neděle

OUTFIT: Milenci se milujou


Tento článek neměl být ani o outfitu. Ale říkala jsem si, do jakého článku zasadit nějaké info o mně. A tak jsem si říkala, že ideální budou fotky mě :D. O víkendu jsem byla doma. Konečně jsem viděla po dlouhé době přítele a jelikož měl pár dní před narozeninami, zajeli jsme si spolu na nákupy do Ústí nad Labem do Fóra, odkud jsou pořízené tyto fotky. Nakonec jsem měla pocit, že mám více tašek nežli on :D. Ale to už je klasika u nás ženských :D. Ono by asi bylo nakonec se mnou něco v nepořádku, kdyby přítel odcházel s plnými igelitkami a já šla s prázdnou :D. 


Hned bych si tyhle botičky pořídila. Ale spíše pro své budoucí děti :D.


Pomalu mi je zase smutno, když vím, že se zase uvidíme až za 14dní :(. Chjo
A pro info...ten management jsem nakonec zvládla. Sice jsem z testu odcházela smutná, že budu mít určitě Fko, ale opak byl pravdou. Když jsem doma otevřela emailovku a dočetla jsem se, že mám Béčko, skákala jsem samou radostí. 
Jen mě štve, že je víkend za mnou a přede mnou e-learning Všeobecných znalostí, které mi jaksi schází, zvláště mediální přehled, ve kterém objevují jeden nový pojem za druhým. Takže zítřejší zápočet bude pro mě ještě těžší, nežli ten čtvrteční z managementu. Hold jsem blbá, že se neučím průběžně, ale den předem. A to jsem si naivně myslela, že budu mít o víkendu šanci projíždět si testy. Ale nakonec jsem veškerý čas věnovala příteli.
Edit: A při mé smůle ten moodle (školní internet) nejde :D. Chjo. Už to vidím, jak to naskočí v jednu ráno a já budu do sedmi testovat jak šílená :D.



coat - Sheinside, jeans - Orsay, tshirt - H&M, scarf - C&A
SHARE THIS POST

42 komentářů:

  1. Jo, jo... doma je doma. Já zatím ze školy jezdila každý víkend domů, jednoduše mi je smutno, takže raději procestuju deset hodin za víkend jen abych mohla být doma...
    Ani se Ti nedivím, že Ti je smutno, já jsem se celý minulý rok viděla s přítelem čtyři dny do měsíce, takže vím jaké to je.
    Mimochodem jak to děláš, že máš o víkendu ještě čas na nákupy, mě přijde, že doma nic nestíhám, snažím se trochu pomoci doma, protože naši chodí od ráno do večera do práce,trochu se stíhám učit i když je pravda, že to učení spíše nechávám na všední dny a také se snažím co nejvíce spát a pak cestuji... někdy bych si přála aby te víkend byl nafukovací... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škola mi končila už ve čtvrtek testem z Managementu. Takže jsem ze školy letěla na autobus domů a už v jednu jsem byla s přítelem :). Takže jsem měla jeden den do plusu :). Ale i tak to rychle uteklo a brala bych hned dva dny navíc.

      Vymazat
  2. A kdy nám ukážeš, co máš nového?
    Jinak Vám to moc přeji, sluší Vám to nejvíc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba už večer :).
      A děkujeme.

      Vymazat
  3. to bude určitě n+jakej ňuííín! :D:)))

    OdpovědětVymazat
  4. tak to se mi ještě nestalo,že bych aspoň s jednou věcí neodcházela z nákupů,i když scháněl něco přítel a né já :D ty botičky jsou hezký,škoda že byli dětským

    OdpovědětVymazat
  5. moc pěkné fotky!
    a gratuluji k Béčku!! :)
    Tereza♥

    OdpovědětVymazat
  6. Tvůj klasický outfit, který ti ale strašně moc sluší! :) Ukaž nám co sis koupila :)

    OdpovědětVymazat
  7. si šikulka,že si zvládla ten test

    OdpovědětVymazat
  8. Jsem zvědává, co sis koupila!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebylo to nic extra. Jen nutnosti :).

      Vymazat
  9. Moooooooc gratuluju!
    A ty boty si měla koupit pro tvoje dítě, až nějaký budeš mít :DD

    OdpovědětVymazat
  10. Nedokážu si představit jaké to asi musí být když se s přítelem vídáte tak málo :/
    Gratuluju k testu :)

    OdpovědětVymazat
  11. pěkný fotky:)a vám to moc sluši!

    OdpovědětVymazat
  12. u nás se to někdy stává, že já odcházím s prázdnou a Kubs má ruce plný :D ale baví mě nakupovat i s ním jeho věci, takže je to pohoda :)

    OdpovědětVymazat
  13. Vypadáš dobře a ty vlasy jsou super...:)
    S těma pocitam z testu to znám. :) Myslím, že to tak má každý vysokoškolák...:D

    OdpovědětVymazat
  14. Evi, 14 dní je fakt easy! ;)

    OdpovědětVymazat
  15. Evi, 14 dní je fakt easy :D ;)
    Sluší vám to spolu, a krásnej outfit!

    OdpovědětVymazat
  16. Aj ja chcem mať priateľa, čo so mnou pôjde nakupovať!

    Pozývame vás na našu GIVEAWAY!

    http://stoker-dewy.blogspot.sk/2012/09/giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  17. ta předposlední fotka je úžasná!

    OdpovědětVymazat
  18. Myslím že máš skvelý blog a už ho dlho sledujem ... Ale taktiež myslím že by si sa mala venovať iba kozmetike lebo outfity ti vôbec nejdú :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A nebo by bylo nejlepší úplně zrušit blog. Zamyslím se nad tím. Díky moc.

      Vymazat
  19. Těším se na to, až se dozvím co jsi si koupila :)

    hanca.holasova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Tak to musel být fajn den :) Teda, kam na školu chodíš, že už máte zápočty a testy po prvním týdnu? 8-O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám školu už od třetího září :).

      Vymazat
  21. Juj na tej poslednej fotke ste strašne zlaty :) Tešim sa na new in :)

    OdpovědětVymazat
  22. ste rozkošný spolu :)

    OdpovědětVymazat
  23. ty máš tašek :D doufám, že uvidíme new in :D ;) moc vám to sluší:))

    OdpovědětVymazat
  24. Ceady, jak dlouho už máš školu? A jsi v Praze, že? Já mám teprve týden, ale žádné testy tedy zatím nemáme...snad :D
    Není to nějaké rychlé? Jsi v prváku, ne? Úplně mě děsíš!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem v Praze od začátku září. Měla jsem zatím jen jeden předmět formou denního studia, a to management a druhý předmět formou e-learningu (tedy učením na internetu skrze testy), na který jsem se do dneška ani nekoukla :D. Takže mám pocit, že to bude velký průšvih :(.

      Vymazat
  25. ta posledni fotka je super!!!:)

    OdpovědětVymazat
  26. Ty jo 14 dní bez přítele bych asi nevydržela.. :( A ve škole vás teda nějak dusí, když už jedete zápočty.. :D tak držím palce! :)

    OdpovědětVymazat
  27. Vam uz se to na te vysce teda poradne rozjelo. Drzim ti palce :-)

    OdpovědětVymazat
  28. No teda drzim palce vo vsetkom, ten sal je strasne krasny, uzasna farba!! :)

    OdpovědětVymazat
  29. Jojo, takové to dojíždění a zabité víkendy znám :) a společné bydlení si nemohu vynachválit!

    OdpovědětVymazat
  30. Outfit je moc pěkný :),a ty boty bych si klidně koupila ..hned! :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©