jídla .D

    OdpovědětVymazat
  16. Veľmi ti to pristane :) U teba si každý nový príspevok pozerám s veľkou radosťou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, to mě vážně moc těší :).

      Vymazat
  17. TY poslední fotka, si krásná:)

    OdpovědětVymazat
  18. Pretty shoes, darling!

    http://www.stefanystrange.com/

    OdpovědětVymazat
  19. Anonymní19/9/12 17:16

    Ty jo, uz delas zapoctovy test? :O Ja nastupuju az teprv v pondeli 24. a vejsky se docela desim :D

    OdpovědětVymazat
  20. Anonymní19/9/12 17:20

    (Neboj, já jsem ten hodnej anonym;-)). Moc ti to sluší, jak máš ty vlásky takové lepší, tak vypadáš jak takovej ten typický typ zrzky, ze které jsou všichni chlapi na větvi.:-)

    OdpovědětVymazat
  21. Závidím ti, že celá v černém nevypadáš jako na pohřeb, když máš skvělou barvu vlasů. Já vždycky vypadám hrozně ://...
    Zvu na giveaway o skvělé legíny z Choies.com :)
    http://talktomymoustache.blogspot.cz/2012/09/prinasim-vam-novou-opravdu-skvelou.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  22. Tentokrát ti to moc moc moc sluší!!Boty jsou nádherné a ta sukně se k nim skvěle hodí!

    OdpovědětVymazat
  23. Taky se nejčastěji a nejraději oblékám do černé :) Je taková "pohodlná".. Držím palce při zápočtu, já začínám školu až příští týden :)
    Joo a trošku jsi článek pozměnila, viď? Četla jsem ho na rychlovku asi před hodinou a byl jiný, než teď, když jsem se k němu vrátila :)

    OdpovědětVymazat
  24. :D a mě se to líbí!
    hodně štěstí.)

    OdpovědětVymazat
  25. čierna ti veľmi pristane :)

    OdpovědětVymazat
  26. Černá ti sluší, ale tahle kombinace se mi moc nelíbí... Ta sukně je taková společenská a s tou rockerskou bundou mi to moc dohromady nejde...

    OdpovědětVymazat
  27. moc se mi líbí ty boty! jsou mega boží! Zítra teda hodně štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  28. Držím palce ;) sluší ti to. A tomu chlebu to taky sluší ;)

    OdpovědětVymazat
  29. Náhodou pekný outfit!



    Pozývame ťa spolu s DEWY na našu GIVEAWAY!

    http://stoker-dewy.blogspot.sk/2012/09/giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  30. Tak tohle je nejlepší Ceady ;) !!! Stráášně ti sluší kombinace sukně a bundičky.

    OdpovědětVymazat
  31. Anonymní19/9/12 20:16

    Můžu se zeptat, a nemyslím to nijak útočně, proč tolik nosíš tmavé barvy? Hlavně černou,... podle mě by ti slušelo rozjasnit trochou barev.. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám tmavou ráda, možná je to pozůstatek pubertálního emo období :).
      Ale neboj, občas si na sebe vezmu i něco barevnějšího :). Nechodím pořád v černé. Třeba tady jsem si nerozepínala bundu, ale měla jsem modrou košili s 3/4 rukávem :).

      Vymazat
  32. Ta bundička je fakt moc pěkná:)

    OdpovědětVymazat
  33. Ach ty boty nikdy nepřestanu obdivovat. :)

    OdpovědětVymazat
  34. Ceady, držím palečky, určitě se ti to povede!:-)

    OdpovědětVymazat
  35. Tá bundička je krásna a držím palce, test sa ti určite podarí, ja si ešte užívam prázdniny, škola mi začína až v októbri:))
    b.pisarcikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. Barva vlasů ti s tou černou skvěle kontrastuje. Budu držet palce, management je... no, vlastně management :D

    OdpovědětVymazat
  37. Pekne botky..jen skoda te cerne no :-)

    OdpovědětVymazat
  38. Tobě ta černá jako málokteré blogerce fakt sluší, takže nic nenamítám :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  39. Můžu se zeptat proč zveřejňuješ jen ty lepší komentáře? To nesneseš kritiku? Včéra jsem ti sem psala mezi prvníma a komentář byl jen lehce kritický a není tu, to samé komentář od mé kamarádky, ten byl také kriticky, ale nebylo to myšleno ve zlém a také tu není a to byl taky mezi prvníma 10 komentáři....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, žádný zlý komentář mi nedorazil. Jen jsem zrušila možnost vkládání anonymních komentářů.
      Takže pokud se komentáře nezobrazily, tak je napište znovu.

      Vymazat
    2. Nechám tedy možnost přidávat i anonymy :). Ano? Bude to lepší?

      Vymazat
  40. Chvilku jsem nad tím přemýšlela a je to asi jeden z mála outfitů, který je celý černý a líbí se mi.. Určitě je to barvou tvých vlasů, jsou jako doplněk :)

    OdpovědětVymazat
  41. tak tento účes ti sedí najviac :-) veľmi pekné fotky ;-)

    OdpovědětVymazat
  42. takhle fotka je nejlepší!! http://farm9.staticflickr.com/8034/7988882778_53bd02a593_b.jpg
    Proč se neusmíváš častěji? :)

    OdpovědětVymazat
  43. linky ti strašně moc sluší! celkově skvělý outfit:))

    OdpovědětVymazat
  44. Jídlo, které máme doma je to nejlepší... :)

    OdpovědětVymazat
  45. Podľa mňa, vyzeráš úžasne, pristane ti to :)

    OdpovědětVymazat
  46. ooo topánky a sukňa <3 inak tak si vravím, že niekedy je menej viac, no teraz tej čiernej príde tak akurát. sekne ti :)

    OdpovědětVymazat
  47. ooo topánky a sukňa <3 inak tak si vravím, že niekedy je menej viac, no teraz tej čiernej príde tak akurát. sekne ti :)

    OdpovědětVymazat
  48. Tak tady ti to neskutečně sluší. Snad nejvíc ze všech kombinací oblečení, ve kterých jsem tě kdy viděla :)

    OdpovědětVymazat
  49. Vůbec nevypadáš jako Domina... ono ti to hodně sluší. Tenhle outfit se mi na tobě líbil zatím asi nejvíce z těch, co jsem viděla :)

    OdpovědětVymazat
  50. Neřekla bych, že vypadáš jako Domina. Právě naopak... tenhle outfit se mi na tobě zatím líbil ze všeho nejvíce :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©