středa

OUTFIT: žabák


Dnes mám tady pro Vás další outfit :). Rozhodla jsem se přidávat outfity častěji, nežli tomu bylo dříve. Takže počítejte, že tady budu mít v týdnu i 3 až4outfity :). Podle toho, jestli budou mít tyto články úspěch :). Pokud ne, tak se zase vrátím ve velkém ke kosmetice :).
Co se mého předsevzetí týče... Mám na mysli cvičení, tak se snažím cvičit obden. A snad si zanedlouho navyknu i na každodenní cvičení (?). A jednou ze mě bude kočka. :) Doufám v to. A když ne, tak ne.. :D Svět se nezboří. A když už se tady "chlubím" svým odhodláním ke cvičení, mám tady foto mé super kalorické večeře, která ten můj sen jaksi oddaluje :D.


Včerejší večeře, díky které budu stále takovou kuličkou jakou jsem nyní :D:).
A co říkáte na můj nový podzimní kabátek/ parku? :)


tshirt - C&A , trousers - Timea , shoes - H&M, coat - Oasap.com, handbag - Kabelkový Slon


SHARE THIS POST

70 komentářů:

  1. :) kulička určitě nejseš, ale musím tě varovat, že každodenní cvičení není to pravé ořechové, svaly si potřebujou odpočinout takže je lepší vždy mít jeden den na odpočinek. Říkají to všechny trenérky které znám, některé říkají i dva.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak za tohle info vážně děkuju :-)!

      Vymazat
    2. Kvalitně a pravidelně se stravuj, chrupkej alspoň 7 hodin a můžeš na sobě makat i každý den :)

      Vymazat
    3. makat můžeš, ale nepřine se to kýžené výsledky..

      Vymazat
    4. tak makat můžeš, ale nepřinese to kýžené výsledky...

      Vymazat
    5. Anonymní13/9/12 12:31

      Melanie má pravdu, Kubajz tomu nerozumí. A Ceadko, sluší Ti to, takže je jedno, jestli budeš cvičit obden nebo co tři dny.

      Vymazat
    6. Anne Richman13/9/12 14:46

      Slečna má pravdu, svaly potřebují regenerovat. I já dělám pauzu, když vím že mě třeba břišáky bolí a po dalším cvičení by to bolelo více. :)

      Vymazat
    7. Tak to já si myslím, že na tom tedy záleží hodně. Já cvičím 35 minut každý den - kombinuji kardio a workouty a jsem uplně v pohodě plná energie. Výsledky jsou opravdu vidět. Záleží to na tom, Ceady, jak moc si dáš do těla. Myslím, že stačí hodinka 4x týdně :)

      Vymazat
  2. mnam ta piza!!
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  3. Mňamii takú pizzu by som si veru dala :D :) Vyzeráš super, mne sa tieto posty ľúbia :)

    OdpovědětVymazat
  4. miluju domácí pizzu s olivama ♥
    parka je super :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ta kabelka a ten kabat je uzasny :) A mnaaaam, pizza!! :)

    OdpovědětVymazat
  6. nádherný kabátek,moc ti sluší!
    :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Vždyť jsi moc pěkná a pizza vypadá moc dobře a obdivuji tvé odhodlání ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Sluší ti to :) Kabátek je moc pěkný, jen já bych ho mít nemohla, protože by mi asi byla zima na ruce, když má kratší rukávy :D Jsem takový zimomřivec :D A ta pizza vypadá fakt dobře! Mňam :)

    OdpovědětVymazat
  9. Pizza vypadá božsky, taky bych neodolala :)

    OdpovědětVymazat
  10. Urcite outfity pridavej :-) Libi se mi tve kalhoty. A tou pizzou jsi mi udelala chute. :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Kabát je super, ale ty třičtvrteční rukávy se mi moc nelíbí :/ Skvělá taška!

    OdpovědětVymazat
  12. Je to naozaj krásne zladené. Topánky vyzerajú na druhej fotke akoby boli spojené s nohavicami. Pokojne ďalej prezentuj svoje outfity. Určite sa na teba nenahneváme ♥ :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní13/9/12 12:29

      Moje řeč! Super článek.

      Vymazat
  13. zelená ti hrozně moc sluší! Vypadáš skvěle!

    OdpovědětVymazat
  14. pěkný outfit a pizza vypadá výborně ;)

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Ceady. Ta parka je úžasná. Sama jsem si teď podobnou pořídila a strašně se těším až jí budu nosit. Už mám dost těch sáček všude kolem. Pizza vypadá dobře, hned bych si dala. Máš moc pěkný blog.

    OdpovědětVymazat
  16. Zrzkám sluší zelená víc než ostatním, takže já tleskám :))

    OdpovědětVymazat
  17. krásna si :)) ten kabatik je skvelý :))

    OdpovědětVymazat
  18. !! Tu pizzu chci!! ňam... :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní13/9/12 12:35

      Dej nám na ni recept, prosím.

      Vymazat
  19. Sluší ti to, ale stejně budu na tvých fotkách vždycky nejvíc obdivovat ty tvé vlasy, jsou prostě úžasné!

    OdpovědětVymazat
  20. uzasny kabat a prave si mi spravila chut na pizzu ahh

    OdpovědětVymazat
  21. tak to je dobre, mne se tvoje outfity libi

    OdpovědětVymazat
  22. mňám :D
    a kabátek je krásnej :)

    OdpovědětVymazat
  23. zlatá :) super kabát ! :)

    OdpovědětVymazat
  24. Nádherný kabátek:) Ale ty přece hubnout nepotřebuješ;)

    OdpovědětVymazat
  25. Domáci pizzy jsou stejnak nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  26. udělala jsi mi chuť!:D jdu si asi udělat pizzu:D
    Ten kabátek je krásný:)
    NikiCabakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. ra parka je nádherná!:) nějakou podobnou shánim!

    OdpovědětVymazat
  28. kabátek je krásnej)
    a určitě přidávej častěji outfity,to mám nejradši:)

    OdpovědětVymazat
  29. ja som sa tiež dlho odhodlávala na cvičenie, a najprv som si myslela, že mi bude stačiť zo dva-tri krát do týždňa, ale teraz si už deň bez cvičenia predstaviť ani neviem :)

    OdpovědětVymazat
  30. si strašne zlatá :) krásny outfit !

    OdpovědětVymazat
  31. Ale ty už přeci kočka seš! :D A miluju tvé vlasy!

    http://theprettydays.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  32. Ta parka je úžasná!!

    hanca.holasova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Gorgeous! I love your parka ;)
    Sabrina

    OdpovědětVymazat
  34. krásna zelená farba :)!

    OdpovědětVymazat
  35. Moc ti to sluší ! Ten kabát na tobě vypadá úžasně ;)

    OdpovědětVymazat
  36. Závidím ti ty super vlasy, a super kabátek..:) Teď na podzim se hodí..:)

    OdpovědětVymazat
  37. Parádní.. nazvala bych to spíš parkou než kabátem, ale jsi v ní krásný žabák :)

    OdpovědětVymazat
  38. ten kabátik ti krásne ladí s očami ;)

    OdpovědětVymazat
  39. žádná kulička, ty kecko! :)) ten kabátek je skvělej, jsi opravdu jedna z mála, kterým hodně sluší.

    OdpovědětVymazat
  40. ahoj žabáku :D,krásný kabátek,je úžasnej,zelená není vůbec špatná barva,moc ti sluší :),hlavně to s tím cvičením nepřežeň 3x nebo 4x týdnně až dost,hlavně necvič každej den :) jinak s ebudeš cítit jako zombie a né dobře ;)

    OdpovědětVymazat
  41. Anonymní12/9/12 21:40

    Super, konecne neco jinyho nez dziny, modry tilko a creepers. Slusi ti to ;)

    OdpovědětVymazat
  42. Předsevzetí, ýe začnu pravidelně cvičit si dávám už delší dobu... :-D Snad to časem splním :-D

    OdpovědětVymazat
  43. Anonymní12/9/12 22:26

    Kulička nejsi.. ale pokud jsi tak odhodlaná hubnout, tak s tím něco dělej.. Hlídej si kalorie a cvič.. Já cvičila podle Jillian Michaels 30 day shred a na váze jsem zhubla kilo, ale na pohled jde výsledek vidět.. Každý den 30 min - to nikoho nezabije.. Hodně štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  44. Zelená k tvým vlasům krásně jde :)

    S tím každodenním cvičením jsem četla totéž co psal někdo výše - že se denně cvičit nemá (tím líp pro nás lenochy, že :))

    OdpovědětVymazat
  45. Ta pizza vypadá báječně O_o

    OdpovědětVymazat
  46. Anonymní13/9/12 12:13

    Krásný outfit Ceady, zejména ta parka, moc Ti sluší:) nedávno jsi psala o radu s výběrem sportovní podprsenky, už jsi začala běhat? Běh je na formování postavy i hubnutí fakt nejlepší, i zábavnější než prosté posilování- dle mého.. Měj se hezky, Mirka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Běh mě v posilovně baví asi ze všeho nejvíc, i když rychlá chůze v přírodě je mi příjemnější, jen jsem teď nemocná, takže se zrovna na cvičení necítím. Jsem hrozná, ale snad se co nevidět vykurýruju :D.
      Jinak tu podprsenku jsem si pořídila...A nakonec tu nejlevnější v intersparu :D

      Vymazat
  47. Podľa mňa si v pohode... Povedala by som, že pizzu si pokojne môžeš dopriať. Pobavil ma nadpis. Nazvať sa žabiakom by ma asi nenapadlo, ale fakt je, že samu seba by som nefotila, bo ja som naozaj guľatá (nie ako ty). :-) Zelená ti pristane. Ešte by som si vedela na tebe predstaviť taký teplý tmavo-modrý odtieň. Asi takýto:
    http://www.colourbox.com/preview/3298277-87161-warm-scarf-in-blue-isolated-on-white-background.jpg
    Ten by ti podľa mňa šiel tiež.

    OdpovědětVymazat
  48. Anonymní13/9/12 12:28

    U look fantastic
    Rachel

    OdpovědětVymazat
  49. Hrozně moc Ti to sluší.
    Takovéto články mám ráda :). Jsi kočka.

    OdpovědětVymazat
  50. Škoda, že sis zakostičkovala obličej, tu fotku bych si jinak hned vystavila
    nikolka23@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  51. ty boty a ta taška úžasný i ten kabát prosím tě kde jsi tu kabelku koupia ?

    OdpovědětVymazat
  52. Dala by si sem link na tu bundičku? Je moc krásná :)

    OdpovědětVymazat
  53. Ale náhodou krásná žabka, parky mám moc ráda a tobě hrozně sluší :))

    OdpovědětVymazat
  54. Ta parka je krásna! Presne takovou hledam! :))

    OdpovědětVymazat
  55. Parka je super, jen moc nemusím tuhle zelenou, za to mamka ji zbožnuje :)

    OdpovědětVymazat
  56. mě se hlavně líbí ty boty, ale kabátek není špatný :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©