pátek

OUTFIT: chladný podzim


Pomalu ale jistě pociťuji, že je tady podzim a že zanedlouho příjde i zima. Což mě děsí. Nejraději bych byla, kdyby byla stálá teplota okolo 20ti stupňů, aby mě netrápil stálý pocit chladu a aby ustavičně svítilo sluníčko. Už si nemůžu nechávat večer a přes noc otevřené okno jako v létě. Ledaže bych si pořídila do pražského bydlení pořádný župan a hřejivé pyžamo, abych tady nezmrzla :D. Což vůbec není špatný nápad, když nad tím tak přemýšlím. A nejednou mám i vánoční náladu :D. Asi pomalu začnu nakupovat vánoční dárky nebo si aspoň začnu sepisovat seznam, co by se komu mohlo hodit :).


coat- Yumi , tights - Timea , shoes - H&M , handbag - Kabelkový Slon
SHARE THIS POST

42 komentářů:

  1. Hezký outfit:) Ten kabátek je tak roztomilý:)

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké, ta žlutá barvička tě rozsvítila :) Že bych také už začla přemýšlet nad Vánocemi :)
    Zvu tě k sobě na giveaway :)
    http://onegirlb.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. uplne sa mi pacia topanky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten kabatik je taky zlatucky!! :)

    OdpovědětVymazat
  5. ten kabát je parádní, žlutá ti sluší a je super vidět těv něčem co není černý :) to bude veselej podzim ;)

    OdpovědětVymazat
  6. to s tým oknom mám rovnako! kiež by sme žili niekde na floride, v kalifornii či v sydney <3

    a kabátik je rozkošný:)

    OdpovědětVymazat
  7. ten kabátek je UPLNĚ boží!!

    OdpovědětVymazat
  8. ten kabátek je boží :))

    OdpovědětVymazat
  9. máš krásný boty!)))
    já už jsem si teplé pyžamo pořídila, je super! teploučký, měkoučký♥♥ :D

    sluší ti to)!

    http://kind-of-sincerity.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. no ty jo, zimu nechci ani za nic :/ a Vanoce snad nepripominat, protoze uz ted nemam penize ani na jidlo pro sebe, natoz na darky pro vsechny :D

    OdpovědětVymazat
  11. Ten kabátek je originální, moc pěkný :) Žádná šedivá nuda!

    OdpovědětVymazat
  12. kabátik je krásny, žltá ti pristane:))

    OdpovědětVymazat
  13. Mě se tenhle outfit tedy moc nelíbí.. Ten kabát mi přijde spíše vzhledem jako župan..:D:D Vzhledově je hezký,ale je takový neforemný a podle mě ti moc nesluší....:-/

    OdpovědětVymazat
  14. kabátik je super cute :3

    OdpovědětVymazat
  15. Anonymní21/9/12 14:40

    To jsem ráda, že jsi zase umožnila komentovat anonymní čtenáře. Moc Ti to sluší.
    Jen by Ti určitě slušela více zelená nebo modrá.

    OdpovědětVymazat
  16. Ty boty jsou skvely skoda ze se letos uz nedaji vubec lehce sehnat:/

    OdpovědětVymazat
  17. Bože ten kabátek je tak roztomilý! Luxus :) Teplé pyžamko už mám, ale nic nenahradí teploučko z objetí přítele :) Jinak Vánoce už taky cítím :)

    OdpovědětVymazat
  18. nestraš s vánocemi a celkově s tim pochmurnym podzimem, který nesnášim! a taky potřebuji nějaký podzimní kabátík.)

    OdpovědětVymazat
  19. Promin, kabat za mě neee:( přídává ti hrozně moc kila. Jinak barvička pěkná.

    OdpovědětVymazat
  20. ten kabát je nejkrásnější! :) originální a moc mi k tobě jde! :))
    Tereza♥

    OdpovědětVymazat
  21. v kabátku ti to sluší, je tak roztomilý

    OdpovědětVymazat
  22. Žlutá ti moc sluší:)

    http://theprettydays.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  23. Anonymní21/9/12 15:57

    já si myslím, že je Ti ten kabátek velký... Mirka

    OdpovědětVymazat
  24. Žlutý kabátek, byla určitě parádní volba i já jsem tento rok již po několikáté vsadila na žlutou... je to velmi příjemná barva. :)
    Mimochodem s tím Vánočním seznamem máš pravdu... i já si jej musím sepsat, protože nerada nakupuji dárky na poslední chvilku... :)

    OdpovědětVymazat
  25. skvělý kabát. Vypadá moc dobře. I ten střih se mi líbí.
    A já si taky kupuji větší kabáty, aby se mi pod ně vlezlo mnoho vrstev. Nikdy nevíš, jaká bude zima. :)

    OdpovědětVymazat
  26. zlty kabat a rysave vlasy perfektne kombo ale ber to optimisticky ide jesen kopec krásnych teplých farieb a gastany- varene, pýre atd.

    OdpovědětVymazat
  27. jéé ten kabátek:), a ten tvůj kočíčíí úúsměv :)

    OdpovědětVymazat
  28. Kabátek a boty - super!

    hanca.holasova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Moc pekny kabatek..zrovna schanim jeden na zimu :-)

    OdpovědětVymazat
  30. ty boty jsou skvělé :)

    OdpovědětVymazat
  31. juuj ten kabatik je krásny :) si strašne zlata :)

    OdpovědětVymazat
  32. pretty!

    http://colorbliiind.blogspot.de/

    OdpovědětVymazat
  33. Naozaj skvelý, milý kabát.Neolutujete ked navštívite i môj blog♥

    OdpovědětVymazat
  34. Annémone22/9/12 09:26

    Na té první fotce vypadáš úžasně, jako z nějakého starého filmu :-))

    OdpovědětVymazat
  35. ten kabatik je skvely:)

    OdpovědětVymazat
  36. ten kabátek je rozkošnej!

    OdpovědětVymazat
  37. Anonymní22/9/12 12:12

    Vypadáš úžasně. Jako kdyby Ti bylo třináct. Je úžasné, že pokaždé vypadáš jinak, když si nežehlíš vlasy :).

    OdpovědětVymazat
  38. Anonymní22/9/12 19:03

    Chtelo by to fotku cele postavy, takhle poradne nejde videt, co jsi vlastne vsechno mela na sobe.

    OdpovědětVymazat
  39. Pěkný kabátek, zítra už taky vytáhnu podzimno/zimní kabátek, už si nebudu hrát na machra :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©