úterý

OUTFIT: tmavě modrý svetr do sychravého počasí


Za poslední dny se neuvěřitelně ochladilo počasí. Ještě před pár dny mi tekly čůrky potu po čele a v šatech mi bylo stále vedro. Zatímco dnes už mám pocit, že se blíží zima :/. Nemám ráda sychravé počasí. Vždy mě chytne náhlá depka, kdy si musím pouštět jeden smutný song za druhým, abych se vyplakala a byla připravena na to, že někdy vyjde sluníčko a já se budu usmívat od ucha k uchu jako přes prázdniny.
Ale možná ten smutek nezpůsobilo ani tak podzimní počasí jako to, že si uvědomuji, že se s přítelem uvidíme opravdu jen málo. Což mě neuvěřitelně mrzí. Je zvláštní, že si člověk uvědomí, co pro něj ten druhý znamená až ve chvíli odloučení. Připadám si hrozně sama. A chtěla bych obejmout. A tak trávím volné chvíle s kamarádkami na kávě klábosením o školních povinnostech a starostech :D. Už abychom se s přítelem zase viděli. Pak budu zase psát radostné články o tom, jak jsem šťastná.

Co se Giveaway týče, během dneška, popřípadě až zítřka, vyhlásím výherce :).
P.S.: Máte zájem o nějaký konkrétní článek?


A VÝHERCI GIVEAWAY se stávají :

sweater - H&M, creepes - New Rock from Red Raven, trousers - Timea, jacket - Sheinside, handbag - Kabelkový Slon, Necklace - Rings&Tings
SHARE THIS POST

29 komentářů:

  1. Takový světřík bych potřebovala.. Já nosím trenchcoat když je nepěkně:)

    OdpovědětVymazat
  2. Odloučení je naprd, taky jsme měli s přítelem doby, kdy jsme se vídali jen na pár hodin jeden den v týdnu... :/ Tak o to větší radost aspoň budete mít až se uvidíte a nezevšedníte si :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Po 4letech mi nezevšedněl a to jsme spolu byli v jednom kuse :D.

      Vymazat
    2. Anonymní25/9/12 15:46

      také jsme spolu s přítelem 4 roky. ale máme výhodu, že i na VŠ jsme šli oba do stejného města. Jak často se budete vídat? Mirka

      Vymazat
  3. mě by se líbili nějaké fotky z tvého nového bydlení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Píšu si do diáře, aby tu byly co nejdříve. :)

      Vymazat
    2. Velmi dobrý nápad na článek... na ten se budu velmi těšit... :)

      Vymazat
  4. Ty seš tak krásná! Chtěla bych vypadat jako ty! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní25/9/12 16:56

    Vím, že je to off topic a že jsem technicky neschopná, ale přes co/jak se dá stvořit úvodní logo ? Budu vděčná .)
    Dík, Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Svetřík vypadá moc pěkně:-)

    OdpovědětVymazat
  7. taky by mě zajímalo Tvoje bydlení :)
    to odloučení musí být hrozné :/

    OdpovědětVymazat
  8. Tie creepes sa mi k tebe úplne hodia :)

    OdpovědětVymazat
  9. ty tvoje botky jsou strašně drsný ;-)

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní25/9/12 17:44

    Jak dlouho ti trvalo než si se naučila s Nikonem pracovat a vytvářet tak skvělé fotky? Zrovna přemýšlím o koupi něčeho podobného, ale bojím se, že vrazím peníze do něčeho, s čím nebudu umět zacházet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikon D3100 je z velké části automatický. Koukni se na stránky nikon.cz, dočteš se tam mnoho :). A je to ideální pro začátečníky, kteří nemají se zrcadlovkou zkušenosti :).

      Vymazat
  11. mňam McCafé-je výborné lepší než ten blaf u nás :)
    A moc ti ta tmavě modrá sluší ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Přesně, jak píšeš! Taky mi všichni hrozně chybí a dvou a půl hodinová cesta domů je vždycky nekonečná! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj ta modrá je super
    Ja by som si veľmi rada prečítala nejake vychytavky pre ryšavky nie je nás síce veľa ale tak podla mna sa tazko hlada make up a tak proste niečo čo na nás podla teba na ryšavkách dobre vyzerá

    OdpovědětVymazat
  14. já jsem dneska s přítelem 5 let,od maturity se už moc nevidíme,on je na vysoký já v práci,možná je to tak lepší,už mi to lezlo na nervy být s ním pořád xD

    OdpovědětVymazat
  15. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  16. mas recht, to pocasi bylo neskutecne hnusny :D

    http://missfreezingcold.blogspot.cz/ (boys&party all over the world!:)

    OdpovědětVymazat
  17. Svetr je velmi pěkný, mám ráda svetry a hlavně modrou barvu,takže vlemi chválím. Také si začínám uvědomovat,že to počasí je strašné, nemám ráda déšť když jdu do školy a navíc ne tu v Ostravě,protože když je takové zahračené počasí,je tu opravdu strašný vzduch... A také jsem poznala ochlazení Tím,že ležím na koleji se zavázaným krkem,paralenem,čajem a citrónem...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Tak to jsme na tom podobně. Taky jsem nemocná.

      Vymazat
  18. MOhla by si třeba napsat průběh tvého typického dne :)

    OdpovědětVymazat
  19. Anonymní26/9/12 16:14

    A já bych ráda viděla tvůj nový pokojíček v Praze:)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©