neděle

PRAGUE FASHION WEEKEND: Den čtvrtý


Pro dnešek tady žádnou přehlídku nemám... Dnes mám tady pro Vás fotky z líčení vizážistkou od Maybelline. Musím říct, že obdivuji obě paní, které zde líčily, protože každý kolemjdoucí způsobil zemětřesení a roztřesení židličky, takže na příklad nalíčení linek nezabralo minutu, ale nakonec pět, protože se muselo stále opravovat, aby byl výsledek na jedničku. Takže klobouk dolů!
 První den jsem si nechala nalíčit klasické linky, něco podobného viz. TENTO ČLÁNEK. Fotografii nalíčení z prvního z PFW bohužel nemám. Dnes jsem chtěla něco výraznějšího a takhle hezky to dopadlo :).


A po této fotce se mi vybil fotoaparát :D. Takže proto nemám další fotografie

SHARE THIS POST

37 komentářů:

  1. Tmavé stíny vypadají opravdu dobře .)

    OdpovědětVymazat
  2. Jáj... i já se chci nechat malovat... :)
    Mimochodem to vypadá opravdu dobře.

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní16/9/12 21:51

    Super :)
    Martina

    OdpovědětVymazat
  4. vypadáš krásně na té druhé fotce :) škoda, že není foto i zepředu ;)

    OdpovědětVymazat
  5. chtěla bych se taky někdy nechat nalíčit) a tobě ty stíny sluší.)

    OdpovědětVymazat
  6. Jůůů muselo to být supeeeeeeeeeeeeer :)

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní16/9/12 21:56

    Nez mi doslo, ze jsi to ty, myslela jsem, ze jsou to fotky modelky! :-) Fakt ti to moc slusi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ále, na to ti neskočím :).
      Ale moc děkuju, jsi hodná!

      Vymazat
  8. škoda, výrazné líčenie ti určite pristane :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já se takhle strašně stydím jít někam nalíčit :D V obchoďácích jsou takové akce často a já vždy jen projdu, i když bych se strašně ráda nechala nalíčit. Pořád si ale myslím, že kočičí líčení ti slušelo víc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Tak v obchoďáku je to něco jiného. Tady na PFW líčily vizážistky jednu ženu za druhou. :) Navíc v obchoďáku kolem tebe chodí lidi s košíky. Tohle je prostě o něčem jiném. :)

      Vymazat
  10. tohle líčení ti sluší asi nejvíc,škoda že tu není fotka zepředu,co musí člověk udělat aby se mohl nechat takhle nalíčit?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prostě a jednoduše přijít k vizážistce a požádat ji :-).

      Vymazat
    2. tak to pak jo,já myslela že je to složitější :D díky

      Vymazat
  11. Mě by se líbilo, kdyby mě takhle někdo líčil, ale každý den. :) :D

    OdpovědětVymazat
  12. škoda, že nemáš fotku PO :-) ale znám to moc dobře, taky se mi vybije foťák v tu nejhorší dobu :-((

    OdpovědětVymazat
  13. Anonymní17/9/12 00:15

    Vypadáš skvěle, kočka!
    alex.ie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. vyzerá to pekne, najviac ma ale zaujala tá nádoba plná mejkapov, púdrov, maskár... :O

    OdpovědětVymazat
  15. velmi pekne . Pristane ti to

    OdpovědětVymazat
  16. Škoda, že to nemám blízko k nějaké vizážistce, také bych se ráda nechala nalíčit od nějakého profíka :)) Sluší ti to, přesně jak píše Bezega... škoda, že není fotka i zepředu :)

    OdpovědětVymazat
  17. Moc pěkné líčení, jsou to prostě profíci :)

    OdpovědětVymazat
  18. krásne :) aj ja by som sa rada niekedy nechala takto namalovať ;)

    OdpovědětVymazat
  19. vážně moc šikovné paní

    OdpovědětVymazat
  20. Ach jo, vždycky závidím když vidím kolik mají líčidel, mít něco takového doma, to by bylo super :-D (nicola3@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  21. Škoda, že to není možné vidět celé vy výsledku...:D Blbý foťak...:D Ale to co vidět je,je moc hezké.:) Ty stíny ti sedí...:)

    OdpovědětVymazat
  22. Taky bych se nechala nalíčit a jak ráda :)

    OdpovědětVymazat
  23. Škoda, že nemáš tú úplne poslednú fotku. Ale už z toho, čo vidím, tuším, že výsledok musel byť WOW.

    OdpovědětVymazat
  24. Hezky te nalicili, moc ti to slusi :-)

    OdpovědětVymazat
  25. Sluší ti to :)

    hanca.holasova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. aparáty se zásadně vybíjejí v těch situacích, kdy ho potřebujete!

    OdpovědětVymazat
  27. Tady jsi nejnádhernější - moc se mi líbí ty vyžehlené vlasy víc dozadu z obličeje!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©